Moj prehod iz Mobitela na Tušmobil

jozo

Fizikalc
29. sep 2007
461
28
28
Sodišinci
Tudi jaz zaenkrat nimam nobenih problemov.....zelo zadovoljen...omrežje imam nastavljeno na ročno pa čeprav živim v vasi....
cheer.gif
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Se bojim da se bo vsak čas nekdo oglasil v tej temi, da ste vsi zaposleni pri Engrotušu in Tušmobilu.
Je pa lepo slišat, da se oglasijo tudi "zunanji" in povejo svoje izkušnje, četudi so slabe. Konec koncev so slabe stvari dobre zato, da se popravijo.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Citat:
Uporabnik frenky666 pravi:
Heh, če bi bili zaposleni pri Tušu, najbrž ne bi šele par dni bili naročniki, prej pa več kot dekado pri Mobitelu.
Samo tole bi ti rekel
bonk.gif
Lahko objasneš, mi ne potegne, je prezgodaj:=)
 
Nazadnje urejeno:

frenky666

Pripravnik
23. nov 2009
181
0
16
Novo mesto
Pač da nisem zaposlen v Tušu, da bi zaradi tega hvalil in če bi bil zaposlen pri TušMobilu, bi najbrž že dlje časa imel TM naročnino.
Tko da ko povem, da mi Tuš deluje super in sem zadovoljen je čist objektivno, ne reklamno
wink-1.gif
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Citat:
Uporabnik tado pravi:
Se bojim da se bo vsak čas nekdo oglasil v tej temi, da ste vsi zaposleni pri Engrotušu in Tušmobilu.
Je pa lepo slišat, da se oglasijo tudi "zunanji" in povejo svoje izkušnje, četudi so slabe. Konec koncev so slabe stvari dobre zato, da se popravijo.
Tu in tam celo najdeš tudi takšnega poštenjaka, ki čeprav je zaposlen npr. na Tušmobilu, zmore najti in priznati kakšno negativno lastnost.
 

Sali

SecretAgent
Osebje foruma
14. sep 2007
290
0
16
Na obrobju Goričkega
Malce gledam temo in tudi sam sem pogledal paket Brezmejni miti me samo ti dve točki, ki jih večina uporabnikov niti ne bere in jih tudi zaposleni ne povejo:

Citat Tušmobil:

OMEJITVE, IZJEME IN ZARAČUNAVANJE PO PORABI
Razen, kjer je posebej navedeno drugače, se po porabi 50 odstotkov vključenih storitev v obliki klicev za zaključevanje izven Tušmobilovega omrežja, vsi nadaljnji klici, ki se zaključujejo izven Tušmobilovega omrežja, obračunajo v skladu z veljavnim cenikom za storitve izven Tušmobilovega omrežja (storitve znotraj Tušmobilovega omrežja se še vedno odštevajo od količine skupno vključenih količin), po porabi celotne količine vključenih storitev pa se v skladu z veljavnim cenikom za porabljeno količino obračuna tudi vsaka nadaljnja enota storitve. Neizkoriščenega obsega storitev v tekočem obračunskem mesecu ni mogoče prenesti/izkoristiti v naslednjem obračunskem mesecu.

RADIJSKO OMREŽJE
Ko se Tušmobilov uporabnik nahaja v Tušmobilovem lastnem omrežju, se mu na zaslonu mobilnega telefona izpiše oznaka TUSMOBIL, ko pa se nahaja oz. gostuje v omrežju ponudnika nacionalnega gostovanja, se mu na zaslonu mobilnega telefona izpiše oznaka TUSMOBIL MOBITEL. Nekateri modeli mobilnih telefonov (predvsem starejši modeli telefonov, ki niso bili kupljeni pri Tušmobilu) omrežje, v katerem se nahaja uporabnik, prikazujejo drugače, v zvezi s čimer se lahko pozanimate pri proizvajalcu svojega mobilnega terminala. Za pomoč in informacije se obrnite na klicni center za pomoč uporabnikom na telefonsko številko 070 700 700. V kolikor je uporabnik v času uporabe storitve prijavljen na radijsko omrežje ponudnika nacionalnega gostovanja, se za klice znotraj paketa uporablja obračunski interval 180 sekund, za klice izven paketa pa 60 sekund. V Tušmobilovem radijskem omrežju je obračunski interval za klice 30 sekund.

