mimovrste

Primkovec

Zelenc'
28. apr 2017
11
3
3
Letos novembra sem se prvič odločil da bom nekaj stvari naročil preko spleta zaradi pomanjkanja časa in sice na Mimovrste.
- naročil leseno igračo avtobus za sestavljanje za sina in je bil en kos odlomljen. Opazil sem takoj ko smo razpakirali. Nisem se hotel dajat v zobe in sem stvar popravil sam.
- naročil električno ponev. Ne dela. Greje zelo bogo. Odpeljem se v Ljubljano k uradnemu serviserju, naslednji dan grem iskat. Zadeva delala samo enkrat, sedaj je isto. Še enkrat bom sedel v avto in peljal nazaj.
- naročil 2 avto kameri. Eno odprem in zmontiram v en avto, odprem drugo da bi zmontiral v drugega ampak kamera je podrsana, potolčena in resno rabljena.

Imam dovolj in vrnem obe. Ne vem kaj sem kupil in prodajalcu ne zaupam več. Niti ena stvar ne štima. Denar so vrnili v 3 dneh. Naj pa še omenim da so bili vsi izdelki že odpakirani, embalaže pa poškodovane. Nikoli več.
 

Primkovec

Zelenc'
28. apr 2017
11
3
3
Ravno to je sporno ker nikjer ni bilo označeno da so izdelki odprti ali pa celo rabljeni. Imam kopije strani ki sem jih naredil za slučaj če bi prišlo do nesoglasja.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.250
113
kot ti je že nekdo povedal, kupoval si izdelke, ki so označeni, da so bili odprti kar sicer ne pomeni, da so lahko poškodovani razen, če je tako že v naprej povedano.

torej prodali so ti:
- nekaj za kar si lahko pričakoval, da ne bo čisto tako kot novo
- vzel ti je nazaj, ker se nisi strinjal s tem kar si dobil in imaš pravico to tudi vrniti
- vrnil ti je denar

in ti jim ne zaupaš več... kaj bi pa še moral narediti?
 

Primkovec

Zelenc'
28. apr 2017
11
3
3
Ok napišem da bo bolj razumljivo: nisem gledal da bo ceneje, nisem skoparil. Želel se točno določen izdelek za katerega nikjer ni pisalo da je bila njegova embalaža odprta in da je bil v uporabi. Upam da je to razumljivo. Zaupanje sem pa izgubil ravno zaradi tega, ker nevem kaj bo naslednjič. Upam da je tudi to razumljivo. Nisem prečesal vse trgovine na spletu in naročil najceneje. Potem bi morda bilo logično in razumljivo da sem morda kupil blago z katerim nekaj ne štima.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Mislim, da si imel naključno slabo izkušnjo. Redno kupujemo preko Mimovrste, samo letos preko 60 ločenih nakupov, in nismo imeli nikakršnih težav. Vse BP.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.413
5.690
113
kot ti je že nekdo povedal, kupoval si izdelke, ki so označeni, da so bili odprti kar sicer ne pomeni, da so lahko poškodovani razen, če je tako že v naprej povedano.

Ni čisto tako ne. Jaz sem kupil WD my cloud home. Nikjer označen da je odprt, nobenega popusti ali kaj podobnega. No dobil sem odprto škatlo. Pa rečem ajde ok ni panike. Ko ga priklopim in hočem registrirat za podaljšano garancijo je bil registriran že pred 4 meseci.
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
519
174
43
Jaz sem sicer že pred časom (kake 2 leti nazaj) kupil telefon za starejše, sicer res označeno, da je embalaža odprta, nisem pa pričakoval nekaj slik prejšnjega lastnika v galeriji...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
ksz

sej tu se ne da zmagat,

k*urbe prevarantske vračate boga pa pol nazaj ko se naveličate, pa v najrazličnejših stanjih, trgovec vam gre na roko pa zadevo vzame nazaj ki je ne bi bilo treba, pol se pa še čudite ko se to znajde nazaj v prodaji ... :cool:
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
893
28
28
ksz

sej tu se ne da zmagat,

k*urbe prevarantske vračate boga pa pol nazaj ko se naveličate, pa v najrazličnejših stanjih, trgovec vam gre na roko pa zadevo vzame nazaj ki je ne bi bilo treba, pol se pa še čudite ko se to znajde nazaj v prodaji ... :cool:

no, če ima kupec pravico to narediti, pa prodajalec dolžnost to vzeti nazaj, je v vsakem primeru goljuf prodajalec, ker prodaja odprto/rabljeno stvar za ceno nove in še nikjer ne označi očitno, da je odprta embalaža oz. vrnjen izdelek.

