Citat:
Uporabnik Denis pravi:.
na žalost morajo tudi trgovci živeti in preživeti (Ter investirati)... marže so pa različne od 10 do par100% odvisno od artikla...
To je razumljivo. Kaj misliš kakšen strošek imajo trgovci s katalogi, ki jih prejmemo na dom?
[/QUOTE]
Produkti predstavljeni v katalogih se zaračunavajo proizvajalcem. Strošek trgovca v katalogu je samo njegova roba - hišna znamka. Po naših parih kalkulacijah imajo trgovci s katalogi lep dobiček.
za lažje razumevanje pa še maloiz prakse.
Lec. ima, za moje pojme, še najbolj pošteno politiko od vseh velikih (potem je Spa. - ostali so pa poden) trgovcev. Zakaj ??
Ker so - enako kot drugi vzeli naš produkt - si dogovorili 90 dnevni rok plačila (Mer.. in Tu...sta ga zahtevala - Spa... pa je popustil na 65 dni) potem nam sporočil, da ga bo dal v akcijo (prispevati smo morali 150€ za prostor v katalogu - enako ravnajo drugi) in da bo spustil našo priporočeno ceno od 10% do max 25%. Ko je prodal vso nabavljeno robo je poklical in naročil še 1x toliko pod enakimi pogoji - plačilo je prišlo na dogovorjeni dan.
Mer.. ponvadi pošlje obvestilo da bi plačal prej, če mu priznamo extra rabat v višini od 0,1 - 1,2% za vsak dan predčasnega plačila-bolj poredko zadnje leto
Tu... pa je bolj škrt in priznava max 0,8 % extra rabata, če plača takoj kar pa v zadnjih letih času ni pogosto.
Spa... pa je korekten praviloma ne spušča priporočenih cen, plačuje na rok in jemlje enormne količine blaga (kar je opredeljeno v pogodbi kot dodaten rabat, ki se obračuna na koncu leta.
Marža pa je pri vseh trgovcih odvisna od robe - v našem primeru se giblje od 30 - 200 % + extra rabat (do 15 %) + stroški za oglaševanje v letaku (odvisno od artiklov 25€ - 300€ na letak/artikel) + letna akcija reklamiranja (kakšne nagradne igre ali pa kupiš 2 dobiš 3 - stroške tretjega moraš sofinancirat do 90% ) + postavitev na končne police, na sredino (od 2-15%, ....... ). + skupne akcije (ti samo sporočijo kdaj bodo in koliko bodo stale - Božiček, Dedek Mra,z Valentinovo ..... ) + obvezno oglaševanje v letaku najmanj 1x letno lahko pa tudi 50x letno.
Lidl in Hofer redno plačujeta in nista tako požrešna pri participaciji za kataloge niti pri marži - je pa težko priti na njihovo polico, najlažje, če svoj produkt prepakiraš v njihvo embalaž in njihov brend.