Megane z avt. menjalnikom - izkušnje?

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Menjalnika pa ne poznam, pri francozih je bil avtomatik vedno nekaj eksotičnega in čudno delujočega.
Prste stran!


Menjalnik je, si moreš mislit, nemški. Getrag 6DCT250.
Te menjalnike najdeš v kupu avtomobilov različnih znamk, ene z mokro, druge s suho sklopko ...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ja, ampak posebej za Renault so ga Nemcin predelali tako, da crkne v nekaj mesecih...
hysterical-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Splošno znano je, da renault pri Kitajcih na ebayu kupuje cenejšo robo, ki ne gre čez kontrolo kvalitete. Zato pa garrettove turbine crkujejo samo v renojih, pa delphijeve pa siemensove pumpe takisto, pa še kaj bi se našlo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Menjalnika pa ne poznam, pri francozih je bil avtomatik vedno nekaj eksotičnega in čudno delujočega.
Prste stran!


Menjalnik je, si moreš mislit, nemški. Getrag 6DCT250.
Te menjalnike najdeš v kupu avtomobilov različnih znamk, ene z mokro, druge s suho sklopko ...

ko smo že pri francozih prosim povej kako se obnese avtomatik v pugiju 407 z 2.2 bencincem
confused-1.gif
 

B81

22. jul 2007
36.941
10.505
113
Odlično. Poraba v 607 s tem motorjev je bila povprečnih 13 litrov, tako da tukaj kak liter manj...ta motor je še na plin neekonomičen. Repa.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.687
3.290
113
KSZ

Ravno danes mi je serviser za 2012 letnik 1.5 dci svetoval, naj pri 120.000 km raje preventivno zamenjamo ležaje saj je strošek minimalen v primerjavi s tem, kar se lahko zgodi. Za ležaje bomo pa menjda napraskali skupaj...

Vem pa za par dci-jev, ki so šli nekateri pri 130 k, nekateri pri 170 k rakom žvižgat, pa tudi za 1.9 dci, ki pri 176 k še zmeraj povsem normalno dela.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Kako pa to zgleda ko gre dci rakom žvižgat? Sem pred par meseci nabavil novega, pa me je že malo strah.
uf-1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
KSZ

Ravno danes mi je serviser za 2012 letnik 1.5 dci svetoval, naj pri 120.000 km raje preventivno zamenjamo ležaje saj je strošek minimalen v primerjavi s tem, kar se lahko zgodi. Za ležaje bomo pa menjda napraskali skupaj...

Vem pa za par dci-jev, ki so šli nekateri pri 130 k, nekateri pri 170 k rakom žvižgat, pa tudi za 1.9 dci, ki pri 176 k še zmeraj povsem normalno dela.

Zanimivo jaz sem z svojim dCi-jem letnik 2003, naklepal skupaj 230 000 km, pa ni nič šlo rakom žvižgt
wink-1.gif
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.687
3.290
113
To ni bil prijateljski avtomehanik ampak uraden Renaultov serviser. Strošek pa je praktično minimalen, saj so originalni ležaji tam okrog 150 EUR, neorginalni pa pol manj, in pa kaka urca dela, najbolje kar ob menjavi olja.

Najbrž si imel srečo, da je delal tako dobro brez težav je pa pač tako, da zaradi gostote te znamke na cestah slišiš dosti negativnih primerov, nekaj pa tudi pozitivnih, sploh če je avto redno vzdrževan in nima "zbitih" kilometrov, ga lahko voziš dolgo brez težav.

Do teh težav naj bi prihajalo zaradi načina kako so ležaji vpeti v ohišje in po določenih kilometrih se pri dosti (ne pa vseh) dCI motorjih zgodi, da se ležaj obrne v svojem ohišju in si s tem zapre mazalne poti, posledice ležajev, ki niso mazani pa so znane... mašino kratkomalo raznese oz. utrga in povije praktično vse okrog ojnic in batov.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
1.5 dci-ji tudi slovenski, še pred 100k, se pravi še pred prvim velikim servisom. V vseh primerih kar jih poznam je bil isti šit (=opilki v lajtngah).
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.596
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik jello pravi:
1.5 dci-ji tudi slovenski, še pred 100k, se pravi še pred prvim velikim servisom. V vseh primerih kar jih poznam je bil isti šit (=opilki v lajtngah).

Ko vse to preberem me strah postene....

Kaj naj na službenem kanguju 1.5 dci, ki ima 144.000km zamenjam preventivno?

Ležaje?
črpalko?
dize?

