Manjši avto - avtomatik

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Sad. Drugače pa do predkratkim so prodajali Mazda2 z klasičnim avtomatom. Sedaj tega več ni v ponudbi. Če bi kako rabljeno kje našel bi bla tudi super izbira. Sam pri nas težko. Tudi kak cx3 bi se našel.

 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.667
340
83
www.kacnje.eu
Mazdice so res top po izdelavi in bi bila verjetno super izbira, če bi jo dobil. Gledam pri ženi - stara 11 let, pa razen akumulatorja (pred nekaj tedni) še ni bilo nič razen servisov. Ker malo pogleduje po menjavi, sva v zadnjem času poskusila kar nekaj manjših vozil. Ampak ko sedem nazaj v Mazdo, je občutek kakovosti materialov in vožnje občutno boljši. Sicer je všečna nova Yariska, ampak je kar draga. Prejšnji model ima slabšo hibridno tehnologijo (dve generaciji starejšo) in nama ni prav všeč tisto CVT mlinčkanje. Pa sem sicer precejšen zagovornik Toyotinih hibridov, ampak prejšnji Yariski res malo manjka moči.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi

Če je to res za ta denar je top. Če ni tisto "že od ..."

Kar se tiče klasičnih CVT (ne eCVT). Nekih izkušenj z njimi nimam, nekako iz neta opažam da imajo probleme z njimi predvsem večja in težja vozila. Nekak se mi zdi da v teh mali avtih zadeva špila tako kot je treba. Ni takih obremenitev kot pri velikih kravah z polno navora.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.858
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Zdravo Andrej, bratranec se še kar vozi, je pa zamenjal olje v menjalniku, cukanje izginilo. Sedaj šalta kot nov. Cena menjave z oljem in delom 130€. Bil je že 4krat v Makedoniji brez kakršnikoli težave.
Lp
Živjo makedonc (saj vem, kako ti je ime, ampak zaradi varovanja podatkov ne bom napisal, a prav, S. ? :p) a veš, da me res veseli, da je tako. Če sem pošten, mi je še vedno žal za tistim Audijem, mi je bilo pa v veselje, da je "preživel" tebe in da je še vedno vozen. Pol tisto o popravilu sploh ni bil pravi podatek, res pa je, da ko mi je serviser to omenil, sem se odločil, da avto prodam. Nenavsezadnje mi je odlično služil 11 let. Sicer pa ti veš, da sem ti povedal o vseh napakah (OK, razen te jih sploh ni bilo :)), in tudi za ceno sva se pošteno zmenila, zato vem, da sva bila oba zadovoljna :)

Naj tvojemu bratrancu še naprej lepo služi!

p.s. olje sem zadnjič menjal pri cca. 200.000 km (jaz, no, serviser), potem pa res ne več ... me veseli, da je bilo to "težava".

p.s2. kako pa kaj tvoja šestka?
 
Nazadnje urejeno:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.641
1.250
113
Pred kratkim sem vozil Toyoto Avensis 1.8 bencinar s 145KM in CVT, malo čez griče in avtocesta, skupaj 250km, v glavnem po omejitvah. Pospeški do 100km/h so še kar, potem mu pa vsega zmanjka. Poraba okoli 10l/100km. Zadeva je smešna, ko daš gas se dere, kot da boš nekoga uničil. 6.500rpm že notri je glasen, zunaj te pa samo čudno gledajo, lift off. Sam v smeri CVT ne bi gledal, po tej izkušnji.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.045
999
113
Pred kratkim sem vozil Toyoto Avensis 1.8 bencinar s 145KM in CVT, malo čez griče in avtocesta, skupaj 250km, v glavnem po omejitvah. Pospeški do 100km/h so še kar, potem mu pa vsega zmanjka. Poraba okoli 10l/100km. Zadeva je smešna, ko daš gas se dere, kot da boš nekoga uničil. 6.500rpm že notri je glasen, zunaj te pa samo čudno gledajo, lift off. Sam v smeri CVT ne bi gledal, po tej izkušnji.
sem pred leti vozil enakega testnega , mi je bil čist fajn za "normalno" vožnjo,.......sicer pa lahko daš v "ročni" režim in pač pretikaš z gumbi.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Pred kratkim sem vozil Toyoto Avensis 1.8 bencinar s 145KM in CVT, malo čez griče in avtocesta, skupaj 250km, v glavnem po omejitvah. Pospeški do 100km/h so še kar, potem mu pa vsega zmanjka. Poraba okoli 10l/100km. Zadeva je smešna, ko daš gas se dere, kot da boš nekoga uničil. 6.500rpm že notri je glasen, zunaj te pa samo čudno gledajo, lift off. Sam v smeri CVT ne bi gledal, po tej izkušnji.
V Bruslju si ga žlajfajo na fejk decimalke sproščenega CO2ja, potem pa imamo kar imamo.

