mimovrste

13. jul 2011
2.677
626
113
Ja, res smo čudni, ker pričakujemo resen in odgovoren odnos. Me zanima kako je, če kupec zamuja s plačilom.
Razumem, da pride pri povečani prodaji do nekoliko daljših rokov, to se dogaja tudi največjim. Vendar se obdobja povečane prodaje da predvideti in jih celo načrtovati (z raznimi akcijami) ter tudi ustrezno okrepiti resurse v tem obdobju, da zamude niso prehude. Pa dela se po sistemu FIFO, ne pa da pride do kolapsa sistema, ko nekatera naročila za več tednov obtičijo zasuta nekje v kotu.
Škoda, ker MV je sicer zelo učinkovita in resna trgovina, ampak sedaj jim je ob koncu leta že drugič po vrsti zahaklalo.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Pač greš sam po robo, kot so pisali ni problemov. Kupiš v šacuni kjer imajo robo...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Ja, res smo čudni, ker pričakujemo resen in odgovoren odnos. Me zanima kako je, če kupec zamuja s plačilom.
Razumem, da pride pri povečani prodaji do nekoliko daljših rokov, to se dogaja tudi največjim. Vendar se obdobja povečane prodaje da predvideti in jih celo načrtovati (z raznimi akcijami) ter tudi ustrezno okrepiti resurse v tem obdobju, da zamude niso prehude. Pa dela se po sistemu FIFO, ne pa da pride do kolapsa sistema, ko nekatera naročila za več tednov obtičijo zasuta nekje v kotu.
Škoda, ker MV je sicer zelo učinkovita in resna trgovina, ampak sedaj jim je ob koncu leta že drugič po vrsti zahaklalo.

Na srečo živimo v državi oz smo obkroženi z državami, kjer je raznovrstne ponudbe dovolj. Kot kupec imaš moč izbirati. Mi na kraj pameti ne pride, da bi šel jamrat na nacionalko, ker mi niso dobavili pralnega stroja.
 
I

Izbrisan uporabnik #15304

Na srečo živimo v državi oz smo obkroženi z državami, kjer je raznovrstne ponudbe dovolj. Kot kupec imaš moč izbirati. Mi na kraj pameti ne pride, da bi šel jamrat na nacionalko, ker mi niso dobavili pralnega stroja.
Ja, lej. Če najdeš v spletni trgovini ugodnejšo ponudbo, normalno da naročiš tam. In ko enkrat naročiš, potem pač čakaš. Vsi vemo, da praviloma MV dobavlja na rok.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Je tako. V primeru MV niti ne gre toliko za nizko ceno kot zanesljivost, ki je bila pri njih prislovična. Očitno temu ni več tako in v bodoče bomo vedeli, da se gre v novembru in decembru kupovat drugam.
Jaz sem pri njih kupoval, ker se nisem utegnil ali se mi ni ljubilo voziti v mesto v fizične trgovine.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Pač greš sam po robo, kot so pisali ni problemov. Kupiš v šacuni kjer imajo robo...

Pač naj pošteno povedo, da ne dobavljajo po pošti, namesto vsesplošnega večtedenskega nategovanja (za zadeve ki so na zalogi).

Tudi pri prevzemu na prevzemnih točkah, mora še vedno nekdo obdelat naročilo, zapakirat naročeno in obračunat, ni večje razlike napram pošiljanju.
So pač nesposobni oziroma se jim j.be za pošiljanje po pošti, na ta račun bodo izgubili nekaj strank.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Jaz sem moj paket dobil v petek. Sem jih že mislil v sredo klicati, potem pa sem pozabil in v petek me kliče poštar da ima paket zame. Se mi na srečo ni preveč mudilo z dobavo. Sicer pa se ponavadi kar držijo rokov.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Jaz ponavadi tudi vzamem osebni prevzem. Tokrat pa sem kupil neko lestev in bi jo težko spravil v avto, pa sem rekel pa naj jo dostavijo. No sam da je prišla.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Danes bil na osebnem prevzemu v Mb. V 10 minutah kolikor sem čakal je paket prevzelo 14 ljudi. Za mano se je kolona še hitreje nabirala.

Prava ludnica pa je bila zunaj na parkirišču.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.400
113
V Mariboru so itak šli iz hudo dobre lokacije za stranke na hudo slabo lokacijo za stranke. Je pa verjetno za njih boljše, ker imajo zadaj veliko skladišče, ki je bilo na stari lokaciji očitno premajhno. Se pa vidi koliko znajo strički strateško planirati, če vsakih nekah let selijo svoje prostore, če se jim vedno znova dogajajo iste napake in zamude...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

zakon

Guru
16. maj 2008
8.763
809
113
toti Maribor
V Mariboru so itak šli iz hudo dobre lokacije za stranke na hudo slabo lokacijo za stranke. Je pa verjetno za njih boljše, ker imajo zadaj veliko skladišče, ki je bilo na stari lokaciji očitno premajhno. Se pa vidi koliko znajo strički strateško planirati, če vsakih nekah let selijo svoje prostore, če se jim vedno znova dogajajo iste napake in zamude...
Pa samo dva parkirna prostora:nigladek:
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Trenutna mariborska lokacija je s stališča strank KATASTROFA!!! Kjer so bili prej se je zraven spraznil en ogromen prostor - bivši Jello čevlji, pa v starem Merkatorju 100m naprej je tudi polno prostora, ne oni gredo v obrtno/industrijsko cono, pa še to v drugo vrsto. :bonk:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
v soboto moraš it, ob 17:00, potem ni gužve, drugače pa "mimovrste" izgubi pomen.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Evo, da še pohvalim...
V petek dopoldne na MV naročil sušilni stroj, dostava preko Pošte, v soboto dopoldne smo že posušili prvo žehto.
Dejansko, ko jim sistem teče so špica - škoda da se jim v predpraznični sezoni stvar sesuje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
vse to je pač posledica "optimizacije" stroškov ki jo zelo rada dela trenutna direktorica.

pretok zaposlenih je temu primeren.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.400
113
No ampak že pogoji ti vse povejo in se ne čudim zakaj pri njih nič več ne štima. Osnovnošolska izobrazba je osnovna zahteva, potem vemo kakšno je plačilo in potem vemo kakšna je zavzetost skladiščnika za delo....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N