Tebe so očitno učili še, ko avtomobili niso imeli ABS-ja - tudi sam sem iz te generacije. Vmes je tehnologija napredovala, posledično se je spremenila tudi tehnika vožnje. Pri zaviranju na polno se zavira z obema nogama - desna na zavori, leva na sklopki. V nasprotnem primeru, ti ugasne motor in ABS posledično ne deluje.Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Lahko prosim tole malce bolj obrazložiš? Mene so namreč vedno učili, da je treba v kritičnih situacijah, ko se zavira na polno, pustiti sklopko pri miru in na polno zahoditi bremzo, torej da avto zavira z zavorami ter z motorjem. Za začetek boš v kritični situiaciji izgubil kar nekaj nujno potrebnih stotink sekunde zgolj zato, da prestaviš nogo ter pohodiš pedal za sklopko. Stotink sekunde, ki bi jih lahko porabil za "zahod" pedalke za zavore in bi dejansko avto s tem že zaviral.Citat:
Uporabnik blackberry pravi:
Ko se zavira na polno, je potrebno takoj pritisniti sklopko do konca in zavirati samo z zavorami...
@SJTV1 - kakšen komentar o zaviranju s sklopko ali brez?
Ker se je izkazalo, da še vedno veliko voznikov ne stisne sklopke, so se začeli proizvajalci prilagajati. Pri Golfu VII ABS deluje še 30 sekund po tistem, ko ugasne motor. Verjetno niso edini, ali vsaj ne bodo dolgo.