Dvomasnik vztrajnik in kulanca 2.0 TDI

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Nekoč....vmes je bla evolucija v 21. st...ti si pa se kar na stopnji revolucije v 20. stoletju
evil.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Brihta. Ne obstaja konverter kit iz dualmass flywheel to solid za vsak avto. Odvisno od konstrukcije in ja, nekateri enomasni na silo sraufani kjer je skonstruiran izkljucno dvojni lahko lomi menjalnik ali pa glavno gred. Niso to lego kocke in naziv ing. ne dobis z diplomsko o bureku.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Nekoč....vmes je bla evolucija v 21. st...ti si pa se kar na stopnji revolucije v 20. stoletju
evil.gif
Aha, tako hitro torej menjaš prepričanja (ni čudno, da ti je tudi taka politika in njen vodja blizu).
evil.gif


@ggg- to medicinski bratje modrujete med pavzo o avtih in njihovih pogonskih sklopih, ali si pobral za šankom?
cool-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Brihta. Ne obstaja konverter kit iz dualmass flywheel to solid za vsak avto. Odvisno od konstrukcije in ja, nekateri enomasni na silo sraufani kjer je skonstruiran izkljucno dvojni lahko lomi menjalnik ali pa glavno gred. Niso to lego kocke in naziv ing. ne dobis z diplomsko o bureku.

Pusti ga, že celo temo nabija zakaj XSIDE ne vrže gor enomasnega, enako sem jaz bedak ker sem dal gor novega dvomasnega a za najina avtomobila 1m sploh ne obstaja
smile-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Ma daj no. človeku hočem dobro, da bi čim ceneje(gledena to, da je vozilo pri koncu življenske dobe), prišel skozi in popravil avto z alternativnimi deli, ki so enaki ali celo boljši od originala, vi pa tumbate in mu predlagate variante, da glava peče.
cool-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Hehe če pa ti tega na razumeš najboljše. Glej nihče mu ne predlaga naj vztrajnik kupi na Porscheju, predlagamu mu naj kupi in vgradi drugje Sachsov vztrajnik. Pa kar se tiče vztrajnika obstajata samo Sachs pa LUK (ok pa za Valeo sem že tudi slišal ampak še nikoli videl) tako da samo tako kot ti praviš "original" in tukaj ni alternativ razumeš? Kot prvo si že ugotovil da za večino boljših avtov z mičkeno večjimi motorji sploh ni enomasnih alternativ in tudi če so te alternative je mogoče 200€ razlike v ceni, vse ostalo je enako, delo enako stane. Skratka mislim da če se nekdo odloči da bo vozil avtomobil od 30.000€ ter navzgor da je prav da vgradi dvomasni vztrajnik saj je avtomobil tako zasnovan. Zgolj to. Kot pa sem že rekel, bi ti morada nasedel s tem enomasnim vztrajnikom če ne bi kolega tega vrgel v Passata (Valeo če se ne motim) ter potem šel nazaj na originalno rešitev, dvomasnega.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Da si sposodim temo…tudi sam imam Audi a4, 2008, 315kkm.
In kar poslusam ze nekaj dni je, da pri nizjih obratih se slisi cuden tanek zvok…ko pohodim gas in posledicno se obrati dvignejo tega zvoka ne slisim vec….kar sem pa se opazil…ampak res redko…ko je avto v leru ga strese za sekundo, dve….ampak kot receno to je res redko….
Ce povezem obe stvari skupaj je lahko vztrajnik?
Sem ga imel pri mehaniku na rednem servisu…takrat sem mu omenil to obcasno tresenje….seveda on ni nic opazil oziroma pravi, da nic ne cuti…kar je cisto mozno, ker ko sem napisal je res obcasno in se to samo v leru…pri voznji tega ni.
Glede zvoka ga pa takrat tudi jaz nisem zaznal ampak sele nekaj dni kasneje.
Recimo, da je res vztrajnik…ocitno pri meni sele na zacetni fazi okvare…ker avto notmalno dela…se lahko vozim ali bom s tem naredil dodatno skodo na avtu? Kdaj bom vedel, da je vztrajnik fuc? Se bo avto ustavil na cesti?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Kdaj boš vedel da je fuč? Ko bo nabijanje/tresenje pri speljevanju in pospeševanju pri visokem navoru vedno močnejše, ko bo nabijalo/tresenje pri zagonu motorja.
Se bo avto ustavil na cesti? Ja če boš stisnil zavore in čakal, da se ustavi ;)
miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinimalna šansa je, da bi avto počakal zaradi tega. Teoretično je pa seveda tudi to možno.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Potem naceloma ni bojazni, da bi moral ze jutri menjati vztrajnik….je pa dobro se prepricati ali je to res vztrajnik…pac to je moje laicno mnenje glede na prebrano na forumu….kot receno zaenkrat dela vse in ni tezav z avtomobilom….
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Glede na prebrano ne. Lahko je pa spet nekaj tretjega. Cztrajnik pa brez skrbi jasno opozori na sebe, ko je potrebno menjat.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Potem naceloma ni bojazni, da bi moral ze jutri menjati vztrajnik….

Ma kaki, dober si in to sigurno do februarja drugo leto, morda celo do aprila. Ti kar počakaj. Na koncu ga boš lepo menjal preden boš avto prodal, ga boš kupil novemu lastniku. Važno da imaš ti Audi :bonk: Sami đeki
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
majster, da ne boš tako nevoščljiv, ker se pač ti še vedno voziš s kolesom...ti ga prodam...in boš tudi ti lahko đek na vasi....tebi ga dam ugodno, ker vem, da si ga po redni ceni ne morš privoščit.
 
  • Haha
Reactions: Matey