Motor?
Avto?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Ti ne moreš več nič narediti, si že prepozen. Tvoj motor je že zanič. Vozi ga, kak dolgo bo pač še laufal, pol pa na odpad.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Glej, ne vem, vozi in upaj da si tista izjema, ki potrjuje pravilo, mogoče pa prideš do 300k. Do okvare so bili to top avtomobili ki kurijo malodane v minus (v resnici tam okol 5). Za razliko od domačega bencinskega (1.4 16V) klijota, ki je bil na izrednem servisu vsaj 3x letno (šipe so padale dol, blokiran vžig zaradi neke elektronike pod volanom, 2x crknil motorček brisalcev,.....nidani...do 150k se je vsaka okvara ponovila vsaj 2x ali 3x, preden je končno nekomu padlo na pamet da se znebi te polomije). V vseh primerih avtomobili novi, kupljeni pri nas (v remontu na laborah ali pri bivšem kalanu v medvodah).
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Pri 1.5dci motorjih nekje do letnika 2005 je bila ta težava, da se je zaradi slabega podmazovanja začela luščiti visokotlačna črpalka do te mere, da je na koncu razpadla.
S tem so prišli opilki tudi v šobe.
Strošek je pa precej visok, sploh če se odločiš za originalne dele - menjava pumpe (~800€), menjava vseh 4 šob (1000€), ali obnovitev (pumpa okoli 300€ in šobe okoli 70€ po komadu) in pa čiščenje celotnega sistema, s katerim je ogromno dela.
Preventivno daš lahko obnoviti pumpo, ali pa jo zamenjaš.
Nekateri uporabljajo ob vsakem tankanju malo dvotaktola za boljše podmazovanje pumpe.
Imaš pa o tem veliko napisanega tudi na Renault forumu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Baje je pri 1.5 dci fajn preventivno menjat pumpo. Strošek cca. 600 EUR ali nekaj takega. Zaradi opilkov.
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
KSZ

mojih pet centov na to temo: zgolj iz firbca sem vozil Renaulta z EDC in vsaj kar se menjalnika tiče brez pripomb. In sedaj lahko zavijem malo off topic.
Dejstvo je, da so pooblaščeni serviserji v večini za en drek in če ti na servisu ne spustijo morebitne vode iz filtra goriva in če ti ne menjajo pravočasno filtra goriva oz celo ne na ustrezen način, predpisan s strani tovarne (dožvel na lastne oči), potem ni čudno, da se razpršijo opilki po celotnem vodu goriva.
In tu imajo prav zagovorniki in ljubitelji Renaulta, to so Roberto, CLIO15, Stupo in brgo. Veliko teh slavnih napak je verjetno posledica slabega, pomanjkljivega in neustreznega servisiranja Renault vozil, predvsem dizli so, kot vemo, zelo občutljivi na to (oz. je veljalo, počasi se bo to razširilo še na bencinarje).
Svoj del nosijo tudi tovarne s predpisanimi neustreznimi intervali. Še danes na marsikaterem pooblaščenem servisu trdijo da je enkrat na 30000 km dovolj (če ne upoštevamo meje 1 leto, nekateri čudaki se z avtom dejansko vozijo).
In navsezadnje je tu še napaka v sistemu, locirana med sedežem in volanom (zgolj parafraza); sintetika bo ja držala 30000 km, v vsak tank bom nalil mal dvotaktola pa bo bosch pumpa večna, ob velikem servisu bom zamenjal še ojnične ležaje, sej to ni tak strošek, pa dvomasni vztrjanik je največji debilizem, čez enomasca ga ni ter podobne traparije, ki se pišejo po vseh avto forumih, predvsem pa po Renault forumu, z zvezdo večera na čelu, vsem dobro poznani joztom. In pa razni baje da je pri, baje so... s strani raznoraznih uporabnikov TEGA ali onega foruma. Sem napisal dovolj, da se bo kakšen junak zapičil v vejico v drugi vrstici v naslednjih.....petih minutah?
 

janus

Pripravnik
3. mar 2011
167
0
16
@janus
ti sploh ne veš, kako dober avto je Renault, nekaj lapaš, pa si gasploh nisi še lastil.
Da uporabim še J&H kompleks in navedem disclaimer:
sem si lastil Renaulta, pa si ga ne lastim več. Če je kje Bog (da prikličem še 8888 v to temo), upam da nikoli več! In vedno znova umrem, ko zaslišim reklamni slogan: Renault. Quality made. Hahahahaha