Ne zdaj obračat mojih besed, nikjer nisem napisal, da bom popravljal na pooblaščencu za vsako ceno zaradi popustov in kulance. Če bo pa cena na koncu blizu tega, kar bi pustil pod kozolcem ali pa celo nižja, bom pač popravljal tam, ker mi je tako najbolj enostavno.
Dejstvo je, da nisem iz tega foha in enostavno ne poznam drugega pametnega servisa. Sem že spraševal tu na alterju glede zaupanja vrednega servisa za VAG in nisem dobil odgovora. Očitno pa itak nikoli ni prav....
Kar se cene tiče je pa čisto realna (nikakor pa ne ugodna) in se je nisem zmislil. Toliko okvirno zahtevajo na uradnem za komplet vztrajnik, skloplo in potisni ležaj skupaj z delom (dobrih 500€ je dela) brez popustov in kulance. Podobne cene sem zasledil tudi na tujih forumih, zato se mi s popravilom ni mudilo. Kot je bilo že na prvi strani večkrat omenjeno, se da očitno tudi ceneje. Čeprav po tistih cenah iz Eurotona, kjer je samo vztrajnik nekih 650€, kje je potem še sklopka in potisni ležaj, kaj šele delo (kolikor vem je kar nekaj dela, ker je potrebno odstranit menjalnik), dvomim, da prideš bistveno ceneje skozi. Je treba iskati druge vire (na ZS je že nekdo omenil, da naj bi se komplet dobil za cca. 650€) in nekoga, ki bo to menjal, kar je spet vprašanje kdo in koliko pride (zaenkrat še nihče ni napisal koliko bi vsaj okvirno prišlo delo pri popoldancu).
Vidim, da bi bilo bolje, če bi se temo zaklenilo, ker je razen nekaj uporabnih postov na začetku samo še podjebavanje....