Citat:
Uporabnik Mladinec pravi:
Največji trije: med 60 in 100% za domače dobavitelje, cca 20-30 % kjer so dobavitelji multinacionalke z močno marketinško podporo (delno velja tudi za določene SLO znamke) in pogajalsko pozicijo (Activia npr)
Diskonti: med 25 in 50 %, če je rezerve do cene največjih treh dovolj tudi več.
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
če boš začel diskontno, boš pol v prihodnosti težko upravičil višje cene
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
daj mi povej, zakaj bi prodajal dosti ceneje kot drugi? to same probleme potegne za seboj
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Nekaj vprašanj, ki se mi porajajo ob tvoji ideji:
1. ali boš imel (tudi) lastno maloprodajo? Če ne, kdo bodo kupci? Mercator, Lidl ali vaška Trgovin'ca pr' Lojzetu?
2 blagovna skupina "prehrana" je preširoka, da bi zanjo računal enotno maržo. Konzerva golaža s 5-letnim rokom trajanja je nekaj povsem drugega od sveže solate, ki zgnije preden rečeš keks.
3. ali kupci že ponujajo substitut ali greš na še nepokrito tržno nišo? Pri prvem je marža več ali manj določena, pri drugem imaš bolj proste roke.
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Pomoje si izračunaj.....če ti na koncu meseca ostane 1000-1500€ čistega si happy?
Saj imaš poslovni plan, strategijo, izračun narejen?
Stroški prostora, zaposleni, DDV itd....potem si naredi plan v 3-4 tabelah, kok prometa nameravaš imeti oziroma bi imel itd....ful je dejavnikov....kako misliš kupce privabiti, radio, reklame, letaki itd? To vse posredni stroški dodatni.
Dejansko ti mora prinesti notri 2-2,53x vrednost nabavne, da imaš vse ostalo pokrito...
Torej primer:
mesečna prodaja - mesečna vrednost nabavne cene proti mesečni prodaji prodajne cene : 2-2,5x
Nisem ekonomist, samo, da daš delavcu 800€ plače, ti mora on narediti 1600-2000€ cca....ker mu na 800€ daš še državi kok 400€ ?
Kje so še vsi ostali stroški + davek na dobiček itd....realno 2,5x pomoje.....Kar boš pri cenah z 20% RVC izredno težko dosegel
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Že imaš trgovino, ki deluje tudi brez tvojih holandskih kontejnerjev ali moraš vse še vzpostavit? V slednjem primeru - forget it. Zakaj? Ker praviš, da to ni osnovni posel in boš imel "za zraven". En kup fuka, precej več kot na primer pri spletni prodaji in tudi slednje ti požre ogromno truda in energije... in trgovine imo ne boš kakovostno peljal, da že na začetku računaš na nekoga tretjega pa je itak utopija, razen če greš bolj resno, zaposliš par ljudi, vključno s poslovodjo itd. Ampak v tem primeru imaš verjetno 100 drugih bolj pametnih načinov investicije. Ali pač?
Samo moje mnenje, brez zamere.
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
če boš začel diskontno, boš pol v prihodnosti težko upravičil višje cene