MTL be prepared!

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
To pa ugotoviš kako?

Če imaš Dynamic Light Asist pomeni da je to že ta kamera?

Zelo pomaga če na šajbo pogledaš.

Z zunanje strani.
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.357
2.731
113
VW ima max. 12 sekund za hands off pri ACC. S pol prazno flasko se simulira roko na volanu in imas 'kao' avtopilota.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Avto zahteva da držiš volan. Če ga želiš prelisičiti, to narediš z napol polno plastenko.
wink-1.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Ampak pozor. Lane assist je še vedno assitenčni sistem in ko izgubi linijo, avto ne reče ne bu, ne mu. Samo lane assist lučka se pobarva iz zelene v rumeno.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ni fail, čisto prav je tako. A misliš, da je problem narediti sistem, ki bo vozil med dvema črtama z +/- 1cm natančnostjo? daleč od tega... Problem nastane, ko črta izgine, se prekine, čudno zavije, ker je bil Safet na malarskem stroju malo pod gasom... Avto skuša na hitro popravit linijo in od tukaj ni več daleč od nesreče, ko avto zaniha. Zato pa so asistenčni sistemi, ki do neke mere posegajo v vožnjo, ne smejo pa je popolnoma nadomestiti. Vse preveč je faktorjev, kjer bi prevelik poseg v vožnjo lahko pripeljal do katastrofe.
Tisti, ki se ukvarjajo/ukvarjamo z regulacijami zelo dobro vemo, kaj pomeni, če regulacijski sistem zaniha zaradi zunanjega nepredvidenega vpliva. Ali reagiraš hitro z velikimi popravki in pri tem tvegaš popoln kolaps sistema ali pa z dolgotrajnimi majhnimi popravki do ponovne stabilnosti. Ampak takrat boš že v steni/zidu/jarku
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Mislim da naju s crnobogom nisi razumel. Ni težava v tem, da se izključi. To je seveda popolnoma pravilno, če sistem nima več opornih točk za pravilno delovanje.
Težava je v tem, da se izključi BREZ KAKRŠNEGAKOLI OPOZORILA, kot je crnobog zapisal se le majhna lučka na armaturki spodaj obarva iz zelene v oranžno. Recimo pri ACC-ju, če pride do motnje, ki prepreči pravilno delovanje sistema, se napiše opozorilo, ki se pojavi hkrati z zvočnim signalom.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Verjetno je tu razlika..pri avtonomni vožnji se zahteva roke na volanu..če ne gre kot mora, enostavno prepusti tebi vse.

Pri tempomatu imaš pa ti nogo stran od pedala..ničesar ne počneš. In če ti ga izklopi opozori, da nekaj ne štima in da moraš poseči ti..običjano z zavoro.

Proizvajalec flaškona ne predvideva
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Avtonomne vožnje ni v nobenem od zgoraj omenjenih vozil
wink-1.gif
.
Zgoraj imaš naveden en primer, ko je pač recimo milo rečeno nespameten voznik sesul avto k sreči očitno brez večjih posledic na ljudeh. Sem prepričan, da ni edini in po pogovorih z nekaterimi strankami, se čudim, da ni več takšnih prometnih nesreč. Dejstvo je, da je izključitev sistema brez opozorila izjemno nevarna. Ni to klima, ki crkne in se boš malo spotil. Govorimo o sistemu, ki bistveno in takoj, kritično vpliva na varnost v prometu.
Res je sicer, da itak moraš imeti roke na volanu in je potem to dokaj nepomembno, ampak vseeno. In ja, tisto bipanje bi znalo marsikomu parat živce, kot recimo LDW v Yariski.
smile-1.gif
Ampak bolje to, kot pa da si mrtev. Moje osebno mnenje.

PS: Pri ACC-ju z DSGjem ne rabiš nič posegat ti, ker se tudi sam ustavi. Razen seveda, če se pred njim naenkrat znajde ustavljen avto (oz. je razlika v hitrosti izjemno visoka) in ga posledično ne zazna. V tem primeru bo sprožil paniko (ogromno rdeče opozorilo na armaturki) in polno zaviranje, ampak običajno prepozno, da bi se ustavil pred ''oviro''.
frown-1.gif
Če pa pride do napake v sistemu potem pa je tako kot si napisal ja.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Res je sicer, da itak moraš imeti roke na volanu in je potem to dokaj nepomembno

Si si odgovoril, zakaj ni piskanja. Iz enakega razloga, zakaj piskanje je, če se ne pripašeš, kljub temu, da je na armaturi ena velika rdeča lučka.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Res je sicer, da itak moraš imeti roke na volanu in je potem to dokaj nepomembno

Si si odgovoril, zakaj ni piskanja. Iz enakega razloga, zakaj piskanje je, če se ne pripašeš, kljub temu, da je na armaturi ena velika rdeča lučka.
Ok, to je tvoje mišljenje in te ne bom prepričeval, da imam jaz prav.
Glede na to, da sem naredil kar precej km s temi zadevami je po mojem OSEBNEM mišljenju to velik fail za VW.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.151
3.868
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Slow in, fast out. Rather then to fast in, might not come out.

Sori za medklic, ampak ne morem da nebi. A podpis je iz serije "Golf 4 a live"?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ja saj govorimo o osebnih mnenjih
wink-1.gif
in ne kdo ma prav in kdo narobe...

Drugače pa tudi Ford (v mojem primeru Galaxy, 2017) nima piskača, ko LA izklopi. Zna pa včasih prav grdo in sunkovito popravljat smer in na AC pri 160 km/h postane že zelo nevarno...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Sori za medklic, ampak ne morem da nebi. A podpis je iz serije "Golf 4 a live"?
Ne bi vedel.
Jaz sem ga zasledil v enem intervjuju z enim od najboljših dirkaških inštruktorjev, če se prav spomnim.