KSZ
mojih pet centov na to temo: zgolj iz firbca sem vozil Renaulta z EDC in vsaj kar se menjalnika tiče brez pripomb. In sedaj lahko zavijem malo off topic.
Dejstvo je, da so pooblaščeni serviserji v večini za en drek in če ti na servisu ne spustijo morebitne vode iz filtra goriva in če ti ne menjajo pravočasno filtra goriva oz celo ne na ustrezen način, predpisan s strani tovarne (dožvel na lastne oči), potem ni čudno, da se razpršijo opilki po celotnem vodu goriva.
In tu imajo prav zagovorniki in ljubitelji Renaulta, to so Roberto, CLIO15, Stupo in brgo. Veliko teh slavnih napak je verjetno posledica slabega, pomanjkljivega in neustreznega servisiranja Renault vozil, predvsem dizli so, kot vemo, zelo občutljivi na to (oz. je veljalo, počasi se bo to razširilo še na bencinarje).
Svoj del nosijo tudi tovarne s predpisanimi neustreznimi intervali. Še danes na marsikaterem pooblaščenem servisu trdijo da je enkrat na 30000 km dovolj (če ne upoštevamo meje 1 leto, nekateri čudaki se z avtom dejansko vozijo).
In navsezadnje je tu še napaka v sistemu, locirana med sedežem in volanom (zgolj parafraza); sintetika bo ja držala 30000 km, v vsak tank bom nalil mal dvotaktola pa bo bosch pumpa večna, ob velikem servisu bom zamenjal še ojnične ležaje, sej to ni tak strošek, pa dvomasni vztrjanik je največji debilizem, čez enomasca ga ni ter podobne traparije, ki se pišejo po vseh avto forumih, predvsem pa po Renault forumu, z zvezdo večera na čelu, vsem dobro poznani joztom. In pa razni baje da je pri, baje so... s strani raznoraznih uporabnikov TEGA ali onega foruma. Sem napisal dovolj, da se bo kakšen junak zapičil v vejico v drugi vrstici v naslednjih.....petih minutah?