MTL be prepared!

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Očitno še ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-šit kos opreme poveže in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Očitno še ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-šit kos opreme poveže in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
smile-1.gif

Za začetek Delphi tester ne mora pridt v 1/2 avtov.......zamenjaš upore na vezju in odpira vse živo
wink-1.gif


Tko da ena prvih bo pomojem da bo mela vsaka znamka svojo napetost na OBD priključku.....al pa pač vsi nek svoj rahlo drugačen protokol...in boš mogu met 77 testerjev da boš z enim pršu not
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Očitno ̡e ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-̡it kos opreme pove̪e in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
smile-1.gif
S kitajskim adapterjem za 5 eur in Android napravo, ti lahko beres le standardne podatke ECU-ja, ki jih mora ECU zagotavljati v tocno doloceni obliki (kolikor vem je to zakonsko obvezno). Z njo nimas kaj cackat nikjer, najvec kar lahko naredis je, da pobrises napako na ECUju, to je pa tudi vse. Zato so te zadeve tudi butecproof, saj ne mores popolnoma nicesar zaj...
Zgodba je potem nekoliko drugacna, ce uporabis kaksen bolj zmogljiv program (ampak ne na Androidu), vendar lahko tudi tam zaj... le ECU.
Za kaj vec so pa cifre eksponentno drazje
wink-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Očitno še ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-šit kos opreme poveže in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
smile-1.gif

Kaj ti misliš, da se lahko z Android napravo in kitajsko opremo počne in kaj se lahko v resnici s tem počne, sta dva disjunktivna pojma. Profi uporabniki s(m)o za opremo, o kateri teče beseda, plačali nekajkratnike 1000 EUR.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Očitno še ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-šit kos opreme poveže in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
smile-1.gif

Za začetek Delphi tester ne mora pridt v 1/2 avtov.......zamenjaš upore na vezju in odpira vse živo
wink-1.gif


Tko da ena prvih bo pomojem da bo mela vsaka znamka svojo napetost na OBD priključku.....al pa pač vsi nek svoj rahlo drugačen protokol...in boš mogu met 77 testerjev da boš z enim pršu not

Za začetek ne nabijaj kolosalnih neumnosti. Sploh pa tukaj ni govora o testerjih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In? Delajo pa kot tvoj oriđinal
wink-1.gif
Si prepričan?
grims-1.gif

Vem, da na enem drugem diagnostičnem sistemu se bolj zahtevnih zadev ni dalo naredit s kitajsko kopijo, original je pa zadevo spravil čez v prvem poizkusu tako kot je bilo treba.
Drugače pa sam čakam, da bom v zelo bližnji prihodnosti imel nekaj dela s ''popravili'' najnovejših VAG-ov, ki bodo delani s kitajskimi kopijami.
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Je res recimo pri VAG.com kitajski kopiji si moral pazit da si izklopil wi-fi v delavnici.....ker ko se ti posodobi na VAG serverju jo zablokirajo (napravo)

Tko da ko si šravfal novejše holcwagne si moral kupit tudi kopijo z novejšim FWjem

Skratka dokler si "up to date" gre tudi z kitajskimi ponaredki bp
wink-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In? Delajo pa kot tvoj oriđinal
wink-1.gif

potem pa svizec zavije

ja, sploh od začetka 2014, ki ima DELPHI HASP zaščitni ključ in kopij z zadnjo verzijo konec 2015 SWja sploh ni...
da tovornega programa in delovanja kopij na njem sploh ne omenjam (fail)
najboljši so mehaniki, ki mislijo, kaj so hudi, ker imajo 3 kitajske klone, zraven so pa totalno brez znanja diagnostike/mehanike (ne leti nate, govorim na podlagi terena).
Kar se mene tiče, bi vse odklenil, dal dostop preko PASS THRU protokola na vse krmilnike in ajde
vem pa samo za enega v SLO, ki ima razvojno opremo za motorne ECUje (to ni kitajski Galetto in skrekan WInOLS)
http://www.etas.com/en/products/inca_software_products.php
 
I

Izbrisan uporabnik 474

HASP zaščita je že dolgo prisotna v srojni in elektro branži, praktično vsak software je zaščiten z temi ključki...

Seveda hkrati s tem obstaje malo morje HASP emulatorjev in HW klonov, ki delujejo povsem identično. Tudi kopiranje ključka ni kaznivo, saj je tvoja last.. Distribucija naprej pa je... pač piratstvo.

Tako da HASP HW zaščita ni ravno neka oh in sploh...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
to je v teoriji
v praksi pa je popolnoma nekaj drugega
zakaj misliš, da klonov Texa diagnostičnega testerja praktično ni? ker ni kreka za HASP aladin ključ, oz. bi te stal toliko, kot stane letna nadgradnja diagnostike
prihodnost diagnostike je v znanju, ne v opremi kot taki
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Je res recimo pri VAG.com kitajski kopiji si moral pazit da si izklopil wi-fi v delavnici.....ker ko se ti posodobi na VAG serverju jo zablokirajo (napravo)

Tko da ko si šravfal novejše holcwagne si moral kupit tudi kopijo z novejšim FWjem

Skratka dokler si "up to date" gre tudi z kitajskimi ponaredki bp
wink-1.gif
Ni problem v posodabljanju, ampak nekje drugje. Cracki so običajno vedno vsaj verzijo ali dve zadaj. In to bo na vozilih modelnega leta 2016 fajn zabava.
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
A bodo tolk zakodiral da se še NoX nau dal več zmert?
evil.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
KSZ
Da malce obudim to temo
wink-1.gif
.
Ja, nikakor se ne morem rešiti lučk
evil.gif
Dynamic Light Assist.
Po mojih informacijah sem trenutno edini na svetu, ki je spravil tole skupaj. Seveda zadeva deluje kot iz tovarne.
Upam, da stranke ne bodo imele težav s homologacijo...
grin1.gif