Mobitel - sprememba intervala: 300% podražitev ali

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
To si vsekakor zasluži svojo temo
evil.gif


Mobitel - sprememba intervala: do 300% podražitev ali do 19% pocenitev ?


Na spletni strani www.mobitel.si ni več obvestila o spremembi.
Če smo odkriti je bilo tudi prej nekje skrito.

Od. 1.12.2007 je spremenjen obračunski interval:
Prva minuta se vedno plača cela (prve 4. sekunde so brezplačne), nato po sekundnem intervalu.

Kar pomeni pri klicih v prvi minuti povprečno 100% podražitev (ali 30 sekund)
nad prvo minuto pa povprečno znižanje v vrednosti 7sekund klica.
Čez palec: Privarčevali boste le, če imate več kot 80% klicev dolgih na eno minuto.
smirk-1.gif


Kaj to prinese v resnici, naj si pogleda vsak sam glede na spodnje grafe.

Namig: Natančni izračun se naredi iz excellovega izpiska. (monitor.mobitel.si)


Graf 1: Podražitev klicev do ene minute
144571-PodMinuto.png
 

Priponke

  • 144571-PodMinuto.png
    144571-PodMinuto.png
    24,9 KB · Ogledi: 249

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Graf 2: Pocenitev pri klicih nad 1 minuto
144572-Nadminuto.png
 

Priponke

  • 144572-Nadminuto.png
    144572-Nadminuto.png
    50,7 KB · Ogledi: 251

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Graf 3: Resnično preplačilo pri klicih pod minuto


PR požri se
evil.gif

144574-GledeNaS.png
 

Priponke

  • 144574-GledeNaS.png
    144574-GledeNaS.png
    31,3 KB · Ogledi: 246

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Lepo napisano in grafično prikazano.



Manjka pa en ključen podatek... kako so klici razporejeni glede na dolžino in kakšno podražitev to dejansko pomeni. Lahko iz kakšnega starega izpiska približno prebereš, kako to v realnosti izgleda?



A ni zadeva pravno malce sporna... od 15s intervala naprej, še posebej pa tale novi minutni interval. Zaračunavanje neuporabljene storitve. Me zanima, kako bi se gledalo, če bi nekaj podobnega uvedel Merkator:



1. Nakupi do 10 evrov bi se obračunali kot 10 evrov. S tem želijo zmanjšati naval kupcev, ki kupijo samo žvečilne ali eno štruco kruha. Razlika do 10 evrov se na računu prikaže kot strošek blagajniške storitve.

2. Nakupi nad 10 evrov se obračunajo po dejanski porabi.
 
Nazadnje urejeno:

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Manjka pa en ključen podatek... kako so klici razporejeni glede na dolžino in kakšno podražitev to dejansko pomeni.

Imaš občutek, da sem zaposlen pri Mobitelu in imam takšne podatke
grin1.gif


Saj sem že zgoraj napisal, da si to lahko vsak pogleda v razčlenjenem računu (excell format)
ki se ga dobi na monitor.mobitel.si. Predpogoj je seveda vključena storitev (brezplačna sicer).

Moti me le PR trobilo, ki razlaga, kako je ta sprememba sploh in oh fajn.
smirk-1.gif
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Čestitam nekdo se je na srednji šoli učil narisat graf.
aplauz.gif


Zakaj ne prikažeš celotne slike? Same številke zgoraj seveda držijo, ampak že v naslovu zavajaš, ker pišeš o podražitvah. To se tudi ne ujema z vsebino objave, sploh z delom kjer napišeš da bomo privarčevali tisti ki opravimo 80% pogovorov daljših od minute. Se pravi dejansko bo kdo lahko privarčeval? Glede na to, da nimaš in tudi ne prikažeš nobenih podatkov glede povprečne dolžine trajanja klica bi moral (če bi želel biti objektiven, kar ti gre tako dobro od rok, kot Mirku Strojanu delo) prilagoditi naslov in besedilo.

Slab poskus še enega metaPR trobila.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Uporabnik AfterEight pravi:
Čestitam nekdo se je na srednji šoli učil narisat graf.
aplauz.gif


Zakaj ne prikažeš celotne slike? Same številke zgoraj seveda držijo, ampak že v naslovu zavajaš, ker pišeš o podražitvah. To se tudi ne ujema z vsebino objave, sploh z delom kjer napišeš da bomo privarčevali tisti ki opravimo 80% pogovorov daljših od minute. Se pravi dejansko bo kdo lahko privarčeval? Glede na to, da nimaš in tudi ne prikažeš nobenih podatkov glede povprečne dolžine trajanja klica bi moral (če bi želel biti objektiven, kar ti gre tako dobro od rok, kot Mirku Strojanu delo) prilagoditi naslov in besedilo.

Slab poskus še enega metaPR trobila.

Žal je lahko v naslovu le omejeno število črk. Zato takoj na začetku piše:
Mobitel - sprememba intervala: do 300% podražitev ali do 19% pocenitev

Kako dolgi bi pa rad imel graf? A ni vidno jasno, da gredo relativne pocenitve asimptotično proti 0,
absolutna pa je vedno nekje med [1-14]sekundami
confused-1.gif


Podatke o klicih pa ima VSAK SAM, kar tudi piše, kako se pogleda.


Da bo lažje, citiraj del z napako
smirk-1.gif



Sem ti stopil na žulj?
grims-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Nisem mislil, da si zaposlen pri M@. Izpostaviti sem samo želel, da so to podražitve, vzete iz konteksta, ki je pri vsakem uporabniku različen glede na njegovo uporabo.

