Za kombinirani prevoz rabiš celotni sistem zadaj - in predvsem “popolno liberalizacijo” železniškega prometa v EU ozr. celo Evropi.
K sistemu spadajo ustrezne tehnične rešitve - predvsem odmik o tega, da celotni kamion na železnico ampak samo tovorišče (obstajajo različne rešitve) in seveda prilagoditev gospodarstva (mindseta) in odmik od JIT in JIS (spet nazaj na skladišča in minimalne zaloge, varnostne zaloge, planiranje itd), ne pa da gospodarstvo “brezplačno” koristi AC in tovorišča kamionov za skladiščenje blaga.
In tudi potrošniki bomo morali razumeti, da “takoj” in “poceni” povzroča stroške drugje. In ti stroški se v tem primeru kažejo v prevelikem AC omrežju ozr. izgubi časa zaradi gužve na cesti.
Žal pa je vse preveč politikov preplehkih, da bi sploh razumeli dejansko razsežnost ozr. kompleksnost prometa, pa tudi demagoški novinarji, bivši uredniki in ostali forumski strokovnjaki ne pripomorejo k realni sliki.
Pa da ne bo kdo, da zagovarjam “kamionski
lobi” in da “klobasam” - ne, tudi meni gredo predolga prehitevanja na razmnoževalnim organ - a za konkretni primer iščem krivca v tistih dveh, ki v tem trenutku držita volan (al pa tudi ne ...) in za splošno situacijo pa tudi v odgovornih - tj. prometnih ministrov od Slovenije pa do Bruslja.