Megane z avt. menjalnikom - izkušnje?

B81

22. jul 2007
36.941
10.505
113
Ko si ravno DSG omenil...ne vem, če je pri tvojem enako, ampak garancija menjalnik pokriva le, če je narejen servis na vsakih 60 000 kilometrov. Pomeni, da če imaš garancijo 5 let in tega servisa ne delaš, ga garancija ne krije.

Ko bo gorivo v zda tako drago, kot v Evropi, bodo tudi menjalnike menjali
smile-1.gif
In motorje tudi.
 

B81

22. jul 2007
36.941
10.505
113
Ne vem, stari dedi, ki si ne dajo dopovedat, ker pač piše sealed for life (za dsg sicer ne vem če piše, sklepam da ne)
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Nič ni sealed for life, je predpisana menjava olja, če ne menjaš logično, da ni garancije. Sej če ostalih rednih servisov ne delaš 5 let tudi ni garancije
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Se zdaj pa ne vem v cem tocno je taka blazna prednost starih? Dsg ne cuka, pije manj in salta hitreje.

a) S klasičnim avtomatom ti ni treba opreti teme kot je ta.

b) O hitrosti prestavljanja pa... Marketinški papir vse prenese, 5 jurjev službenih kilometrov DSG+TDI pa mi je dalo misliti, da je vsa teorija skupaj votla, okrog kraja je pa ni več veliko. Sploh je bilo vse čudno z vidnim učinkom sesalca za prav v nizkih obratih...
tongue-1.gif


c) (Se nadaljuje od točke b.) Pri 280k km je šel DSG v franže (servisiral pooblaščenec). Zadnje leto smo avto vozili z listom papirja ob šalheblu, kamor je vzdrževalec avtoparka napisal: "vozi v sport načinu!!!" - sicer je ruknilo menjalnik v service mode...

d) Američani, kakor so razgledani toliko kot povprečna želva z Ljubljanskega Barja, so generalno izjemno praktičen narod. In pri kakšni stvari imajo tudi prav. Klasičen avtomat, pol litra nižja poraba gor ali dol, je ena od stvari, kjer imajo prav.
smile-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Od vseh tvojih blaznih prednosti je edina, ki je vsaj omembe vredna, da ti je krepnil pri 280k km. To se na starem ne more zgodit?
Next please...

Tocka a) pa velja samo za renault. Tam verjamem da je stvar bolj levo narejena
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Aja poraba je na starih kar malo vec kot 5 deci visja. Pozabil sem se prej napisat enake zmogljivosti v primerjavi z rocnim pri istem motorju. Stari imajo vedno sekundo slabsi pospesek
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Knede, posebej ker je menjalnik verjetno narejen na Japonskem in se vgrajuje v celo rajdo vozil...
Nihče ti ne brani da olje zamenjaš sam.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Aja poraba je na starih kar malo vec kot 5 deci visja.
Ja, če ne znaš vozit. Drugače je enaka ali manjša. Vsaj novejši klasiki so kar lepo varčni, moj accord (6 let star) recimo še jadranje pozna.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ne zastopim - torej na momente ob primernem nagibu (ne vedno), ko spustim gas, flikne obrate "v ler" in brez bremzanja motorja vozi dalje (kot da bi dal v neutral) - saj to je jadranje, a ne?
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.808
639
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Zakaj pa potem te dual clutchi niso prodajni hit v Ameriki, kjer so mahnjeni na avtomatike? Zakaj?

Ne vem če trolaš al misliš resno:)
En izmed razlogov je najbrž to, da ameriški proizvajalci avtomobilov prisegajo na listnate vzmeti, poltoge preme in neekonomične motorje. Američani v sodobnem času pač niso znani kot zelo tehnološko napredni ali kvalitetni v avtomobilski industriji. Izvzemši teslo, ki je kar se elektrike tiče morda napredna, v ostalih pogledih pač ne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ne zastopim - torej na momente ob primernem nagibu (ne vedno), ko spustim gas, flikne obrate "v ler" in brez bremzanja motorja vozi dalje (kot da bi dal v neutral) - saj to je jadranje, a ne?
Ne čisto, izgube so pri tem večje, kot pri menjalnikih s funkcijo jadranja. Je podobno, ni pa isto ...
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.821
5.932
113
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Zakaj pa potem te dual clutchi niso prodajni hit v Ameriki, kjer so mahnjeni na avtomatike? Zakaj?

Ne vem če trolaš al misliš resno:)
En izmed razlogov je najbrž to, da ameriški proizvajalci avtomobilov prisegajo na listnate vzmeti, poltoge preme in neekonomične motorje. Američani v sodobnem času pač niso znani kot zelo tehnološko napredni ali kvalitetni v avtomobilski industriji. Izvzemši teslo, ki je kar se elektrike tiče morda napredna, v ostalih pogledih pač ne.
Amere BK za tehnološko "napredno" avto industrijo iz Evrope, sploh ker se vozijo že plus 60 let z avt. menjalnikom, v8, klimo https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_air_conditioning ter ceno bencina da jo vikaš ($0,58 za liter).