Mondeo 2.0 TDCI 103kW, letnik 2008

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Kakšna je kaj zanesljivost Mondea 2.0 TDCI 103kW, letnik 2008?
Je potrebno vkalkulirat kakšne posebne stroške pri kilometrini nad 200.000 km? Kako je kaj s sklopko? Ima dvomasni vztrajnik? Turbina, injektorji so ok?
So kakšne serijske napake pri tem letniku?
 

Bronco

Pripravnik
2. jan 2008
62
0
6
Po besedah taxistov, ki v MB furajo Galaxyje s tem motorjem, naj bi bile te mašine izredno zanesljive in neproblematične. Veliko teh Galaxyijev se fura s krepko preko 500 000 prevoženimi. Zdi se mi pa, da so imeli enega tudi s 700 000 +...
shocked-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.738
11.017
113
Torej popolno nasprotje 130 KM TDCi-jev iz prejšnjega modela?
 

B81

22. jul 2007
37.738
11.017
113
Prejšnji f. tdci je ravno tako pojem zanesljivosti kot so bili prvi renojevi 1.5 dci-ji...
 

Bronco

Pripravnik
2. jan 2008
62
0
6
Tega pa ne bi vedel, ker prejšnjega modela ne poznam. Govorim za dotični model iz naslova.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.290
7.056
113
Prvič slišim za kaj takega, je to pričanje kakšnega kolega?

Po tujih forumi se najdejo lastniki teh motorjev, ki imajo več kot nekaj 100 tisoč milj za sabo. Je pa res, da je bilo potrebno redno in dobro vzdrževanje, brez kakšnih poceni olj ali filtrov.

Moj ima trenutno 185.000km, če je to res, sem ga nemreč kupil uvoženega iz italije, in z motorjem sploh ni težav. Težava je en injektor (zaradi česa sumim da ima motor za sabo več kilometrov) in pa kakšne turbo cevi.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.102
461
83
45
dolenska
Že stari mondeoti mk2 so delali 600000+ km. Pri taksistih. Tako, da verjetno le niso tako slabi ti avti. Verjetno so sam lastniki malomarni.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.102
461
83
45
dolenska
Hehe, na mojmu je že, mk3 130 konjev, dizelskih. Ne da se poštimat, da lučka neha svetit. Lahko sam žarnico vn vzamem al pa nov egr
tongue-1.gif
.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.290
7.056
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Simptomi?

Recimo..."cukanje" v nižjih obratih, pa dim.

Če imaš mehanski EGR, se enostavno namesti ena ploščica in zadeva je urejena
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Kje se da videt ali je mehanski EGR?
Turbina, injektorji? Kdaj je sklopka za zamenjat? Dvomasni vztrajnik? So cene za to hude? Je res sklopka in vztrajnik čez 1500 eur?
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Kje se da videt ali je mehanski EGR?
Turbina, injektorji? Kdaj je sklopka za zamenjat? Dvomasni vztrajnik? So cene za to hude? Je res sklopka in vztrajnik čez 1500 eur?
Za mk3 je sklopka, potisni lezaj in dvomasni vztrajnik ca. 400€ na ebayu. V sloveniji okrog 700€
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Pa to za ta motor? Ker pri MK2, vem da je bilo za 2.0 TDCI relativno drago vse skupaj, za 2.2TDCi je bila pa cena skoraj x2.