Marže v trgovinah - prehrana

B81

22. jul 2007
37.683
10.966
113
Cene lahko viša trgovskim verigam enako, kot ostalim. Če res ni edini s tem artiklom, ne bo problema.
Trgovci niso "navezani" na artikel in sprejmejo višanje cen brez težav ali vprašanj...
 

Mladinec

Fizikalc
11. jun 2009
316
26
28
Ptuj
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Cene lahko viša trgovskim verigam enako, kot ostalim. Če res ni edini s tem artiklom, ne bo problema.
Trgovci niso "navezani" na artikel in sprejmejo višanje cen brez težav ali vprašanj...

Moje izkušnje so drugačne, posebno pri prehrambenih artiklih.

Ali me sarkazem detektor j.ebe?
17758-icon_confused.gif
 

B81

22. jul 2007
37.683
10.966
113
Moje pa takšne, kot sem napisal, pa tudi pri prehrambenih izdelkih
smile-1.gif


Res ne moreš cene povišat po nekaj mesecih, če seveda surovina ni borzne narave...ampak avtor bo zgleda le prodajalec, tako da ga to niti na zanima...
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Cene ne moreš povišati kot se ti sprdne.

Pri vseh velikih kupcih podpišeš pogodbo, kjer lahko cene dvigneš 1x letno. Nič več. Pika.

Ravno tako morajo nove cene potrdit, verjemi, da jh ne vedno. Pa gre za artikle, katerih surovina je še kako borzne narave.

In cena ni samo cena. Vkalkulirati je potrebno še superrabate, kakšen kasa skonto in še kaj s čemer te pritiskajo.

Trenutni trend vseh velikih trgovcev pa je tako ali tako metanje artiklov iz prodaje, saj si vsi hočejo zagotovit prostor za svojo trgovsko znamko. V kolikor nimaš sklenjene pogodbe in potrjenih artiklov v trgovsko mrežo, danes ne greš uvažati robe, razen seveda, če imaš lastno prodajo.
 

B81

22. jul 2007
37.683
10.966
113
A tako tako...

No menda v 2012 ne bo potrebno razmišljat o SR in CS zadevah...

Če gre on z zanimivim artiklom noter, e ne rabi pustit izsiljevat, razen, če mu je glavni cilj, da pride v verigo.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Načeloma ne, pa vendar.

CS jim moraš dat v primeru plačila pred valuto. Valuto imajo minimalno 45 dni. Financiranje zaloge nekaj košta. Enkrat ti potegnejo, drugič, če nimaš finančnega zaledja pa jih že prosiš da ti malo prej plačajo. Zamudne obresti ti seveda zavrnejo, bančni kredit pa je ipak vendarle malček dražji hehe. Kje smo torej?

SR jim pa tud ne boš čez celo leto obračunaval, saj denarja kljub neuresničenem prometu ne boš videl. Že letos, ko eden od velikih še zdaleč ni dosegel lanskega nivoja prodaje, kaj šele planirano povečanje za utemeljen obračun SR izsiljuje, da dobavitelji dajo dogovorjene procente. Hmm od kje že?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Saj ne vem, če se lahko sem kaj napiše ali ne....daj mi na privat, za katero vrsto konzerv gre
grin1.gif

Hec je v tem, da pogoje postavijo oni, ne ti.

Sadje, kompoti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Če se gre za tvojo trgovino potem je dober način, da se ne zakolješ ta, da postaviš nekoliko višje cene in ponudiš recimo promocijski popust. Potem si pri višanju cen popolnoma fleksibilen, saj se stranke zavedajo, da so bile tiste cene nižje zaradi popusta.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če se gre za tvojo trgovino potem je dober način, da se ne zakolješ ta, da postaviš nekoliko višje cene in ponudiš recimo promocijski popust. Potem si pri višanju cen popolnoma fleksibilen, saj se stranke zavedajo, da so bile tiste cene nižje zaradi popusta.

Tudi v tej smeri sem že premišljeval, ja.
cheer.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Pomoje si izračunaj.....če ti na koncu meseca ostane 1000-1500€ čistega si happy?
...

1000-1500 čistega za tveganje, 12+ urno delo itd.
bonk.gif

Če ti sedaj računica ne znese 2500-3000 niti ne računaj. Upoštevaj kakšen dopust, morebitno bolniško, izredne izpade dohodka....

Jado, ni to službica.
 

Ganesh

Fizikalc
14. avg 2009
2.922
0
36
Allarround
rescue.facelock.net
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če se gre za tvojo trgovino potem je dober način, da se ne zakolješ ta, da postaviš nekoliko višje cene in ponudiš recimo promocijski popust. Potem si pri višanju cen popolnoma fleksibilen, saj se stranke zavedajo, da so bile tiste cene nižje zaradi popusta.

