MTL stil vožnje

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Mah, jaz kot butec ki vozim v leru ti zazgem zavore prvih pet minut ko mi daš avto. Pa se lahko po klancu peljem NAVZGOR.

zmaga.gif


Gasper kdaj bo avto da se demonstrira? Jaz pridem pa snemat, kako se zakuri NAVZGOR. Dolskoz bodo itak izparele.
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.725
6.733
113
pri taščici
Boš rekel da ni mogoče? Tud če daš cegu na gas?
Ajd pri kakšnih 50 konjih na Vršič res težko,. Ampak na alterju ni takega avta. Tukaj imajo vsi vsaj 200konjev. Dvesto konjev moraš pa tudi navzgor kdaj bremzat. Ko opazujem zavorne luči drugih avtov, opažam da tudi avti z manj kot 100 konjev zavirajo v klanec.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.596
344
83
Kras
www.mtl.si
Če se ne motim sodobni avtomobili že kar nekaj generacij zmanjšajo/prekinejo dovod goriva, če držiš bremzo dlje časa. Tako da ne bo nič s takšnim kurjenjem bremz. Sicer pa se mi zdi, da nismo ravno v petem razredu, da bi se šli takšne budalaštine, a ne?
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Sem rekel, da ni mogoče? Ti maš vse prav in mene zvija pred LCD-jem, ker si mu odgovoril njegovemu razmišljanju primerno.
grin1.gif


Jaz čakam Gašperja, da da avto, da zakurmo navzgor. Dolskoz bodo v leru pa itak izparele. MTL menjava vsake 14 dni. Ampak to je itak potrošni materijal, tak da ni panike.
aplauz.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Če se ne motim sodobni avtomobili že kar nekaj generacij zmanjšajo/prekinejo dovod goriva, če držiš bremzo dlje časa. Tako da ne bo nič s takšnim kurjenjem bremz. Sicer pa se mi zdi, da nismo ravno v petem razredu, da bi se šli takšne budalaštine, a ne?
grims-1.gif


Ko daš levo na bremzo, res preiknejo dovod goriva. Apak če levo pustiš na bremz, z desno pa za hip popustiš gas in ga spet pohodiš, overridaš ta sistem ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.725
6.733
113
pri taščici
Ksz
Ker vozim v leru, sem zadnje ploščice menjal pri 120kkm, prednje pri 160kkm. Ko so ploščice nove, jih najprej 2x zazgem, potem postanejo bolj trde in se manj rabijo :devil:. Pri novem avtu moraš pa itak avtu dati vedet kdo je gazda (by malcomx) .

Ne vsemu verjeti zgoraj.

SJTV1 :na alterju jih precej zavira z levo. Tisti ki ne, pa s peto držijo gas, s prsti desne pa zavirajo
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.409
5.685
113
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
In potem kupiš takle rabljen avto s totalno zamorjeno mašino. Groza...

pa dobr no, kje še najdete take... saj avto ni živo bitje da rabi pridobit mišično maso itd. da se lahko hitro in dlje giblje...

In če je bil vožen bolj umirjeno, še ne pomeni da je vse zapacano tolik da se lamele in ventili ne odpirajo,
a to še vedno furate Yugote in Fičkote pa iščete osvinčen bencin al kaj?

bonk.gif

ja v bistvu pa pomeni prav to. vse je zapacano. EGR in sesalni kolektor nabiz t sajami (pri tistih ki avto ženejo v obrate tega ni), variabilni del turbine šteka (pri tistih ki ženejo v obrate tega ni) itd....

Saje nastajajo ob nepopolnem izgorevanju goriva in to se dogaja ob tišanju avta, takrat nastaja več lepljive snovi, ki se primejo na dele motorja, senzorje itd... ob vožnji za obrati od 1500 do 2000rpm, to ne bo delalo škode ali basalo motorja... Škoda se bo delal če se ga bo tičalo konstantno na visokih obratih...

spet nimaš prav.
Saje ki nastanejo pri ob tišanju (oziroma bolje rečeno pri izkoriščanju celega območja vrtljajev, če je to pač za tebe tiščanje) ne zabašejo nič. EGR je zaprt torej ne pacajo sesalnega kolektorja, turbina je vroča in pretok plinov visok torej se ne nabirajo saje.

po drugi strani pa 1500 obratov.
egr odprt in saje šopa nazaj v sesalni kolktor kjer se srečajo z mastnim zrakom oljni hlapi iz odduška), nastane taka lepa lepljiva zmes ki se nabira in nabira in nabira. Ker se seveda večino časa gas boža je pretok plinov premali, da bi se to pucalo in se nabira tako dolgo dokler ni sesalni kolektor zabit do te mere, da računalnik javi napako, ker ni več dovolj velik pretok.
Enako je v turbotu. Se niti ne zagreje kaj preveč, pretoka nobenega, lopatice se ne premikajo kaj dosti in vse skupaj prime zaradi saj.

to ni nabijanje ampak realnost v delavnicah. Takoj vidiš kateri avto ne vidi nikoli nad 2000 obratov.

in ja vožnja do 2000 obratov bolj skodi mašini kot normalna vožnja kjer se pri pospeševanju koristi vse obrate do 4000 (oziroma saj vsak čuti kje določena mašina ne vleče več)
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
kaj njemu repliciras? saj vam je lepo povedal. avtomobili so narejeni za voziti se, ne jajcati in paziti na tisocinke mililitra, ker na srednji rok ne prisparas nic.

