Merjenje povprečne na Trojanah...

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
iz MB via LJ. Tik pred trojanskim predorom (uvoz trojane), konc pa k prideš iz druzga tunela vn pri LCD tablah nad AC...
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
v obe smeri, v vzratno ogledalo prav lepo vidiš rumene škatle ki te merijo v anus
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik zino pravi:
v obe smeri, v vzratno ogledalo prav lepo vidiš rumene škatle ki te merijo v anus

ne-ne-1.gif
Samo v smeri MB - LJ merijo.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.911
113
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik zino pravi:
v obe smeri, v vzratno ogledalo prav lepo vidiš rumene škatle ki te merijo v anus

ne-ne-1.gif
Samo v smeri MB - LJ merijo.

Tako je.

Pa na tleh so oznake. Nekakšni dve pikici sta narisani tako na začetku, kot na koncu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Mislim, da gre zaenkrat vse po planu. DARS je od vsega začetka napovedoval, da bo merjenje nekaj mesecev poskusno. Potem je objavil, da bo sistem postavil šele, ko bo zapora predorov zaradi drugih del, kar mislim, da je bilo sredi septembra in da ne bo posebej zapore samo za postavitev teh kamer. Pri siol-u žal niso v stanju prebrati dveh svojih člankov, preden napišejo alarmantni tretji članek.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Mimogrede, tole je zanimivo v članku
Mimo Trojan so prehitre tri petine vseh voznikov

Analize hitrosti vozil v trojanskih predorih so pokazale, da so najvišjo dovoljeno hitrost sto kilometrov na uro prekoračile skoraj tri petine voznikov. Gre za preveliko odstopanje v negativno smer v primerjavi z drugimi preučevanimi avtocestnimi odseki.

Vsakdo, ki kaj ve o prometu ve, da če omejitev resno (nad 10%) krši večina voznikov, je nekaj narobe z omejitvijo, ne z vozniki.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vsakdo, ki kaj ve o prometu ve, da če omejitev resno (nad 10%) krši večina voznikov, je nekaj narobe z omejitvijo, ne z vozniki.

Število takšnih ljudi pa je pri nas 0 ali pa zelo blizu tej cifri. Takšnih rigoroznih omejitev kot pri nas ni nikjer, cesta s pločnikom in osvetljavo, ravna, pa je omejitev 50. Seveda pa na koncu odseka za grmom policisti. Podobno je bilo v MB, kjer so na enem samem izmed Kanglerjevih stolpov zaznali petino vseh kršitev, pa so se potem po prsih tolkli ''kak je potem še dobro, da so tam postavili radar'', ne da bi ugotovili, da očitno lahko promet tam poteka hitreje brez nesreč. No en strokovnjak je pisal o tem, ampak kaj naj naredi proti pametnjakovičem na DRSC, ki postavlja table
tongue-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Strinjam se, da se je treba "boriti" proti nerazumnim omejitvam in ne proti kontroliranju omejitev. Kontrole je daleč premalo, kazni pa so previsoke.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mimogrede, tole je zanimivo v članku
Mimo Trojan so prehitre tri petine vseh voznikov

Analize hitrosti vozil v trojanskih predorih so pokazale, da so najvišjo dovoljeno hitrost sto kilometrov na uro prekoračile skoraj tri petine voznikov. Gre za preveliko odstopanje v negativno smer v primerjavi z drugimi preučevanimi avtocestnimi odseki.

Vsakdo, ki kaj ve o prometu ve, da če omejitev resno (nad 10%) krši večina voznikov, je nekaj narobe z omejitvijo, ne z vozniki.
glede števila kršitev je tudi meni čudno. običajno imam tempomat čez cel odsek nastavljen na 105 km/h, kar pomeni da če upoštevaš napako števca ter radarja, sem ravno okoli 100 km/h. pa se med najhitrejšimi skozi predore. med predori jih sicer precej potegne hitreje, ampak v predorih pa vsi zavirajo. verjetno je štos v tem, da so tiste radarske table postavljene na začetku predorov, ko vsi še zavirajo.
glede omejitve hitrosti je pa tako: ključni pogoj za določitev maksimalne hitrosti na nekem odseku so običajno horizontalni radiji ceste, ki omogočajo neko preglednost naprej. se pravi bolj je cesta ovinkasta, manjša je preglednost naprej okoli ovinka, nižja mora biti hitrost. to se recimo vidi pri prvih dveh ovinkih za predorom Podmilj, v smeri proti LJ, se pravi na koncu odseka trojanskih predorov. tam je še klanec navzdol in če bi postavil oviro na sredo ceste, se grem stavit, da bi marsikdo gladko nabasal nanjo. enostavno zato,ker imajo ljudje v glavi, da je to avocesta, predorov ni več, omejitev 100 pa je čisto brez veze.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
............
Sicer pa se kaznovanje še ne opravlja, ker Urad za meroslovje še ni izdal atesta/umeritve naprave in dokler tega ne bo, bo to samo statistika!

Ravno o tem sem pisal 2.10.
wink-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vsakdo, ki kaj ve o prometu ve, da če omejitev resno (nad 10%) krši večina voznikov, je nekaj narobe z omejitvijo, ne z vozniki.

Hehehe, to je pa čist ciganska logika.
Torej, če večina ciganov krade, je nekaj narobe s prepovedjo kraj, ne s cigani.

Članek spet potrjuje to, kar neprestano trdi stardec. Divjakov ko blata.
Hitro pridobit vse možne papirje in certifikate za radarje, da se razni divjaški pravniki ne bodo mogli več zgovarjat, pol pa takoj zvišat kazni. Obvezno!!!
Jeesssssss!!!!
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Brez nervoze, samo table glejte, ker so postavljene že kar nekaj časa, že avgusta so bile = merjenje hitrosti 5km, nekak tako je pisalo.

Klasična tabla kot je pri vseh radarjih.

Lepo daš na tempomat 103km/h (poštevaš napako števca) in rešeno.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.537
2.917
113
v lokalni ostariji
sjtv1 kako lahko rečeš da je nekaj narobe z omejitvijo? trikotniki so tudi dobri za varnost si rekel in ta omejitev je tudi. bodi strikten in podpiraj vse bedarije.
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
ksz

5 km odsek, pravijo. Ni samo najdaljši tunel okrog 3 km?

Vseeno, s 100 km/h ga prevoziš v treh min, z 130 km/h v 2 min 20 s. No biggie.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
ksz
Kako se že reče tistemu merjenju, ki bo nekoč, upajmo tudi pri nas prišlo v veljavo, ko ti izmerijo začetni in potem končni čas v katerem voznik prevozi določeni odsek?
To majo v razvitih državah že upeljano namesto radarjev. Pametna rešitev za vse tiste, ki pred radarjem zmanjšajo gas, potem, za radarjem pa spet pičijooooo