Minimalna poraba pri avtih

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:

Ko prletiš v prestavi misliš da bati v prazno tolčejo po suhih cilindrih?

če nimaš noge na gasu potem res v prazno po suhih cilindrih tolčejo ja.... tak je motor naret

Štangas bencin se še vedno dodaja če se ne motim, oz nekaj manj kot štangas.

ne ga ne dodaja.... komplet prekine dotok goriva... bati letijo na luft
smile-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
hotel sem povedat, da če peljema isti avto pod istimi pogoji, 100 na uro,
pa ga ti pustiš v peti brez gasa, jaz pa v leru brez gasa, kdo bo prevozo dlje?
Tebe bodo prestave bremzale, meni bo pa avto letel dost dlje. Kako boš pa ti
pridobil na izgubi te razdalje ki jo bom jaz opravil? Z dodatnim gorivom.
V eni uri avto potroši na štandgasu okol liter goriva če se ne motim. V eni uri v leru jaz "preletim" zelo daleč.

sn spet zmagal?

na ravnini s takim sistemom zmagaš ja.... po klancu navzdol pa zgubiš
smile-1.gif

če letiš po AC150 in zaviraš do 60km (cestninska postaja) z motorjem več prišparaš kot če ga piliš do zdanjega in potem zaviraš z zavoro
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:

Ko prletiš v prestavi misliš da bati v prazno tolčejo po suhih cilindrih?

če nimaš noge na gasu potem res v prazno po suhih cilindrih tolčejo ja.... tak je motor naret

Štangas bencin se še vedno dodaja če se ne motim, oz nekaj manj kot štangas.

Nič se ne dodaja ... če je motor v prestavi in pri neki hitrosti odmakneš nogo s pedala za gas, je od tistega trenutka naprej poraba 0.0.

peljemo 100, z deci bencina, spustimo gas in se v prestavi peljemo po zelo strmem klancu navzdol, potemtakem
ta avto nebo vgasnil nikoli? (recimo da mamo zelo strm klanec s 1000km)...

In tudi ko ga imamo v peti brez gasa, ko pade pod neko hitrost, začne poraba (po bc) naraščat, treba prestavit v 4to, pol tretjo, kmalu
se bomo ustavili. V leru bom pa letel še nekoliko dlje, po klancu navzdol pa dok ne zmanka tistega gorriva s porabo liter na uro,...

Nekako tako?
 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
hotel sem povedat, da če peljema isti avto pod istimi pogoji, 100 na uro,
pa ga ti pustiš v peti brez gasa, jaz pa v leru brez gasa, kdo bo prevozo dlje?
Tebe bodo prestave bremzale, meni bo pa avto letel dost dlje. Kako boš pa ti
pridobil na izgubi te razdalje ki jo bom jaz opravil? Z dodatnim gorivom.
V eni uri avto potroši na štandgasu okol liter goriva če se ne motim. V eni uri v leru jaz "preletim" zelo daleč.

sn spet zmagal?

na ravnini s takim sistemom zmagaš ja.... po klancu navzdol pa zgubiš
smile-1.gif

če letiš po AC150 in zaviraš do 60km (cestninska postaja) z motorjem več prišparaš kot če ga piliš do zdanjega in potem zaviraš z zavoro

Kaj pa če spustim gas že kaka dva kilometra pred cestninsko in v leru prletim, ti v prestavi nemors brez gasa prevozit 2 km
na "luft", oz. lahko samo predtem porabiš gorivo da prletiš na 160, medtem ko jaz to izvajam s stotke...

Je pa res da bom prilezel na cestnino... Če se gremo ekstreme, lahko avto tudi ugasnem.

Kompletna situacija se pa v motorju izvaja na podlagi pod-tlaka, in dejstvo nič bencina nič zraka ne drži, res da zanemarlivo malo,
ampak še vedno je večji profit porabit tistih par kaplic več in "letet" na štangasu...

sicer pa kje je MTL on ma rekordne porabe s svojim traktorjem, bo on znal s prakse v nulo povedat.
 