Kot vidite je najhujši ta del : "klice znotraj paketa uporablja obračunski interval 180 sekund" po domače povedano za vsaki začet klic ti tušmobil odtegne z računa 3 enote
smile-1.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Ja samo kadar gostuješ v Mobitelu. V zadnjih 2 mesecih NISEM bil nič prijavljen na gostovanje v @
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
sej to da je 180 sekundi interval, če gostuješ na mobitel omrežju ni neka skrivnost, itak so vsi te paketi idealni, če imaš dober TUŠ signal. Oče je šel na multipaket, sicer je prej probal z predplačniško kartico in so bile določene težave, sedaj ko pa dnevno uporabljajo, pa so precej nezadovolnji z prekinjanjem. Ima kdo izkušnje, da se po pritožbah dejansko kaj ukrepa ali je plan izgradnje narejen že daleč v naprej? Gre pa za območje od Kamnika po Tuhinjski dolini naprej.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Nastaviš ročno na TM in nimaš nobenih težav. Glede na pokritost to ni problem.
 

iGE

Pripravnik
1. okt 2007
239
0
16
Citat:
Uporabnik Sali pravi:


Kot vidite je najhujši ta del : "klice znotraj paketa uporablja obračunski interval 180 sekund" po domače povedano za vsaki začet klic ti tušmobil odtegne z računa 3 enote
smile-1.gif

ali pa naložiš phono app in vklopiš obestila za roaming.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
sej to da je 180 sekundi interval, če gostuješ na mobitel omrežju ni neka skrivnost, itak so vsi te paketi idealni, če imaš dober TUŠ signal. Oče je šel na multipaket, sicer je prej probal z predplačniško kartico in so bile določene težave, sedaj ko pa dnevno uporabljajo, pa so precej nezadovolnji z prekinjanjem. Ima kdo izkušnje, da se po pritožbah dejansko kaj ukrepa ali je plan izgradnje narejen že daleč v naprej? Gre pa za območje od Kamnika po Tuhinjski dolini naprej.
Seveda se ukrepa. Pošlji dopis na sedež družbe ali na elektronsko sporočilo. Ker drugače če pa lovi Mobitel v teh dolinah pa ne moreš nič. Zato še vedno zagotavljajo Mobitel signal.
 

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
Nevem zakaj ne naredijo te možnosti pri vseh operaterjih. Bil sem na Rogli in Simobil mi ni lovil, nujno sem potreboval poklicati nekoga. Vseeno mi je če bi dal 3 enote za klic, če pa je nujno :D Lahko bi izbral možnost da telefoniraš preko drugega operaterja, ki ima v tisti dolini pokritost in zadeva je rešena.

Drugače sem pa tudi jaz že nekaj časa zadovoljen tudi s Tušmobilom, internet imajo res dobro porihtan.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Ni tukaj skrivnosti, meni so prvo kar so mi povedali na prodajnem mestu, isto ko sem poklical klicni center je to, da v kolikor gostujem na m@.... omrežju je interval 180s, v primeru, če že moram biti prijavljen, sicer so na volju drugi paketi, kjer je interval enak 30 s. Pravtako so mi omenili, v kolikor se bom pogovarjal več kot minutu ali več celo izpade 1 sekundo interval, kar po premisleku, sem se tudi strinjal z njimi
wink-1.gif
. Omenili so mi tudi, da je manj kot 1 procent ljudi v Sloveniji, kateri nimajo polni signal od Tušmobila in ti so deležni pokritja z omrežjem prioritetno, ampak kot že povedano tudi za njih so pripravljeni precej bolj ugodni paketi kot, če bi ostali na mobitel-u.

Sam ne gostujem na m@... omrežju, pravtako sem dal prepoved prenosa podatkov na njihovemu omrežju. Omrežje imam na ročno nastavljeno, uporabljam multipaket.

Lp.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
955
93
28
Ljubljana
KSZ.

Jaz sem načeloma kar zadovoljen - predvsem cena je OK, signal pa še šepa - spet sem se navadil, da se med pogovori postavljam k oknom in imam glavo čimbolj pri miru.
stupid-1.gif
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.547
297
83
Ja kje pa živiš da ni signala? a signala ni samo v hiši oz stanovanju al je tut problem ko si zunaj?

edit: vidim sedaj da si iz ljubljane...pol al je slabo pokrito al pa je zgradba kriva ki živiš..
 
Nazadnje urejeno:

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Cena ni razlog za slabše storitve! Treba je preveriti zakaj ni signala in kje. Glede na stanje na tvojem profilu stanje pravi da si iz Ljubljane?!