MTL stil vožnje

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.596
344
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ko daš levo na bremzo, res preiknejo dovod goriva. Apak če levo pustiš na bremz, z desno pa za hip popustiš gas in ga spet pohodiš, overridaš ta sistem ...
Hvala, tole bo pa večkrat prav prišlo
cheer.gif

Citat:
Uporabnik afroC pravi:
sploh pa je beden občutek avta ne imeti povsem pod nadzorom.
In kako pri tem nimaš avta povsem pod nadzorom? A poleg lera daš tudi roke stran od volana, gledaš po kolena od sovoznice
grims-1.gif
?
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
itak se ti na klancu navzdol splača malo pospešit, ker je mnogo ekonomičnejše, kot če to delaš na ravnini.
zmaga.gif
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

In kako pri tem nimaš avta povsem pod nadzorom? A poleg lera daš tudi roke stran od volana, gledaš po kolena od sovoznice
grims-1.gif
?
čaki, dinamik ma itak se 100 spečih konjev na zalogi in zahvaljujoč njegovi hitri reakciji jih uporabi in odvrne grozečo nesrečo.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
aja, pol s 100 konji zravna avto, če mu uide iz smeri. sej dinamik valjda ne laufa kaksnih elektronskih pomagal ali pač, odkar je to serijsko v passatu?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
zmaga.gif


Čuden občutek da je avto v leru in gre "po svoje" ... Ob morebitni potrebi po polnem zaviranju (sicer je verjetnost 1:1000) je pač efektivneje da je avto v prestavi in sklopko pritisneš šele tik pred zaustavitvijo.
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
zmaga.gif


Čuden občutek da je avto v leru in gre "po svoje" ... Ob morebitni potrebi po polnem zaviranju (sicer je verjetnost 1:1000) je pač efektivneje da je avto v prestavi in sklopko pritisneš šele tik pred zaustavitvijo.

Povsem narobe...

Ko se zavira na polno, je potrebno takoj pritisniti sklopko do konca in zavirati samo z zavorami...

Zaviranje z motorjem odpade v kritičnih situacijah...

Sedaj pa čakamo, da kdo napiše, da je potrebno med zaviranjem v sili, še prestavljati navzdol...
bonk.gif


Ko se zavira na polno, recimo iz 150 na 0kmh, sta do konca pohojeni sklopka in zavora ter obe roki na volanu,da lahko varno usmerjamo vozilo.

Black
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.725
6.733
113
pri taščici
A daj nehi, tukaj pa se motiš. Z zavorami moraš ustavljati se masino . Pri vožnji motorja pa je skoraj obvezno se stisniti sklopko ob zaviranju. Pa da ne bi sedaj GP kdo vpletel v zaviranje. Ker tam samo en menjalnik stane toliko kot vsi motorji v sloveniji
 
Nazadnje urejeno:

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.451
2.171
113
Reply na tole od mtl-ja - ne znam quotat vseh teh klobas

In kako pri tem nimaš avta povsem pod nadzorom? A poleg lera daš tudi roke stran od volana, gledaš po kolena od sovoznice
grims-1.gif
?


Ja avto daš v ler, z rokami si odpreš šlic, da se lahko blontna sovoznica connect-a in uživaš. Se pravi nimaš avta čist pod kontrolo.
A ti ne delaš tako?

Še reply na temo - dobro da ni še več nesreč, ko berem s čim vse se nekateri obremenjujete med vožnjo
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.821
113
Citat:
Uporabnik blackberry pravi:
Ko se zavira na polno, je potrebno takoj pritisniti sklopko do konca in zavirati samo z zavorami...
Lahko prosim tole malce bolj obrazložiš? Mene so namreč vedno učili, da je treba v kritičnih situacijah, ko se zavira na polno, pustiti sklopko pri miru in na polno zahoditi bremzo, torej da avto zavira z zavorami ter z motorjem. Za začetek boš v kritični situiaciji izgubil kar nekaj nujno potrebnih stotink sekunde zgolj zato, da prestaviš nogo ter pohodiš pedal za sklopko. Stotink sekunde, ki bi jih lahko porabil za "zahod" pedalke za zavore in bi dejansko avto s tem že zaviral.

@SJTV1 - kakšen komentar o zaviranju s sklopko ali brez?
 

splash

Fizikalc
1. sep 2007
439
49
28
43
Nikoli v sili preden poči ne stisnes sklopke. Že če bremzaš si veliko naredil
wink-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.215
852
113
inštruktor varne vožnje v racelandu pravi, da v primeru zaviranja v sili vedno stisneš oboje, torej zavoro in sklopko. slej ko prej ti bodo namreč obrati padli tako nizko, da bo motor hotel pospešiti da ne crkne, in tako zmanjšal učinek zaviranja
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik blackberry pravi:
Ko se zavira na polno, je potrebno takoj pritisniti sklopko do konca in zavirati samo z zavorami...
Lahko prosim tole malce bolj obrazložiš? Mene so namreč vedno učili, da je treba v kritičnih situacijah, ko se zavira na polno, pustiti sklopko pri miru in na polno zahoditi bremzo, torej da avto zavira z zavorami ter z motorjem. Za začetek boš v kritični situiaciji izgubil kar nekaj nujno potrebnih stotink sekunde zgolj zato, da prestaviš nogo ter pohodiš pedal za sklopko. Stotink sekunde, ki bi jih lahko porabil za "zahod" pedalke za zavore in bi dejansko avto s tem že zaviral.

@SJTV1 - kakšen komentar o zaviranju s sklopko ali brez?

Učili so te narobe.

Če zaviraš na polno pri recimo 130kmh v 6ti brzini, ti bo v primeru, da med zaviranjem nimaš pritisnjene sklopke, avto ugasnil pri cca 40kmh...

Veš pa kaj se zgodi, ko ugasne avto: ni abs, espja, servo volana, kako je z airbagom nisem prepričan.

Na vsaki šoli varne vožnje te bodo učili, da se sklopka in zavora v kritičnih situacijah zahodi skupaj in na polno.

Sicer ne vem kako ti zaviraš, ali pa imaš morda samo eno nogo, vendar jaz zaviram z desno nogo, sklopko pa pohodim z levo, tako da tukaj ni nobene izgube časa.

Black
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik sass pravi:
inštruktor varne vožnje v racelandu pravi, da v primeru zaviranja v sili vedno stisneš oboje, torej zavoro in sklopko. slej ko prej ti bodo namreč obrati padli tako nizko, da bo motor hotel pospešiti da ne crkne, in tako zmanjšal učinek zaviranja

467716-post_slo.gif
 

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik splash pravi:
Nikoli v sili preden poči ne stisnes sklopke. Že če bremzaš si veliko naredil
wink-1.gif

Vedno, ko zaviram malo močneje, pritisnem tudi sklopko.

Obe roki na volanu.
 

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Dinamik pri zaviranju v sili: v 1 sekundi, postopoma prešalta iz 6 v 1 prestavo, s tem zavira z motorjem, ter na koncu še stisne kuplungo( da mu ne ugasne motor) in se varno ustavi pred oviro.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.903
113
Poskusi enkrat na delno poledeneli cesti..da je npr. desna stran avta na spolzki strani...druga na nespolzki. Enkrat na polno zabremzaj s stisnjeno sklopko drugič brez ( v tej drugi situaciji se pripravi na pirueto ker abs ne bo opravil tega za kar je narejen...s stisnjeno sklopko boš enostavno zaviral kot da ni nič posebnega na cesti)..

Motor zgolj moti varnostne sisteme zato je treba z obema nogama skočit na 'bremzo'.