đCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Zakaj rabiš opozorilo za varnostni pas, saj če ga uporabljaš tako kot naj bi ga, je brez veze, da je tam, držiCitat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Zakaj bi pa rabil opozorilo? Saj je le asistenčni sistem, ti kot voznik moraš neprestano opazovat cesto in imet roke na volanu, tako da ti itak ni problem držat smeri. Kot da voziš sam, le da ti malo pomaga.
Meni gredo sistemi, ki piskajo, na k... Stalno nekaj piska.?. In še enkrat poudarjam: pri pasu boš škodoval sebi ali morda še sopotnikom, tukaj pa govorimo o sistemu, ki bistveno vpliva na varnost vseh udeležencev v bližini vozila.
Gledam z vidika povprečnega kupca, ki mu dol visi za avto. Razloga sta pa sledeča:
- zadeva (govorim striktno za Lane Assist na VAG platformi MQB, zraven lahko damo še Lane Assist pri Passat-u B7, ki je še manj zanesljiv) je zelo nekonsistentna in spusti popolnoma naključno. Recimo, en ovinek lahko spelje prvič popolnoma perfektno, drugič ti bo pa na sredi ovinka spustil. Razmere IDENTIČNE, saj je bilo vmes 5 minut, torej ni bilo zaslepitve s strani sonca, itd.
- ko imaš takšen sistem, čeprav je jasno, da je le PRIPOMOČEK, samodejno ''računaš'' nanj, sploh recimo ko ti vedno spelje nek ovinek oz. je aktiven skozi nek ovinek. Posledično se recimo malce bolj zanašaš na to in recimo ravno nastavljaš klimo, radio, whatever, roke na volanu in pričakuješ, da če bo avto šel čez pas, da ti bo popravil oz. boš začutil pritisk volana v nasprotno smer. NIčesar ni, ti se pa kar naenkrat znajdeš v zidu.
Zato bi bilo potrebno zvočno opozorilo, pa čeprav bi potem tebi (in meni) živce pilo.
In še enkrat: to je moje osebno mišljenje in se ne bom pustil prepričat drugače. Nastalo je pa na podlagi zelo veliko lastnih voženj in testov, dodatno potrditev pa našlo še v konkretnem številu izkušenj lastnikov vozil s tem sistemom.
PS: Lastnik Yariske s tistim tečnim LDW je tudi na začetku ga izklapljal, ker mu je šlo na živce. Sedaj se vozi z njim in ga uporablja kot pripomoček, vsekakor pa je bistveno vplival na to, da ne vozi več toliko preko črt. Dejansko se takih zadev psiha človeka izredno hitro navadi in jih ne zaznava več kot moteče elemente. Samo primer Q7 preko luže: ko karkoli narediš v avtu zadeva bipa. Jaz sem samo gledal, kaj hudiča mu sedaj ni prav. Lastnik tega ni več ''zaznal'' kot moteče, ker je to tam standard in se je tega navadil.
VAGov sistem ni nič boljši/slabši v povprečju od ostalih.
Pas ni nekaj, kar bi pislao vsakih 3 minute.
To, da računaš na pripomoček in rataš hraber, seveda ni res, razen, če je pripomoček predstavljen kot popolnoma samodejna stvar (a'la Autopioot pri Tesli). Primer ESP: mnogi so govorili, da bo folk zaradi njega bolj hitro vozil, maj pazil ipd, pa se to seveda ni zgodilo. Tudi pri aktivnem tempomatu so raziskave pokazale, da folk kljub njemu spremlja promet.
In pe 1x: psiaknje ni potrebno. To,d a za AMere je, pa največ pove o njih, ne o tem, kaj je potrebno pri nas. Tako kot razne blesave nalepke z opozorili.