Majhni dizli

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
turbo luknja res nima nobene veze kolko so uporabni po mestu in kolko ne. Dizl mlinčki so vseh pogledih boljši od bencinskih bratov. Edino za ultra kratke razdalje niso, ker se ne segrejejo tako hitro kot bencinci. Meni gre najbolj na živce pri bencincih ker moraš nonstop šalthebl gor dol drkat, pa krepko v vrtljaje nabijat, če hočeš hitro kam prit
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
turbo luknja res nima nobene veze kolko so uporabni po mestu in kolko ne. Dizl mlinčki so vseh pogledih boljši od bencinskih bratov. Edino za ultra kratke razdalje niso, ker se ne segrejejo tako hitro kot bencinci. Meni gre najbolj na živce pri bencincih ker moraš nonstop šalthebl gor dol drkat, pa krepko v vrtljaje nabijat, če hočeš hitro kam prit
Loooooool.
Pelji Cliota bencinca in dizla. Po mestu rabiš agilnost in le to ima bencinec bistveno višjo. In ga ni treba prav nikamor tiščat. Da ne govorimo o mrzlih motorjih, kjer dizel totalno pogori.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Dober bencinar ima koristno območje delovanja od 2000 pa do 6,7,8000 obratov. Kaj pa dizel?? do 2.000 so mrtvi,samo škloptajo. Od tu naprej gredo....do 3.500 max 4000. Torej, kje imaš večjo razpoložljivo moč motorja za vožnjo po mestu??
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.550
37
48
45
No ja pretiravate u glavnem. Če bi bilo tako kot pravite, potem noben dizla sploh kupil ne bi.

Vozil sem oba clia. Navadil sem se na dizla, ker je vožnja daleč bolj udobna in lahkotna. Posledično tudi tišja, saj motorja ne rabiš ne vem kaj priganjat..
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.550
37
48
45
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Dizel se fura OK tudi v mestu, samo ga je res škoda za kratke fure. Za kratke fure je tudi ni ekonomske računice za dizla.

Se strinjam.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
No ja pretiravate u glavnem. Če bi bilo tako kot pravite, potem noben dizla sploh kupil ne bi.

Vozil sem oba clia. Navadil sem se na dizla, ker je vožnja daleč bolj udobna in lahkotna. Posledično tudi tišja, saj motorja ne rabiš ne vem kaj priganjat..
Točno tako. To sem tudi že jaz napisal.
Ampak tukaj govorimo o primerjavi dizel vs. bencinar po mestu. Tukaj pa situacija točno obratna.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
turbo luknja res nima nobene veze kolko so uporabni po mestu in kolko ne. Dizl mlinčki so vseh pogledih boljši od bencinskih bratov. Edino za ultra kratke razdalje niso, ker se ne segrejejo tako hitro kot bencinci. Meni gre najbolj na živce pri bencincih ker moraš nonstop šalthebl gor dol drkat, pa krepko v vrtljaje nabijat, če hočeš hitro kam prit

Agilnost. Daj no. Z dizl Cliom me skoraj nihče ni dovolj agilno sledil po LJ. Navor naredi svoje, le prestave je treba več menjavat. 1.2.3. Potem pa že ni treba v mestu ker gre tretja skoraj do 100. Pa še tam si v krepki prekoračitvi. Do 50 pa prideš tudi z dizlom v drugi. Pogosto še hitreje kot z večino bencinarjev.
Loooooool.
Pelji Cliota bencinca in dizla. Po mestu rabiš agilnost in le to ima bencinec bistveno višjo. In ga ni treba prav nikamor tiščat. Da ne govorimo o mrzlih motorjih, kjer dizel totalno pogori.
 

nickelback

Zelenc'
15. avg 2008
22
0
1
Laibach
Za mestno vožnjo je bencinar zakon! Pred pol leta sem preko študentskega servisa delal kot kurir, vozil sem renaultovega dizlerja (kangoo D65), avto je imel ogromno težav, razlog je tičal predvsem v tem, da je bil v 99% vožen na kratke relacije po mestu. Kasneje so mi ga "zamenjali" za cliota 1.2 16V, s katerim sem bil veliko bolj zadovoljen. V življenju dizla definitivno ne kupim, ker zakaj bi vozil avto (pa četudi lepo izgleda), ki ropota kot traktor?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Očitno, ti ni jasno, da z agilnostjo ne mislim pospeškov in kdo hitreje pride od semaforja do semaforja:p
Tako da je tvoj komentar v celoti brezpredmeten.