V Motoreviji je bil test (ročnega) Ignisa pred in po vgradnji mild-hibrid baterije - kar naj bi menda pozitivno vplivalo na CO2 in prišparalo nekaj kazni firmi, ker da bo s kvazi hibridnim pogonom spravila vesolje nazaj v ravnovesje... Hibridna verzija ima manj moči kot prej, in v realnem svetu spije pol litra več...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Pred kratkim sem vozil Toyoto Avensis 1.8 bencinar s 145KM in CVT, malo čez griče in avtocesta, skupaj 250km, v glavnem po omejitvah. Pospeški do 100km/h so še kar, potem mu pa vsega zmanjka. Poraba okoli 10l/100km. Zadeva je smešna, ko daš gas se dere, kot da boš nekoga uničil. 6.500rpm že notri je glasen, zunaj te pa samo čudno gledajo, lift off. Sam v smeri CVT ne bi gledal, po tej izkušnji.
Pa še nečesa ne razumem: Avensis ni majhen avto. Za koji krščen duš je tako težko okrog motornega sklopa nabiti nekaj 10 kil zvočne izolacije?

A zvočno onesnaževanje pa ni onesnaževanje?
 
2. jul 2020
5.294
6.833
113
V Bruslju si ga žlajfajo na fejk decimalke sproščenega CO2ja, potem pa imamo kar imamo.

V Motoreviji je bil test (ročnega) Ignisa pred in po vgradnji mild-hibrid baterije - kar naj bi menda pozitivno vplivalo na CO2 in prišparalo nekaj kazni firmi, ker da bo s kvazi hibridnim pogonom spravila vesolje nazaj v ravnovesje... Hibridna verzija ima manj moči kot prej, in v realnem svetu spije pol litra več...

Malo čudno, pol litra je ogromno za tak lahek avto. Hibrid je že prej obstajal, pa je pil kak deci manj kot navaden bencinar. Na motorju pa so samo kompresijo dvignili, tako da izgubi na višjih obratih, pridobi pa na moči na nižjih.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.498
2.414
113
Pomurje
Pred kratkim sem vozil Toyoto Avensis 1.8 bencinar s 145KM in CVT, malo čez griče in avtocesta, skupaj 250km, v glavnem po omejitvah. Pospeški do 100km/h so še kar, potem mu pa vsega zmanjka. Poraba okoli 10l/100km. Zadeva je smešna, ko daš gas se dere, kot da boš nekoga uničil. 6.500rpm že notri je glasen, zunaj te pa samo čudno gledajo, lift off. Sam v smeri CVT ne bi gledal, po tej izkušnji.
Sem vozil tak avto z 2.0 mašino za njim pa Prius III in kupil Prius III. V Avensisu je to neposrečena kombinacija za hibrid pa je TOP.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.960
6.849
113
pri taščici
Audi multitronic prvi dejansko širše prodajal CVT je bil polom. Sej je bil ok če izvzamemo sesalec efekt, zanesljivost precej slabša od klasičnega avtomatika in ročnega menjalnika. Audi je imel v večino modelov vse tri na voljo tako da številke in primerjave so čisto legit.

Nissanov CVT v luksuznih vozilih je bil polom. Precej soliden "luxsuzni" SUV (Murano al kaj je bil) je čisto zasenčil menjalnik in težave z njim.

Subaru je sploh šel z 4 stopenjskega totalno zastarelega menjalnika na CVT, v ameriki je doživel tak polom da so za nekaj časa nehali sploh nova vozila prodajat. Zaprli salone in čakali na vozila ki so prišla opremljena s 4 stopenjsko klasiko (to v letih ko so ostali ponujali 8 stopenjske menjalnike).

Toyota z eCVT je edina ki je zanesljiva, samo tu sploh ne gre za CVT menjalnik ampak za sistem hibridnega pogona ki omogoča CVT efekt. Skratka ni primerjave.

Sedaj se je spet pojavila moda teh CVTjev sploh v malih vozilih, težko pa komentiramo kaj ker so modeli še premalo časa na trgu. Po mojem mnenju gre za okleščenje stroškov, ker so dual-clutch menjalniki predragi (klasični avtomatik pa sploh, pa tudi pretežki/preveliki za mala vozila). Ko se klesti stroške pa vemo kaj dobi potrošnik ...
Kaj pa Honda crv pred četrt stoletja? Ta je tudi imela nek cvt če se prav spomnim. Sploh ne vem če si jo dobil s klasiko. Ne grem googlat
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.553
1.257
113
Pred kratkim sem vozil Toyoto Avensis 1.8 bencinar s 145KM in CVT, malo čez griče in avtocesta, skupaj 250km, v glavnem po omejitvah. Pospeški do 100km/h so še kar, potem mu pa vsega zmanjka. Poraba okoli 10l/100km. Zadeva je smešna, ko daš gas se dere, kot da boš nekoga uničil. 6.500rpm že notri je glasen, zunaj te pa samo čudno gledajo, lift off. Sam v smeri CVT ne bi gledal, po tej izkušnji.
Imamo takega doma....
Avto je poezija za vozit....
Še posebaj na avtocesti
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.960
6.849
113
pri taščici
Vsaj v prvem jazzu je nekoliko "prirejen" cvt. Kolikor vem si ga lahko "zaklenil" v določeno prestavo in ročno prestavljal z ročkami za volanom. Sem pred dobrim deseteltjem bil interenst za nakup, zato sem ga imel na testni vožnji.
CRV s CVT pa nisem nikdar vozil. So ga pa imeli pri sosed. Najbrž pa je bila zadeva preecej požrešna. Ob njihovi dinamični vožnji bližje 15kot 10. Ker moj nissan z 2.0 motorjem in klasičnim avtomatikom 3 + overdrive je požrl 12l pa sicer z avti skoraj dosegam "kataloške" porabe. Je pa res da je bil še nekaj let starejši, ni pa imel 4x4..