Moj prehod iz Mobitela na Tušmobil

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Deky_ pravi:
Nategnejejo te lahko samo če poslušaš kaj ti reče posrednik ko sklepaš naročnino...če pa sem ne prebereš drobnega tiska in pogojev ..in še po vrh tega se ne pozanimaš ...sem sam na koncu nategneš ko vrjameš posredniku..ki se mu itak gre samo za denar....
evil.gif


V čem to Tušmobil nateguje dej izjasni se?

Ker jst ne vidim pri tem nič spornega če se sam pozanimaš kako in kaj je pri teh paketih..

Aja se oproščam... posredniki so tisti, ki se jim gre le za denar. Operater je dobrodelna ustanova....piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bonk.gif
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.547
297
83
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Citat:
Uporabnik Deky_ pravi:
Nategnejejo te lahko samo če poslušaš kaj ti reče posrednik ko sklepaš naročnino...če pa sem ne prebereš drobnega tiska in pogojev ..in še po vrh tega se ne pozanimaš ...sem sam na koncu nategneš ko vrjameš posredniku..ki se mu itak gre samo za denar....
evil.gif


V čem to Tušmobil nateguje dej izjasni se?

Ker jst ne vidim pri tem nič spornega če se sam pozanimaš kako in kaj je pri teh paketih..

Aja se oproščam... posredniki so tisti, ki se jim gre le za denar. Operater je dobrodelna ustanova....piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bonk.gif

Še vedno si tiho v čem to nateguje Tušmobil? kar druga dva opareterja ne delata..
evil.gif
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Seveda nategujejo. Če si pa naiven in verjameš prodajalčevi pravljici, ki se jo je naučil na srečanjih, ki jih operaterji organizirajo si pač pečen za 12-24 mesecev. Tušmobil je pa zmagovalec glede nategunstva... žal sem jaz in moji zaposleni celo sodelovali v tem nategu
uf-1.gif

In ja, čez nekaj čas ste v trenutnku doživeli preblisk, razvetljenstvo drugič v zgodovini in ste si rekli, mi pa ne bomo več nategovali ljudi, naj nam oprostijo za grehe, od zdaj naprej bomo pobožni, pisali bomo samo še knjige, memoare kako je kdo nategoval uporabnike ter okrnili njihovo nedolžnost, katera jim je bila pred tem garantirana
hysterical-1.gif


Naj uganem
17758-icon_confused.gif


Najboljš, da se začnete ukvarjati s trženjem artiklov Amway-a, pri tem so male verjetnosti, da boste primorani pasti v skušnjavo nategunstva, pa baje je še večja možnost zaslužka
grin1.gif


Lp.

Dekster kje ti pobiraš takšne bisere?
tongue-1.gif

Ti mi res deluješ da imaš blokado v možganih. Sodim po tvojem pisanju...
priden.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Deky_ pravi:
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
Citat:
Uporabnik Deky_ pravi:
Nategnejejo te lahko samo če poslušaš kaj ti reče posrednik ko sklepaš naročnino...če pa sem ne prebereš drobnega tiska in pogojev ..in še po vrh tega se ne pozanimaš ...sem sam na koncu nategneš ko vrjameš posredniku..ki se mu itak gre samo za denar....
evil.gif


V čem to Tušmobil nateguje dej izjasni se?

Ker jst ne vidim pri tem nič spornega če se sam pozanimaš kako in kaj je pri teh paketih..

Aja se oproščam... posredniki so tisti, ki se jim gre le za denar. Operater je dobrodelna ustanova....piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bonk.gif

Še vedno si tiho v čem to nateguje Tušmobil? kar druga dva opareterja ne delata..
evil.gif

Še vedno nisi prebral cele teme
wink-1.gif
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.547
297
83
Vidim da se rad izmikaš odgovoru? a ko drugo ne da se mi brat cele teme..zato odgovori če maš čisto vest..
evil.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik GrandFelix pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Ki so me krepko cepnili za 280EUR na enem računu in zaradi tega sem šel na TM.

