Zgleda da ne.
Edit: Zdaj sem se pogovarjal z CU podporo, so bili kar prijazni in so preverili moje naročilo, ampak govorijo zelo slabo angleško zato sem se moral sam potrudit z nemščino. Dogovoril sem se, da jim pošljem vse slike o dokazu napačnega paketa, tako da upam, da bodo razumeli, seveda sem mail napisal v nemškem jeziku. So preverili moj paket in da bi naj bil dostavljen, a so rekli naj pošljem slike in sem tako storil, sedaj pa spet čakam in mogoče še upanje ni čisto izgubljeno.
Edit 2: Zdaj sem jih poklical drugič, in očitno jih je treba malo spodbujat pri delu, najprej sem govoril z moškim, ki me je preusmeril k ženski, kateri sem razložil zadevo in so rekli, da bom dobil na mail več informacij in da je že bilo poslano naprej, da je pošiljka bila poslana narobe v kontrolni center (pošte). Tako, da sem zdaj malo pomirjen ampak še ni nič rešeno
So bili prijazni in so me kar dobro razumeli v angleščini.