bom se enkrat rekel, najbolj prisparas, ce si kupis avto zmoznostim primernega in pac pozres cmok, da ima 3/4 ulice ali 90% bloka boljsi avto.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Če se ne motim sodobni avtomobili že kar nekaj generacij zmanjšajo/prekinejo dovod goriva, če držiš bremzo dlje časa. Tako da ne bo nič s takšnim kurjenjem bremz. Sicer pa se mi zdi, da nismo ravno v petem razredu, da bi se šli takšne budalaštine, a ne?
grims-1.gif


Ko daš levo na bremzo, res preiknejo dovod goriva. Apak če levo pustiš na bremz, z desno pa za hip popustiš gas in ga spet pohodiš, overridaš ta sistem ...

ne, ampak simuliraš "napako" na stikali za zavoro, če govoriva o ročnem menjalniku
pri VAG grupi v takem slučaju skoraj sigurno vrže v krmilnik npako "stikalo pedala za zavore"
ker ma na gasu dve liniji, od 0 do 5V in kontra, od 5V do 0 in "ve", da ni okvara na pedalu za gas ter ga spet nazaj "omogoči" oz. da prednost le-temu
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Sem rekel, da ni mogoče? Ti maš vse prav in mene zvija pred LCD-jem, ker si mu odgovoril njegovemu razmišljanju primerno.
grin1.gif


Jaz čakam Gašperja, da da avto, da zakurmo navzgor. Dolskoz bodo v leru pa itak izparele. MTL menjava vsake 14 dni. Ampak to je itak potrošni materijal, tak da ni panike.
aplauz.gif

A to si mislu Hanzija ali mene? JAz nisem nič pisal o kurjenju navzgor v klanec
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.725
6.733
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Butcem je najbolje reči, da je vožnja v leru prepovedana in se na eleganten način izogneš določenim problemom s prežganimi zavorami.
Saj vemo kako je uničila motor oseba ki je cel dan vozila v prvi ker je mislila da ima avtomatika.
Poleg tega vsaj v Sloveniji ni veliko klancev kjer bi sezgal zavore (brez prikolice zadaj).
In ja, kdor po takih klancih vozi v leru je butec. Mtl, jaz, pa se kdo, vozimo v prestavi(po klancih kjer Gašper zažge zavore, jaz sem jih "zažgal" na ljubljanski obovznici
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Danes pa pri prvem nadvozu na vrhniškem klancu (nekaj 100m pred železniškim mostom) 120, max. 126, pred radarjem 103. Sicer je poraba res ves čas 0,5 (namesto cca. 3), ampak da bi v podobni situaciji še kdaj dal v ler, ker bi s tem morda prihranil 0,02 ali 0,03 EUR?
hysterical-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Popravek: prihranek znaša cca. 15 centov (dolžina klanca 4,5 km, nisem pa v izračun vključil rev-matcha pri radarju, ko je treba ujeti obrate 6. prestave pri dobrih 100 km/h). Premalo za moje pojme, sploh pa je beden občutek avta ne imeti povsem pod nadzorom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Če se ne motim sodobni avtomobili že kar nekaj generacij zmanjšajo/prekinejo dovod goriva, če držiš bremzo dlje časa. Tako da ne bo nič s takšnim kurjenjem bremz. Sicer pa se mi zdi, da nismo ravno v petem razredu, da bi se šli takšne budalaštine, a ne?
grims-1.gif


Ko daš levo na bremzo, res preiknejo dovod goriva. Apak če levo pustiš na bremz, z desno pa za hip popustiš gas in ga spet pohodiš, overridaš ta sistem ...

ne, ampak simuliraš "napako" na stikali za zavoro, če govoriva o ročnem menjalniku
pri VAG grupi v takem slučaju skoraj sigurno vrže v krmilnik npako "stikalo pedala za zavore"
ker ma na gasu dve liniji, od 0 do 5V in kontra, od 5V do 0 in "ve", da ni okvara na pedalu za gas ter ga spet nazaj "omogoči" oz. da prednost le-temu

Eh, v take podrobnosti nisem raziskoval. Važno da dela, čeprav je malo nerodno. Se pa ne spomnim, a dela tudi na DSGjih.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.215
852
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Popravek: prihranek znaša cca. 15 centov (dolžina klanca 4,5 km, nisem pa v izračun vključil rev-matcha pri radarju, ko je treba ujeti obrate 6. prestave pri dobrih 100 km/h). Premalo za moje pojme, sploh pa je beden občutek avta ne imeti povsem pod nadzorom.
pri tem moraš upoštevati, da si imel na ravnini za radarjem višjo porabo, da si pospešil nazaj na 130, tako da je bil dejanski prihranek še manjši. po moje gre precej prihranka pri pretikanju v ler na račun nižje hitrosti. jaz sem namreč opazil pri mojem avtu, da začne poraba strmo naraščati nekje pri 110-120. recimo med 110 in 130 je do 2l/100km razlike v porabi. poraba po vrhniškem klancu pa je med 2 in 3l/100km, tako da smo tam tam.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Danes pa pri prvem nadvozu na vrhniškem klancu (nekaj 100m pred železniškim mostom) 120, max. 126, pred radarjem 103. Sicer je poraba res ves čas 0,5 (namesto cca. 3), ampak da bi v podobni situaciji še kdaj dal v ler, ker bi s tem morda prihranil 0,02 ali 0,03 EUR?
hysterical-1.gif
mah meni se ne gre za eure, to mi je precej ravno, ker itak nimam nekega ekstra sparovcka. mi je pa čist fajn, se lepo mirno in sproščeno peljem v leru. seveda pa po potrebi tudi dam nazaj v prestavo... itak se ti na klancu navzdol splača malo pospešit, ker je mnogo ekonomičnejše, kot če to delaš na ravnini.
 
Nazadnje urejeno: