Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Očitno še ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-šit kos opreme poveže in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
S kitajskim adapterjem za 5 eur in Android napravo, ti lahko beres le standardne podatke ECU-ja, ki jih mora ECU zagotavljati v tocno doloceni obliki (kolikor vem je to zakonsko obvezno). Z njo nimas kaj cackat nikjer, najvec kar lahko naredis je, da pobrises napako na ECUju, to je pa tudi vse. Zato so te zadeve tudi butecproof, saj ne mores popolnoma nicesar zaj...Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
OÄÂitno ĚĄe ne dovolj, ÄÂe se lahko vsak ki ima 5 minut ÄÂasa, Android napravo in kitajski ÄÂip-ĚĄit kos opreme poveĚŞe in ÄÂaÄÂka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plaÄÂal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Očitno še ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-šit kos opreme poveže in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Očitno še ne dovolj, če se lahko vsak ki ima 5 minut časa, Android napravo in kitajski čip-šit kos opreme poveže in čačka po sistemu...
Sistem bo imel smisel (vsaj zame), ko bo ta zadeva bila dostopna, vendar bo oprema bila verificirana s strani proizvajalca vozila... Verjetno potem ne bo cena 5 EUR/kos...
In se bo s takimi stvarmi ukvarjal nekdo, ki bo vedel zakaj je plačal npr. 1000 EUR za opremo, kaj ta oprema zmore, kaj so pasti uporabe te opreme... Recimo profoti
Za začetek Delphi tester ne mora pridt v 1/2 avtov.......zamenjaš upore na vezju in odpira vse živo
Tko da ena prvih bo pomojem da bo mela vsaka znamka svojo napetost na OBD priključku.....al pa pač vsi nek svoj rahlo drugačen protokol...in boš mogu met 77 testerjev da boš z enim pršu not
Si prepričan?Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In? Delajo pa kot tvoj oriđinal
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In? Delajo pa kot tvoj oriđinal
Ni problem v posodabljanju, ampak nekje drugje. Cracki so običajno vedno vsaj verzijo ali dve zadaj. In to bo na vozilih modelnega leta 2016 fajn zabava.Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Je res recimo pri VAG.com kitajski kopiji si moral pazit da si izklopil wi-fi v delavnici.....ker ko se ti posodobi na VAG serverju jo zablokirajo (napravo)
Tko da ko si šravfal novejše holcwagne si moral kupit tudi kopijo z novejšim FWjem
Skratka dokler si "up to date" gre tudi z kitajskimi ponaredki bp
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
A bodo tolk zakodiral da se še NoX nau dal več zmert?