Tudi v tej smeri sem že premišljeval, ja.
cheer.gif

Ma, tako se ne dela.

Cene pri sebi določiš glede na dva elementa:
- cena pri konkurenci,
- lastna cena

Prva ti pomeni najvišjo sprejemljivo ceno, druga ti pomeni najnižjo sprejemljivo ceno. Prvo dobiš na osnovi enostavne tržne analize, druga na osnovi analize lastnih stroškov. Torej prva je enostavna, pri drugi pa potrebuješ malo znanja.

Pri drugi najprej izračunaš fiksne stroške stroške poslovanja (prostor, zaposleni, vsi fiksni mesečni stroški, ki niso odvisni od prodanih proizvodov), dodaš stroške financiranja (zaloga), dodaš pričakovani donos in na osnovi tega izračunaš, kakšno moraš narediti razliko v ceni (torej, kakšno postaviš maržo). To lahko seveda storiš le preko povprečne marže, katero potem prilagajaš izdelkom glede na nabavno vrednost in najvišjo sprejemljivo ceno. Pri določenih produktih lahko slednjo tudi prekoračiš.

Vsekakor je na koncu vse odvisno od tega, kako ti bo stekla prodaja. Glede na tvoja vprašanja nekih analitičnih ocen verjetno nisi delal. Največja napaka, ki jo lahko narediš je, da daš na začetku prenizko ceno in, če ne steče prodaja poizkusiš višati (sam sebi zabiješ nož v hrbet).

Kupce privlečeš tako kot veliki... s popusti oziroma nižjimi cenami na trenutno atraktivnih produktih, da jih privlečeš.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik Ganesh pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
A boš imel kitajska živila?

Azijska. Roba je s Kitajske, HK, Tajvana, Japonske, Indonezije, Japonske, Avstralije, Tajske, itd.

Zelo specifična tržna niša. Je trg dovolj velik?

Bomo videli. Najbrž to robo supermarketi z razlogom prodajajo
smile-1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Jaz poznam par folka, ki to nabavljajo zunaj, kar pa se dobi pa pri nas. Ali se na potovanju kupi, Nemcija itd.. Skratka meni se zdi, da pri nas manjka štacuna s tovrstnim futrom. Kot ti je nekdo predlagal, postavi isto ceno recimo in akcije. To pri nas pali, samo da so minus procenti spredaj marsikoga sploh ne zanima koliko placa. Jaz bi sel do 20% nizje kot najdes najceneje pri konkurenci. Pol pa dalje.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
zakaj pri hudiču bi prodajal 20 odstotkov ceneje kot najcenejši konkurent?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Citat:
Uporabnik Ganesh pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Če se gre za tvojo trgovino potem je dober način, da se ne zakolješ ta, da postaviš nekoliko višje cene in ponudiš recimo promocijski popust. Potem si pri višanju cen popolnoma fleksibilen, saj se stranke zavedajo, da so bile tiste cene nižje zaradi popusta.

Tudi v tej smeri sem že premišljeval, ja.
cheer.gif

Ma, tako se ne dela.

Cene pri sebi določiš glede na dva elementa:
- cena pri konkurenci,
- lastna cena

Prva ti pomeni najvišjo sprejemljivo ceno, druga ti pomeni najnižjo sprejemljivo ceno. Prvo dobiš na osnovi enostavne tržne analize, druga na osnovi analize lastnih stroškov. Torej prva je enostavna, pri drugi pa potrebuješ malo znanja.

Pri drugi najprej izračunaš fiksne stroške stroške poslovanja (prostor, zaposleni, vsi fiksni mesečni stroški, ki niso odvisni od prodanih proizvodov), dodaš stroške financiranja (zaloga), dodaš pričakovani donos in na osnovi tega izračunaš, kakšno moraš narediti razliko v ceni (torej, kakšno postaviš maržo). To lahko seveda storiš le preko povprečne marže, katero potem prilagajaš izdelkom glede na nabavno vrednost in najvišjo sprejemljivo ceno. Pri določenih produktih lahko slednjo tudi prekoračiš.

Vsekakor je na koncu vse odvisno od tega, kako ti bo stekla prodaja. Glede na tvoja vprašanja nekih analitičnih ocen verjetno nisi delal. Največja napaka, ki jo lahko narediš je, da daš na začetku prenizko ceno in, če ne steče prodaja poizkusiš višati (sam sebi zabiješ nož v hrbet).
Kupce privlečeš tako kot veliki... s popusti oziroma nižjimi cenami na trenutno atraktivnih produktih, da jih privlečeš.
Kaj si že hotel povedat z napisanim?
tongue-1.gif