Nazadnje urejeno:

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
bi moral računat kaj majn porabi

2kilometra porabe v leru ali en kilometer porabe 0.07L in 1kilometer na tešče.

ja če avto ugasneš je najbojl ziher manjša poraba ja
smile-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
peljemo 100, z deci bencina, spustimo gas in se v prestavi peljemo po zelo strmem klancu navzdol, potemtakem
ta avto nebo vgasnil nikoli? (recimo da mamo zelo strm klanec s 1000km)...
bo... ko se bo motor preveč ohladil pod optimalno temperaturo, mu bo spet začel vbrizgavat gorivo da bi ga segrel.... ali pa pri nekaterih celo katalizator... odvisno od firme
Citat:

In tudi ko ga imamo v peti brez gasa, ko pade pod neko hitrost, začne poraba (po bc) naraščat, treba prestavit v 4to, pol tretjo, kmalu
Nekako tako?

tako... ko pade nekje pod 1200 -1300 obratov začne spet šobat gorivo, saj se začne borit proti temu da bi crknil.... na koncu pristaneš na "štantgasu"
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Pa še pol kar armortizacijo motorja in porabo olja vključimo pa da to računamo na 10k km.

vozi kak ti paše... če pa bi se vsaki dan fural po Črnem Kalu navzdol bi se prekleto poznalo:
-če bi avto pustil v leru in celo pot zaviral
-če bi z motorjem zaviral vse do dol in se bremz nebi niti pipnil (porabe goriva pa lih tak ne)
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
peljemo 100, z deci bencina, spustimo gas in se v prestavi peljemo po zelo strmem klancu navzdol, potemtakem
ta avto nebo vgasnil nikoli? (recimo da mamo zelo strm klanec s 1000km)...
bo... ko se bo motor preveč ohladil pod optimalno temperaturo, mu bo spet začel vbrizgavat gorivo da bi ga segrel.... ali pa pri nekaterih celo katalizator... odvisno od firme
Citat:


Pod 90 naj se nebi ohlajal če je termostat pravi.

Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
In tudi ko ga imamo v peti brez gasa, ko pade pod neko hitrost, začne poraba (po bc) naraščat, treba prestavit v 4to, pol tretjo, kmalu
Nekako tako?

tako... ko pade nekje pod 1200 -1300 obratov začne spet šobat gorivo, saj se začne borit proti temu da bi crknil.... na koncu pristaneš na "štantgasu"

Ustavljen, jaz pa padem mimo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
nekaj pa jezanimivo pri vožnji v leru....

meni avto kaže v mirovanju porabo nekje 0,6 litra na uro.

če pa se 'peljem' pod štant gasom pa nekje 1.1 litra....v čem je to fora?
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
zato pa se "overrun" uporablja po klancih navzdol ko gravitacija žene avto naprej
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
poraba na uro in poraba na 100km ko se premikaš, nespomnim se na katerem avtu je meni preklaplalo poraba na uro in
poraba na 100 pol pa še poraba (v litrih, torej koliko se je porabilo) od zadnjega reseta BC.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.957
-8.676
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
zato pa se "overrun" uporablja po klancih navzdol ko gravitacija žene avto naprej

Že ampak slejkoprej se boš ustavil, jaz pa v leru nikoli.
Sploh ni res. Odvisno kako strem klanec imaš. Recimo v višnjegorskem klancu iz Lj proti Nm se v 5 prestavi brez gasa hitrost pridobiva
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
zato pa se "overrun" uporablja po klancih navzdol ko gravitacija žene avto naprej

Že ampak slejkoprej se boš ustavil, jaz pa v leru nikoli.

Ne drži, ti je že jest5 napisal.

Malcom, vložil si se.
evil.gif

Če on v peti pridobiva na hitrosti, pol jaz v leru še bolj, torej letim še dlje.