Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Če gledaš na to, koliko dobi proizvajalec in koliko stane na polici, je to pravilno.
Kako pa bi naj računal maržo?
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Če gledaš na to, koliko dobi proizvajalec in koliko stane na polici, je to pravilno.
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Cene lahko viša trgovskim verigam enako, kot ostalim. Če res ni edini s tem artiklom, ne bo problema.
Trgovci niso "navezani" na artikel in sprejmejo višanje cen brez težav ali vprašanj...
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Saj ne vem, če se lahko sem kaj napiše ali ne....daj mi na privat, za katero vrsto konzerv gre
Hec je v tem, da pogoje postavijo oni, ne ti.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če se gre za tvojo trgovino potem je dober način, da se ne zakolješ ta, da postaviš nekoliko višje cene in ponudiš recimo promocijski popust. Potem si pri višanju cen popolnoma fleksibilen, saj se stranke zavedajo, da so bile tiste cene nižje zaradi popusta.
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
A boš imel kitajska živila?
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Pomoje si izračunaj.....če ti na koncu meseca ostane 1000-1500€ čistega si happy?
...
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če se gre za tvojo trgovino potem je dober način, da se ne zakolješ ta, da postaviš nekoliko višje cene in ponudiš recimo promocijski popust. Potem si pri višanju cen popolnoma fleksibilen, saj se stranke zavedajo, da so bile tiste cene nižje zaradi popusta.
Tudi v tej smeri sem že premišljeval, ja.
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
A boš imel kitajska živila?
Azijska. Roba je s Kitajske, HK, Tajvana, Japonske, Indonezije, Japonske, Avstralije, Tajske, itd.
Citat:
Uporabnik Ganesh pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
A boš imel kitajska živila?
Azijska. Roba je s Kitajske, HK, Tajvana, Japonske, Indonezije, Japonske, Avstralije, Tajske, itd.
Zelo specifična tržna niša. Je trg dovolj velik?
Kaj si že hotel povedat z napisanim?Citat:
Uporabnik Ganesh pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če se gre za tvojo trgovino potem je dober način, da se ne zakolješ ta, da postaviš nekoliko višje cene in ponudiš recimo promocijski popust. Potem si pri višanju cen popolnoma fleksibilen, saj se stranke zavedajo, da so bile tiste cene nižje zaradi popusta.
Tudi v tej smeri sem že premišljeval, ja.
Ma, tako se ne dela.
Cene pri sebi določiš glede na dva elementa:
- cena pri konkurenci,
- lastna cena
Prva ti pomeni najvišjo sprejemljivo ceno, druga ti pomeni najnižjo sprejemljivo ceno. Prvo dobiš na osnovi enostavne tržne analize, druga na osnovi analize lastnih stroškov. Torej prva je enostavna, pri drugi pa potrebuješ malo znanja.
Pri drugi najprej izračunaš fiksne stroške stroške poslovanja (prostor, zaposleni, vsi fiksni mesečni stroški, ki niso odvisni od prodanih proizvodov), dodaš stroške financiranja (zaloga), dodaš pričakovani donos in na osnovi tega izračunaš, kakšno moraš narediti razliko v ceni (torej, kakšno postaviš maržo). To lahko seveda storiš le preko povprečne marže, katero potem prilagajaš izdelkom glede na nabavno vrednost in najvišjo sprejemljivo ceno. Pri določenih produktih lahko slednjo tudi prekoračiš.
Vsekakor je na koncu vse odvisno od tega, kako ti bo stekla prodaja. Glede na tvoja vprašanja nekih analitičnih ocen verjetno nisi delal. Največja napaka, ki jo lahko narediš je, da daš na začetku prenizko ceno in, če ne steče prodaja poizkusiš višati (sam sebi zabiješ nož v hrbet).
Kupce privlečeš tako kot veliki... s popusti oziroma nižjimi cenami na trenutno atraktivnih produktih, da jih privlečeš.