Da ne omenjam, da je v USA recimo to že sto let praksa, da je možno vračilo, če ti ni všeč in nima nihče s tem problema....

Sicer sam še nisem bil v takšni situaciji, niti nisem vrnil ničesar...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
no, če ima kupec pravico to narediti, pa prodajalec dolžnost to vzeti nazaj, je v vsakem primeru goljuf prodajalec, ker prodaja odprto/rabljeno stvar za ceno nove in še nikjer ne označi očitno, da je odprta embalaža oz. vrnjen izdelek.

Da ne omenjam, da je v USA recimo to že sto let praksa, da je možno vračilo, če ti ni všeč in nima nihče s tem problema....

Sicer sam še nisem bil v takšni situaciji, niti nisem vrnil ničesar...

tukaj se je pisalo da se vraca rabljeno in poskodovano.

tega prodajalec definitivno ni dolzen vzet nazaj
 

Success

Fizikalc
5. sep 2010
538
185
43
Pred kratkim sem naredil prvo naročilo na Mimovrste. Vzel sem Iskrin kalorifer za cca 10€.

Škatla je bila normalno zaprta in kalorifer je bil vidno nov. Je pa vseeno zadeva delala cca 1 mesec, nato pa je notri nekaj počilo in od takrat naprej je delal le ventilator.

Pisal sem Mimovrste, se zmenil, da pošljejo dostavljalca po paket in ravno včeraj sem kalorifer poslal nazaj v popravilo/menjavo, karkoli.

Zaenkrat (glede reševanja težav) dokaj pozitivne izkušnje. Bomo videli, kaj bom dobil nazaj :D

LpSSS
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
A tudi to se da? Naročiš na mimovrste, se zjebe po 1 mesecu in ti oni pošljejo kurirja za prevzem in peljejo na servis? :oops1:
Sem mislil, da so samo trgovina in se moraš potem sam ubadat s servisi in osebno dostavljat oz na lastne stroške pošiljati stvar na servis?
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Podpora na MV deluje na visokem nivoju in jih lahko samo pohvalim.
Izgleda, da so tudi težave, ki so jih imeli prejšnja leta pred prazniki, rešili - ali pa jim je promet toliko padel :evil: .
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
no, če ima kupec pravico to narediti, pa prodajalec dolžnost to vzeti nazaj, je v vsakem primeru goljuf prodajalec, ker prodaja odprto/rabljeno stvar za ceno nove in še nikjer ne označi očitno, da je odprta embalaža oz. vrnjen izdelek.

Da ne omenjam, da je v USA recimo to že sto let praksa, da je možno vračilo, če ti ni všeč in nima nihče s tem problema....

Imajo, imajo. Precej online retailerjev te stvari tudi že omejuje.
 

Success

Fizikalc
5. sep 2010
538
185
43
A tudi to se da? Naročiš na mimovrste, se zjebe po 1 mesecu in ti oni pošljejo kurirja za prevzem in peljejo na servis? :oops1:
Sem mislil, da so samo trgovina in se moraš potem sam ubadat s servisi in osebno dostavljat oz na lastne stroške pošiljati stvar na servis?

Podpora je zares odlična.

Z ženo veliko kupujeva preko spleta in je kar nekaj trgovin, kjer je podpora odlična, npr:

Mimovrste - edino občasno imajo za nekatere izdelke močno prenapihnjene cene. Sem gledal eno Makito, ki je bila s popustom 35% (črni petek) dražja kot v Merkurju v prosti prodaji - sem slučajno opazil. Pa tudi Merkur ni ravno poceni
Torbice.si - najljubša trgovina moje žene.. Le zakaj? :) V glavnem, odlična podpora
Zmuesli.si & Malinca.si - Se da vse zmenit in so super
Notino.si - Tudi super podpora!
Gizzmo.si - Vredu podpora. Sem moral enkrat nekaj vrnit in ni bilo težav.

Seveda je pri marsikateri trgovino ravno obratno in si le številka.. Ampak teh ne bom omenjal..