Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
hotel sem povedat, da če peljema isti avto pod istimi pogoji, 100 na uro,
pa ga ti pustiš v peti brez gasa, jaz pa v leru brez gasa, kdo bo prevozo dlje?
Tebe bodo prestave bremzale, meni bo pa avto letel dost dlje. Kako boš pa ti
pridobil na izgubi te razdalje ki jo bom jaz opravil? Z dodatnim gorivom.
V eni uri avto potroši na štandgasu okol liter goriva če se ne motim. V eni uri v leru jaz "preletim" zelo daleč.
sn spet zmagal?
na ravnini s takim sistemom zmagaš ja.... po klancu navzdol pa zgubiš
če letiš po AC150 in zaviraš do 60km (cestninska postaja) z motorjem več prišparaš kot če ga piliš do zdanjega in potem zaviraš z zavoro
Kaj pa če spustim gas že kaka dva kilometra pred cestninsko in v leru prletim, ti v prestavi nemors brez gasa prevozit 2 km
na "luft", oz. lahko samo predtem porabiš gorivo da prletiš na 160, medtem ko jaz to izvajam s stotke...
Je pa res da bom prilezel na cestnino... Če se gremo ekstreme, lahko avto tudi ugasnem.
Kompletna situacija se pa v motorju izvaja na podlagi pod-tlaka, in dejstvo nič bencina nič zraka ne drži, res da zanemarlivo malo,
ampak še vedno je večji profit porabit tistih par kaplic več in "letet" na štangasu...
sicer pa kje je MTL on ma rekordne porabe s svojim traktorjem, bo on znal s prakse v nulo povedat.