Je pa vsekakor tole dobra PR protiutež dejstvu, da "se sedaj klici po 1. minuti veliko bolj pravično obračunavajo".
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Nimam žuljev, malo bolj pozorno sem se spotaknil zgolj zato, ker trdiš da ne maraš piarovskega nakladanja, dobil sem pač občutek, da sam pravzaprav med vrsticami počneš podobno. Če naslov ne dopušča zadostnega števila znakov ga pač drugače formuliraš, tako da smiselno odraža vsebino objave.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kako nekatere zabava ta interval. Saj sem že napisal, da predlagam naslednje: prekinite naročniško razmerje in pojdite k drugemu operaterju. Samo potem ne hoditi nazaj, ko bo tudi "drugi" spremenil interval.
Še boljši predlog je: pozabite na mobilno telefonijo. Sporazumevajte s s kresi. Toliko drv kot naložiš, toliko dima povzročiš.
Seveda pa vedno obstajajo večni naivneži, ki mislijo, da je cel svet proti njim in da je doma še najslabše. Poglejte malce čez mejo. Intervali so zelo različni. Noben operater pa ne bo prenašal mandeljcev, ki mu obremenjujejo frekvence, signalizacijo, IT sisteme in še kaj, obenem pa bo z njimi zaslužil nekaj sekund pogovora. Tisti, ki večino klicev opravijo v par sekundah bodo pač plačevali več. Sedaj pri Mobitelu, kmalu še kje drugje. Večina ljudi pa ne bo občutila spremembe oziroma bo v rangu pod evro na mesec (največkrat navzdol).

Mimosunek: ne vem, kaj je narobe z dejstvom, da se klici po 1. minuti sedaj obračunajo bolj pošteno. Če se ne, potem me zanima, kaj je pošteno? Mikrosekunde?
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
The minimum charge for voice, WAP and data calls (GSM only) on Anytime and Evening & Weekend plans is 5p. The minimum charge for voice and WAP on Perfect Fit for Business price plans is 3.5p and 5p for a data call (GSM only).



Kaj piše zgoraj? To, da se vsak klic zaračuna NAJMANJ 5 penijev, še najceneje je 3,5 penija. To je 7 evrocentov, v nekaterim še vedno ljubših SIT = 17 SIT!



Mobilni operaterji imajo interval zelo različen. Vsak pa tako ali drugače zaračuna določen znesek na začetku zveze. Nekateri temu pravijo prva minuta, drugi pa minimalni strošek zveze. Kot vidimo, je v UK ta strošek bivših 17 SIT, kar je praktično primerljivo s cenami pri nas.



lahko bi še našel kar nekaj primerov, a se mi res ne da. če pa kdo od zagretih najde wonderland, kjer ljubijo "zvrcni momce hitre izgovorjave" v smislu sekundnega obračuna od samega začetka zveze pa naj to pove. Tako da vem, kam ga poslati na dopust.
 
Nazadnje urejeno:

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Torej je pri nas zadeva samo za 17% dražja kot v UK. Kako... evropsko od nas.
cheer.gif



Popolnoma ti verjamem, da je sekundni interval stvar preteklosti in da se v tem smislu prilagajamo zahodnemu svetu. Jasno je tudi, da ima operater z vzpostavitvijo klica določene stroške, ki jih pokrije na tak način, brez da bi mu bilo potrebno dvigovati cene minute pogovora (kar je edina številka, ki jo poznajo tudi "navadni" uporabniki).

Vseeno pa vztrajam pri mnenju, da je tak sistem obračunavanja netransparenten in nefer do uporabnikov. Osebno raje pristanem na višje cene minute pogovora in sekundni interval od začetka do konca.



Še enkrat, kako bi izgledalo, če bi v trgovinah uvedli minimalni strošek nakupa?
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Ne vem zakaj bi se prilagajali evropskim razmeram. To je eno navadno s.ranje. Pravilno je, da plačaš toliko, kot porabiš. Jaz osebno za uporabnika ne vidim nobene prednosti pri prehodu s sekundnega v 15-sekundni in sedaj v 60/1 sekundni interval. NOBENE.
 

Edvard

Pripravnik
30. okt 2007
559
0
16
Matko, imam obuček da delaš v PR kakega Mobitelovega konkurenta.
wink-1.gif


Ma kakšna 300% podražitev lepo te prosim. Povprečen klic je daljši od dveh, ne ene minute, tako da bo dražjih klicev malo, nekaj pa bo cenejših. Končna slika bo seveda zelo podobna trenutni (s starimi intervalom).
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Clovek je napisal, da naj vsak zase primerja - iz svojih podatkov. Ce imas same klice, ki so daljsi od ene minute, si na boljsem; koliko boljsem, pa izracunaj iz podatkov, ki jih za tvoje klice ponuja Mobitel.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
resnici na ljubo bi mobilni opretarji lahko zaračunali tudi vpozstavitev veze, torej če nekomu samo zazvoni gsm da klicatelj plača. Me prva cela minuta ne preseneča, že prve 4 sec gratis so zakon.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Res je. Lahko bi se vpeljal tudi sistem zaračunavanja "vzpostavitve zveze", vzporedno z njim pa sekundnega intervala od ničte sekunde dalje. Vse je isti šmorn, le izrazi so drugačni. Seveda pa je še tretji scenarij: strošek vzpostavitve zveze (recimo 6 centov) + 30 sekundni interval.
Verjamem pa, da je s stališča uporabnika najbolj fair sekundni interval od samega začetka zveze naprej.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
resnici na ljubo bi mobilni opretarji lahko zaračunali tudi vpozstavitev veze, torej če nekomu samo zazvoni gsm da klicatelj plača. Me prva cela minuta ne preseneča, že prve 4 sec gratis so zakon.

Ponavadi se vspostavitev zveze odbije takoj ko se clovek oglasi, oz. dodatek na "prvi" interval.