Zaračunali nekaj, kar nisem porabil, majke mi?
jezen.gif

Točno tako je bilo! Simobil mi je zaračunal 280EUR za prenos podatkov! V soboto in nedeljo sem naročil dnevni internet (prenos 1GB podatkov) in ok jaz veselo visim na netu soboto in nedeljo in evo ga... v torek grem slučajno na simobilovo stran in pogledam trenutno porabo. Ni velik mankal pa bi mi skor uči vn vrgl! Vse podatke so mi zaračunali za v petek, torej dan pred tistim ko sem naročil dnevni internet!!! Porazno! Sem napisal pritožbo in vse... Zbili so mi ceno za 40EUR in to je blo to. Nevem sicer zakaj so mi sploh zbili teh 40EUR če sem bil sam kriv?? V petek, ko naj bi to porabil sploh nisem bil na netu, namreč na ta dan sem bil še v lj. ko je gospodine Jankovič prižigal lučke in nekaj minutk čez 19 sem bil že v Kopru. Ker sem pač bol lene sorte sem samo stvari znosil v hišo in šel pred tv gledat poročila o kakem internetu tut pomislil nisem. 650Mb prenosa podatkov so mi pa zaračunali ob cca. 19:56. Od kje, nevem....

Ja, res pa je, da sem prenesel tolikšno količino podatkov, mogoče še kaj več, ampak to v soboto in nedlejo, ko sem si vklopil dnevni internet in sem bil res dosti na netu, v petek pa tut slučajno ne. Zahteval sme tudi natančen spisek prenosa podatkov itd. ampak oni tega nimajo... V glavnem totalni ripoff.

Težko verjamem, da bi se ti promet generiral en dan pred vklopom opcije,.. si mogoče zadevo pozabil vklopiti? Dejstvo je, da nobeden normalen operater ne bo šel fejkat podatkov o prometu saj lahko pričakuje pritožbo Apeka.
Si.mobil ti je dal nek popust v sled dobrega poslovnega sodelovanja,.. kar ti verjetno piše tudi na dopisu,.. ti pa z veseljem brišem tisti popust saj ti očitno ne pomeni nič, pav tako ne dejstvo da ti ga je operater dal iz svojih dohodkov,..
Me prav zanima kako bi tvoj novi operater reagiral na tak izziv,..verjetno bi ti računal vse,.. kajne,..

b
 
Nazadnje urejeno:

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik GrandFelix pravi:
Sem napisal pritožbo in vse... Zbili so mi ceno za 40EUR in to je blo to. Nevem sicer zakaj so mi sploh zbili teh 40EUR če sem bil sam kriv??..

S! ma zelo "prilagodljiv/popustljiv" (če se lahko temu tako reče) reklamacijski oddelek, in 40€ so ti vrjetno odpisali, ker si se jim zasmilil in ker valda ne želijo da te izgubijo kot naročnika, še posebej če jim boš take €€€ not nosu
wink-1.gif
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
ti pa z veseljem brišem tisti popust saj ti očitno ne pomeni nič, pav tako ne dejstvo da ti ga je operater dal iz svojih dohodkov,..
Ne bom komentiral tega, "kdo je kriv", ker bi bilo pač samo ugibanje (ampak, če pravi, da je vklopil za soboto in nedeljo, simobil mu je pa računal za petek, bi lahko bilo tudi kaj narobe pri billing softwareu... ni softwarea brez hroščev!).

Ampak tale "ti ga je operater dal iz svojih dohodkov" mi je pa rahlo smešna. Koliko več stroškov pa ima operater pri uporabniku, ki je "pozabil" vklopiti opcijo mobilni internet za en dan v primerjavi s tistim uporabnikom, ki je vklopil opcijo?