Enkrat vozi v mestu na isti relaciji isti avto z dizlom ali bencinarjem, pa boš morda uvidel kaj hočem povedat.

PS: Sam vozim dizla, pa bi ga v mestu takoj zamenjal za bencinarja. Izven sem pa z njim na njegovem ''domačem terenu''
cool-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
1.4 HDI z 68 konji

pa mu spremenimo program krmilne elektronike in to na tak način da ima do 75% plina nižjo porabo od 75% naprej pa tudi precej višjo moč (ECO75)
dobimo avtomobilček z 92 konji ki kuri izjemno malo, vleče zvezno ne tako kot original ko je do 2500 obratov mrtvilo, avto z nizko registracijo.
tak avto je v družini tako da so info iz prve roke

dobi se enak mlin v C3, P206 ipd.
zadeva je čista zmaga če voziš relacijo npr. 55km v eno stran po AC do LJ
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
hysterical-1.gif
, tega ne rabiš plačevat za večjo agilnost če imaš malo občutka v nogi! Dobro, dobiš več konjev, vendar tolikšna konjica iz malega mlinčka ne more dolgo delat.
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
OK, imaš svoje mnenje
sem pač napisal alternativo ki je pri hiši in govorim iz izkušenj - upam da govoriš iz izkušenj tudi sam
občutka v nogi imam precej in zadeva z občutkom nima nobene zveze, verjemi
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Francozi in chip tuning ne gre skupaj. Če nič drugega, ga nadrajsa sklopka. Francozi pač šparajo in imajo manjše faktorje varnosti, ko dimenzinorajo določene sklope. Tako da s pametjo ...

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
glede po mestu.
avti od Varnosti so si bencinerji, ker imajo z dizli več problemov in servisov pri teh od hise do hise voznjah
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Francozi in chip tuning ne gre skupaj. Če nič drugega, ga nadrajsa sklopka. Francozi pač šparajo in imajo manjše faktorje varnosti, ko dimenzinorajo določene sklope. Tako da s pametjo ...

Ogo
Točno, preverjeno na 1.6 HDI.

@Hondi: imaš že kakšne težave na tvojem s tem ali ne?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
če še nima, pa bo kmalu imel. francozi so itak bolj na nežno skupaj narejeni, da pa greš vse sklope še dodatno obremenjevat, pa so težave samo vprašanje časa
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Zdravo. Debata je sicer zanimiva. Osebno bi za dolgotrajne vožnje izbral golfa 4 2.0. SDI. Motor je sicer brez turbine, je sicer bolj švoh, je pa čisto dovolj dober in prav narejen za štempljanje kilometrov za nizko ceno in brez nevarnosti, da bi ti npr turbina šla.

Dovolj navora ima, da zadevo voziš kamorkoli v najvišji prestavi, avto je relativno dobro zvočno izoliran in tudi dovolj udoben.

Mogoče se sliši pristransko. Ne lastim si VW.

Pri majhnih avtomobilih (reda 4m) pa tudi sam ne vidim posebne prednosti v tem, ali bi vzel dizla ali bencinca. Nekdo je pri tem primeru tudi pomišljal glede dražjih popravil in servisov (kar je tudi po mojem mnenju res), razlika med porabo bencinarja in dizla v majhnih avtomobilih pa ni tako grozna, da bi se dejansko izplačala glede na cenovno razliko....

Želim ti srečno roko pri izbiri in nakupu. Sporoči ZA KAJ in ZAKAJ (za kateri avto in zakaj) si se odločil
smile-1.gif


LP, Simon
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Naj te opomnim, da ima recimo golf V sdi samo približno 20cm in 50 kil več kot kak clio 3 dci. Zadnja generacija malih avtomobilov je kar precej zrasla in je vprašanje če je bencinec pri njih še vedno prva izbira. Pri raznih yarisih, cliotih 2 in podobnem pa o dizlu res nimaš kaj razmišljat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Nisem verjel tvojim besedam pa sem preveril. Ne boš verjel kako sva se opekla-jaz še bolj kot ti. Golf je enako dolg in praktično nekao težak kot clio3!!!!!!medosna je ps tudi ista....
Pa kolikor piše, 6. ne bo veliko dobila na zuanjih merah.....
Je pa res da se veliki avti (velika medosna) čisto durgače peljejo na relacijo kot pa kaki jajčki...