Lani sem v gozdu skorajda videl medveda.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Skorajda ti zmeče po tleh.
Glede študentarije: v Sparu imajo na znački napisano prav "študent". A drugje nimajo te prakse?
Lani sem v gozdu skorajda videl medveda.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Skorajda ti zmeče po tleh.
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Najbolj interesantno pri Mercatorju je da za tako stvar rabijo skoraj 3 leta planiranja!!!
Pred slabimi tremi leti sem namreč v pogovoru z nekom iz vodstva (top 25 zaposlenih) slišal da to planirajo. No tri stvari.
Veliko znižanje cen z garancijo najnižje cene, ukinitev večine delikates in spremembe Pika kartice v kartico podobno E'Leklerkovi (pa ukinitev večine posebnih popustov pa kolobocij s pikami)
Pred slabimi TREMI leti.
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
KSZ
V Hoferju in Lidlu na študente še nisem naletel, verjetno je njihovo število zanemarljivo. Prav tako svoje zaposlene solidno plačajo. Če k temu dodaš še vedno večje število slovenskih dobaviteljev, dobro razmerje med kvaliteto in ceno in za kupce odlično politiko glede vračil artiklov (garancija, 30 dnevni rok za vračilo ipd.) je jasno zakaj trgovini pridobivata vedno večji tržni delež.
Je pa res, da Hofer/Lidl velikokrat nista konkurenčna pri cenah sadja in zelenjave - v kolikor ni kakšne akcije se skoraj vedno bolj splača obisk Spara/Mercatorja. Sploh nategovanja s ceno po kosu ali pakiranje po 0,5kg mi gre na jetra...
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Trgovini pridobivate delez zaradi revscine in taksne trgovine v bistvu "racunajo" na revscino. To ni ravno nek razlog za veselje... Sicer je pa primerjava nakupovanja v diskontu in trgovini neumnost ze v startu...
Dvakrat si preberi, kaj si linkal. Torej tudi ''bogati'' Norvežani kupujejo v diskontarjih, samo da je ime drugačno. Kako že to potrjuje tvojo tezo?Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Ali pa da so tako fantasticno uspesni na Norveskem kajne... So pac revezi kajne
Btw, avto ze dolgo ni statusni simbol. Sicer je pa mentaliteta prava. Avto lizing&pusing i po najcenejso pasteto v diskontarja. Pred Mercatorjem vidis tudi Cliote. Kaj tocno naj bi bil globji potem tega bos ze ti povedal...
German discount grocery chain Lidl gives up its attempt to penetrate the the Norwegian market, and has agreed to sell all its 50 stores here to the Norwegian low price chain Rema 1000 . (Photo: Rema 1000 owner Odd Reitan) Founder of Rema 1000, Odd Reitan, confirms the deal and said to Aftenposten: This is great.
All Lidl's employees have been assured by the Rema 1000 management that their jobs are secure.
Not even Lidl's store managers had been informed about the ongoing negotiations, and the move came as a complete surprise.
Some experts believe that one reson for Lidl's failure was that their stores carried mostly their own brands, with which Norwegian customers were not familiar, and when they did not find their own favourites, they turned away.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Dvakrat si preberi, kaj si linkal. Torej tudi ''bogati'' Norvežani kupujejo v diskontarjih, samo da je ime drugačno. Kako že to potrjuje tvojo tezo?Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Ali pa da so tako fantasticno uspesni na Norveskem kajne... So pac revezi kajne
Btw, avto ze dolgo ni statusni simbol. Sicer je pa mentaliteta prava. Avto lizing&pusing i po najcenejso pasteto v diskontarja. Pred Mercatorjem vidis tudi Cliote. Kaj tocno naj bi bil globji potem tega bos ze ti povedal...
German discount grocery chain Lidl gives up its attempt to penetrate the the Norwegian market, and has agreed to sell all its 50 stores here to the Norwegian low price chain Rema 1000 . (Photo: Rema 1000 owner Odd Reitan) Founder of Rema 1000, Odd Reitan, confirms the deal and said to Aftenposten: This is great.
All Lidl's employees have been assured by the Rema 1000 management that their jobs are secure.
Not even Lidl's store managers had been informed about the ongoing negotiations, and the move came as a complete surprise.
Some experts believe that one reson for Lidl's failure was that their stores carried mostly their own brands, with which Norwegian customers were not familiar, and when they did not find their own favourites, they turned away.
F redi je. Bom odnehal. Raje pet minut več spanca, kot brezvezno nabijanje po forumu.
Torej, če prav razumem Norveška nizkocenovna veriga prodaja Norvežanom znane produkte po nižjih cenah. A potem to niso diskontarji? Kakšna je razlika med diskontarji in nizkocenovniki?Citat:
Uporabnik titov pravi:
Pa zadnji stavek:
Some experts believe that one reson for Lidl's failure was that their stores carried mostly their own brands, with which Norwegian customers were not familiar, and when they did not find their own favourites, they turned away.
To mi je jasno, ampak easy je postavil teorijo, da diskontarji izkoriščajo revščino, potem pa butne ven članek, kjer piše, da v ''bogati'' Norveški pa njihova nizkocenovna veriga kupuje Lidlove trgovine. Jah, jeba izgleda gre tudi Norvežanom slabše kot nam, ker kupujejo v diskontarjih. Samo, da so njihove in ne Lidl in Hofer. Pač zgrešen nastop na trgu.Citat:
Uporabnik titov pravi:
Ista šmorn - fora je samo v tem, da norvežani niso kupovali lidlovih izdelkov, ker so jim blagovne znamke bile neznane.
Citat:
Uporabnik eazy pravi:
Sicer je pa primerjava nakupovanja v diskontu in trgovini neumnost ze v startu...