Unemu prej: Niro ni mali.
Gasper008 : nam je chr na normnem 5,2 porabil, je pa res, da sredi zime, v mrazu in na zmiskih gumah. V nasprotnem primeru bi bilo tam okoli 4,7 ali 4,8 glede na izkupnje med zimsko in letno varianto. Torej je yaris na normenm za skoral liter (oz za cc 20%) varčnejši (kar je logično glede na velikost in maso). Sem zihr, da bi na tipičem commutu moje žene bil zlahka pod 4, na kakem z malo več umirjene vožnje izven naselja pa še nižje. SPloh, če ne bi ona vozile, ker ni najbolj nežna z gasom
Vem, sem pretiraval, poraba bo nižja kot C-HR, ampak vseeno 3,5l doseže redko kdo z Yarisom, z normalno uporabo skozi celo leto. Pa treba je vedeti, da ima Yaris eno generacijo starejši hibridni sistem, vmes so ga morda posodobili, ampak vseeno se mi zdi, da je bila pri Yarisu cena na prvem mestu, novejši hibridni sklop bi sigurno prinesel še okrog 10% prihranka.
Po BC bo poleti res morda kdaj pa kdaj kazalo 3,5 l, ampak zima, pa napaka BC, sem pa tja kakšne krajše vožnje do trgovine, pa kakšen kos AC se vedno najde... pa potem hitro nanese 4,5 l. Pa seveda razdalja, če imaš do službe 5 km, potem o 3,5 lahko samo sanjaš, če imaš 20 km pa je to že dosegljivo.
Vem, sem pretiraval, poraba bo nižja kot C-HR, ampak vseeno 3,5l doseže redko kdo z Yarisom, z normalno uporabo skozi celo leto. Pa treba je vedeti, da ima Yaris eno generacijo starejši hibridni sistem, vmes so ga morda posodobili, ampak vseeno se mi zdi, da je bila pri Yarisu cena na prvem mestu, novejši hibridni sklop bi sigurno prinesel še okrog 10% prihranka.
Po BC bo poleti res morda kdaj pa kdaj kazalo 3,5 l, ampak zima, pa napaka BC, sem pa tja kakšne krajše vožnje do trgovine, pa kakšen kos AC se vedno najde... pa potem hitro nanese 4,5 l. Pa seveda razdalja, če imaš do službe 5 km, potem o 3,5 lahko samo sanjaš, če imaš 20 km pa je to že dosegljivo.