Če bi bil simobil tukaj "fer" in bi resnično želeli obdržati stranko, bi mu lahko stroške znižali na znesek enodnevnega mobilnega interneta za petek. Pa tukaj tudi ničesar ne bi dali "iz svojih dohodkov", ker bi še vedno zaslužili po ceniku.
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:

Težko verjamem, da bi se ti promet generiral en dan pred vklopom opcije,.. si mogoče zadevo pozabil vklopiti? Dejstvo je, da nobeden normalen operater ne bo šel fejkat podatkov o prometu saj lahko pričakuje pritožbo Apeka.
Si.mobil ti je dal nek popust v sled dobrega poslovnega sodelovanja,.. kar ti verjetno piše tudi na dopisu,.. ti pa z veseljem brišem tisti popust saj ti očitno ne pomeni nič, pav tako ne dejstvo da ti ga je operater dal iz svojih dohodkov,..
Me prav zanima kako bi tvoj novi operater reagiral na tak izziv,..verjetno bi ti računal vse,.. kajne,..

d

Vsi SMS-i so shranjeni in potrdilo, da je bilo vklopljeno tudi.... Nevme kaj delate, al fejkate al pa pač nimate zanesljivega sistema. Glede na to da znate kakovostno lupit stranke bi lahko imeli to poštimano, ampak očitno nimate. Upam da bo moja donacija kaj pripomogla k temu. Lahko brišeš, če sem dal 260EUR potem jih bom pa še 40 stisnil, brez skrbi
wink-1.gif
Ni problema dati revežom iz mojih dohodkov. Če bi bil operater kolč kej fer bi me po pritožbi poklicla in bi me mal več povprašal kaj je blo, kako je prišlo do tega, če sem sploh to vklopil itd. Pred časom so me klicali za eno navadno bedarijo.... Ampak so lepo aroganto odpisal da pač to tko je in nobenega vprašanja, pregleda karkoli ni bilo. Ni mi problema plačat, če vem, da sem nekaj koristil, da se razumemo. Sem že tudi enkrat prej to isto nareidl in je bilo OK, ampak očitno te pač enkrat olupijo. Takšno poslovno sodelovnje je pa res korektno ja... No, zaključek tega je bilo to, da sem pohpsal punco in sva lepo šla na TM, ker pač takega poslovnega sodelovanja nisem vajen.

Pa še to.Gled ena to, da ima operater shranjene podatke kje, kdaj, kdo oz. na kateri oddajnik je prijavljen itd. bi lahko videl, da je vse res, kar sem napisal. Imam tudi pričo, punco. Pomojem bi me v rit sunla, da bi med prižiganjem lučk v lj. bral maile al nevem kaj (v glavnem da bi skuril 650Mb na telefonu). Prosil sem jih tudi, da mi povejo koliko podatkov sem potem prenesel v soboto in nedeljo. Seveda odgovora ni bilo. Očitno sem pač v petek z iPhonom sheral net brezdomcem na tromostovju v soboto pa nedeljo sme si pa pač vklopil paket, ker je bla ful burja v Kopru. Potem sem za hec pogledal koliko je bilo prenešenih podatkov na telefonu (ker sem uporlbjal tethering) in jih je bilo nekaj čez 890MB. Ptosil sem jih tudi za bolj točne specifikacije za petek in seveda ni bilo nič... V glavnem.... to je to. Orto u nulo so me zrihtal
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
Citat:
Uporabnik GrandFelix pravi:
Sem napisal pritožbo in vse... Zbili so mi ceno za 40EUR in to je blo to. Nevem sicer zakaj so mi sploh zbili teh 40EUR če sem bil sam kriv??..

S! ma zelo "prilagodljiv/popustljiv" (če se lahko temu tako reče) reklamacijski oddelek, in 40€ so ti vrjetno odpisali, ker si se jim zasmilil in ker valda ne želijo da te izgubijo kot naročnika, še posebej če jim boš take €€€ not nosu
wink-1.gif

Ful so prilagodljivi, ni kaj. Ravno toliko, kot njihov sistem za beleženje prenosa podatkov al kakorkoli bi se že lahko temu reklo.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:


....Nevme kaj delate, al fejkate al pa pač nimate zanesljivega sistema....

