Na A1 od 2021 prepoved medsebojnega prehitevanja tovornjakov

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.177
512
113
kranj
no, samo v info...danes od postojne do odcepa za gorico preštel 7 prehitevanj :) pač tiste, ki sem jih dejansko videl. avtov seveda komaj kaj, kamionov pa cela kolona...itak da se bodo prehitevali. preden pridejo v breg :)
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.177
512
113
kranj
meni se zdi ideja o vlakovnem tranzitu dobra, a verjetno je to le pobožna želja. realnost je pač drugačna-kot je že eden zgoraj napisal, preprosto preveč je šleparjev. ki dejansko res le šibajo čez slovenijo. a če bi jih lahko vsaj polovico zbrcali na vlak...a spet...selekcija kdo bo šel na vlak in kdo ne...
najlažje bi bilo narediti povsod tretji pas pa nekako zaračunati ta tranzit. koliko dejansko imamo od tega tranzita? če je nafta predraga, itak vsi tankajo zunej slovenije in teh 200 km ne potrošijo popolnoma nič :)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Včasih so pisali, da ima smisel dati tovor na vlak, če je razdalja več kot 800 km. Na primeru diplome, ki jo je prilepil Floki, se vidi en razlog. Dobrih 300 km dolga pot traja 9 ur. Nekaj časa pa še vzame nakladanje / razkladanje. Hitreje od konjske vprege in počasneje od prevoza po avtocesti.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
75
28
Včasih so pisali, da ima smisel dati tovor na vlak, če je razdalja več kot 800 km. Na primeru diplome, ki jo je prilepil Floki, se vidi en razlog. Dobrih 300 km dolga pot traja 9 ur. Nekaj časa pa še vzame nakladanje / razkladanje. Hitreje od konjske vprege in počasneje od prevoza po avtocesti.
Skoraj vsi delajo furo daljšo od 800km.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Za kombinirani prevoz rabiš celotni sistem zadaj - in predvsem “popolno liberalizacijo” železniškega prometa v EU ozr. celo Evropi.
K sistemu spadajo ustrezne tehnične rešitve - predvsem odmik o tega, da celotni kamion na železnico ampak samo tovorišče (obstajajo različne rešitve) in seveda prilagoditev gospodarstva (mindseta) in odmik od JIT in JIS (spet nazaj na skladišča in minimalne zaloge, varnostne zaloge, planiranje itd), ne pa da gospodarstvo “brezplačno” koristi AC in tovorišča kamionov za skladiščenje blaga.
In tudi potrošniki bomo morali razumeti, da “takoj” in “poceni” povzroča stroške drugje. In ti stroški se v tem primeru kažejo v prevelikem AC omrežju ozr. izgubi časa zaradi gužve na cesti.
Žal pa je vse preveč politikov preplehkih, da bi sploh razumeli dejansko razsežnost ozr. kompleksnost prometa, pa tudi demagoški novinarji, bivši uredniki in ostali forumski strokovnjaki ne pripomorejo k realni sliki.
Pa da ne bo kdo, da zagovarjam “kamionski
lobi” in da “klobasam” - ne, tudi meni gredo predolga prehitevanja na razmnoževalnim organ - a za konkretni primer iščem krivca v tistih dveh, ki v tem trenutku držita volan (al pa tudi ne ...) in za splošno situacijo pa tudi v odgovornih - tj. prometnih ministrov od Slovenije pa do Bruslja.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
no, samo v info...danes od postojne do odcepa za gorico preštel 7 prehitevanj :) pač tiste, ki sem jih dejansko videl. avtov seveda komaj kaj, kamionov pa cela kolona...itak da se bodo prehitevali. preden pridejo v breg :)
pa bi znal oceniti, koliko sekund (minut, ur...) kasneje si prišel na cilj zaradi teh sedmih prehitevanj?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Na vlak jih treba sterat, ni druge. Tolk kok ti zjebejo ceste ni normalno. Pa bmk ce bojo 3 ure kasnej prsli na cilj. Pac tako je. Pa bo man guzve na cesti, manj bo zjebana, zeleznca bo mela kej delat. Ce ze tankajo ne pri nas, hitr bi se jim kolcalo :evil:
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
no, potem pa narediš, kot je predlagal ngc, in greš ne pet, temveč deset minut prej, pa te štirje čakajo na parkingu :)

Te pa prehitita druga dva in zgodba je ista. Ampak to je itak samo še en od izgovorov ker realnost je tako da je pred tabo že itak 50 tovornjakov tako da če sta še dva se nič veliko ne pozna.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.630
211
63
Kranj
ki jo ne bo upošteval nihče, kot zdaj....

tale film lepo vidi IQ kamionarjev, boli jih za vse, za sebe za druge, za zelo dragi tovor, za vse stroške ustreznih služb ob potencialni prometni nesreči.

SisTem pa ukrene NIČ.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Đabe.. itak unih kvazi "Cobra 11 specialcev" ni nikjer ki jih rabiš :) Če ne drugega glejmo pozitivno, vsaj kak manj bo skakal..