Kolikor se še spomnem je Simobil v preteklosti imel zelo resne probleme z obračunavanjem in z napačnim obračunom položnic in to še pred prihodom Tušmobil-a.

Na zadnje so bile še zelo resne težave z obračunom dostopa do Vodafon aplikacije, mislim da še lani, kjer se je dostop neopravičeno obračunal, najprej niso želeli priznati reklamacije, nato so po defaultu izvedli, da dostop ni več plačljiv, najbrž ker ni bilo adekvatne rešitve, sedaj nevem kako je na stvari, bo kakšen simobil user znal povedati.

Očitno da sistem za obračunavanje ni bil zamenjan kljub resnim težavam v preteklosti, ampak zgolj nadgrajen, sicer bi bili deležni preko tega ali onega oglasa za medije, kako se bo vpeljal tak in tak sistem in kako bo to fajn, tako da senca dvoma v njihov sistem obračunavanja še zmeraj ostaja in to povsem opravičeno, kljub trudu Borovnice, da pomaga.

Lp.
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
No, sej ne računam zdej na neke velike preobrate od borovnice, ampak pač, samo iz firbca me zanima kaj bodo "našli". Itak sem že vse plačal tako da... Je zadeva že mimo
smile-1.gif
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Dogajalo (zaračunali) se je to 3.12.2010 (to je bil petek), 4.12 sem pa poslal SMS za vklop dnevnega interneta. Huh, če sem čist iskren, se na APEK tut spomnil nisem :/ Zdaj sem najbrž itak prepozn za karkoli?
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Poskusi, vendar je rok za pritozbo najverjetno ze zdavnaj mimo. Poglej, kaj so ti napisali v odgovoru tvojega ljubega operaterja.
Lp
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Evo, to je odogovor:
Citat:

v Naročniški sektor družbe Si.mobil smo 16. 12. 2010 prejeli pritožbo v zvezi z računom za opravljene GSM storitve št.: 1012216413xxx.

Pri preverjanju podatkov smo ugotovili, da ste 4.12.2010 ob 8:27 preko SMS sporočila vključili Opcijo Mobilni internet Dnevni. Opcija z naročnino 1,5 € z ddv vključuje prenos podatkov 1 GB. Želeli bi vas obvestiti, da vklop Opcije Mobilni internet Dnevni velja od vklopa do polnočni naslednjega dneva.

Prenos podatkov opravljenih v obdobju od 22. 11. do 20. 12. 2010 smo dodatno preverili, kjer je bilo skupno prenesli 658,83 MB podatkov, od tega se vam 100 MB ni zaračunalo. Prenos podatkov je bil dejansko opravljen in korektno obračunan, skladno z veljavnim cenikom družbe Si.mobil oz. cenikom, ki velja za vaš izbrani paket.

Obveščamo vas, da smo vam 15% stroškov na računu št.: 1012216413xxx, odobrili v znesku 42,91 € z ddv. Omenjeni račun smo tako delno zaprli in ostaja odprt v višini 260,94 € z ddv.

Če želite zaprositi za obročno plačilo računa, lahko pošljete elektronsko sporočilo na izterjave@simobil.si ali pa pokličete na številko Si.mobilovega oddelka za izterjave, tj. 040 40 40 85.

 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Je to dokoncen odgovor operaterja ali so ti omenili moznost pritozbe na APEK? Kdaj si dobil ta odgovor-datum?
Kakorkoli ze, jaz bi vseeno podal zadevo na APEK (poskenirano korespodenco med tabo in operaterjem in podpisan ter poskeniran dopis, kar vse skupaj posljes na Apek via e-posta ali fax).
Ampak, najverjetneje ti je vlak ze odpeljal.
Lp