Majhni dizli

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.550
37
48
45
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
To je normalno, ja. Če bi delal pri teh kilometrih generalko bi bilo pa malo čudno.
smile-1.gif

Se razume ja. V takem primeru bi jo verjetno kdo drug delal. Jaz se ne bi zajebaval
smile-1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
To je normalno, ja. Če bi delal pri teh kilometrih generalko bi bilo pa malo čudno.
smile-1.gif

Se razume ja. V takem primeru bi jo verjetno kdo drug delal. Jaz se ne bi zajebaval
smile-1.gif

Naj ti le služi čim dlje
smile-1.gif

Mah, drugače pa nekateri niti servisov ne delajo (menjava olja, svečk ,filtrov..) in se kar vozijo... Ne razumem takih ljudi. Potem pa stokajo, da avto ni dober...
crazy1.gif
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.550
37
48
45
Ja maš prav. Jaz menjam olje in filter olja vsako leto oz. vsakih 15 tisoč pa je lepo mir. Vsaj do sedaj je bil
smile-1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Ja maš prav. Jaz menjam olje in filter olja vsako leto oz. vsakih 15 tisoč pa je lepo mir. Vsaj do sedaj je bil
smile-1.gif

Tako je treba. Če dobro ravnaš z avtom potem ti lahko služi dolgo dolgo časa.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Alfa 147 ni mali avto?

Morda bi avtor tega posta se pogledal za roverji, vsaj bencinarji se dobijo občutno ceneje kot druge znamke, tako da je pri dizlih verjetno enako. Kak model 25 bi bil ravno pravšnji?
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Mislim da je 1.4 v Yarisu razvit skupaj z 1.4HDi (Peugeot, Citroen), ter 1.4 TDCi (Fiesta) tako da kar se motorja tiče je več ali manj isto, razlika je pa potem v ostalem - to pa najbolje da pelješ in vidiš v katerem avtu se bolje počutiš...
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Pa verjetno se bo še kakšno leto
evil.gif


Cena je kar huda, moje mnejne. Še vedno ne vem zakaj bi dilzla ki pije 5,6 če podoben bencinski rover pije 6-7, najmočnejši (kot ga ima simon vi) 8-9.

Drugače pa gre moj glas za yaris D4D ali kaj podobnega. Še vedno ne vem kje je fora v malih dizlih ki po večini pijejo 1l manj od bencinarja ob podobni vožnji, pri tišanji je rezlika najbrž večja. Raje kupim G4 traktor, tdi 90, 110, poraba bo okrog 5. Avto vseeno ni ogromen, ni pa malček.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Mislim da je 1.4 v Yarisu razvit skupaj z 1.4HDi (Peugeot, Citroen), ter 1.4 TDCi (Fiesta) tako da kar se motorja tiče je več ali manj isto, razlika je pa potem v ostalem - to pa najbolje da pelješ in vidiš v katerem avtu se bolje počutiš...

Od kje tebi to? Daj kakšen vir, ker jaz tega ne verjamem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Speedy, jaz imam dokaj "navadnega" roverja.. 214Si model, 1.4 motor in malce čez 100 konjev. Pa mi pije konkretnih 8...tako da, če dizel pije 5...je to kar razlika konec meseca.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Mislim da je 1.4 v Yarisu razvit skupaj z 1.4HDi (Peugeot, Citroen), ter 1.4 TDCi (Fiesta) tako da kar se motorja tiče je več ali manj isto, razlika je pa potem v ostalem - to pa najbolje da pelješ in vidiš v katerem avtu se bolje počutiš...

Od kje tebi to? Daj kakšen vir, ker jaz tega ne verjamem.

TLELE je že neki napisano glede PSA-Ford naveze, ampak vem da tud D-4D v yarisu ima neki veze z njimi...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
1.4 D4D je čistokrvni Toyota motor, tako stara izvedenka z 75 KM, kot nova z 90 KM. Tole dezinformacijo, da je reč PSA, se je širilo že 5 let nazaj, ko je motor prišel ven, pa niti pod razno ni resnična. Je pa takrat Toyota isti motor (75 KM varijanta) proizvajala tudi za BMW Mini. Motor nosi Toyota koncepcijo vseh Toyotinih motorjev zadnjih let - vsi imajo ketno in nimajo velikega servisa. Novejši ima tudi senzorje za kontrolo kakovosti olja in v osnovi podpira menjavo olja na 30.000 km. Na žalost v Sloveniji podaljšanih servisov ne poznajo in je tozadevna elektronika v motorjih bolj za okras. Shame on them ...
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Še vedno ne vem kje je fora v malih dizlih ki po večini pijejo 1l manj od bencinarja ob podobni vožnji, pri tišanji je rezlika najbrž večja.
Če rabiš te gajbice za AC ali primestno vožnjo, potem je dizel 100x bolj neutrujajoč in nezahteven. Pokneš v najvišjo prestavo in to je to. Pri bencinarjih pa non stop nekaj šaltaš, itd. V mestu je situacija sicer obratna, sploh če je mrzel avto.
SIcer pa znajo biti novi bencinarski malčki res relativno varčni: npr. Fiesta 1.4 16v, poraba 5,5 od tega zadnjih 140 km relativno ''hitre''
evil.gif
vožnje po zelo ovinkasti hribovski cesti.
Malce sicer tole zvodeni, če potegnem primerjavo z 1,5 tono težko dizelsko kravo, katera je imela porabo nekje 4,6 litra na isti relaciji, s tem da je bila povprečna hitrost za dobro desetino višja
evil.gif
.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ne strinjam se. majhni dizel motorji imajo ponavadi veliko turbo luknjo in majhen razpon uporabne moci. do 2000rpm ponavadi nic ne dela, po 3500 se pa veselje ze konca.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
ne strinjam se. majhni dizel motorji imajo ponavadi veliko turbo luknjo in majhen razpon uporabne moci. do 2000rpm ponavadi nic ne dela, po 3500 se pa veselje ze konca.
Veš, obstajajo še kakšni drugi majhni dizli razen TDI-jev.
grims-1.gif
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.550
37
48
45
Sej dci ma tut kr precej veliko turbo luknjo, pa se da vseeno čisto normalno peljat. Ja, tudi tja to 2000 vrtljajev se avto premika!
smile-1.gif
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
1.4 D4D je čistokrvni Toyota motor, tako stara izvedenka z 75 KM, kot nova z 90 KM. Tole dezinformacijo, da je reč PSA, se je širilo že 5 let nazaj, ko je motor prišel ven, pa niti pod razno ni resnična. Je pa takrat Toyota isti motor (75 KM varijanta) proizvajala tudi za BMW Mini. Motor nosi Toyota koncepcijo vseh Toyotinih motorjev zadnjih let - vsi imajo ketno in nimajo velikega servisa. Novejši ima tudi senzorje za kontrolo kakovosti olja in v osnovi podpira menjavo olja na 30.000 km. Na žalost v Sloveniji podaljšanih servisov ne poznajo in je tozadevna elektronika v motorjih bolj za okras. Shame on them ...
bonk.gif

Jap
smile-1.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
1.4 D4D je čistokrvni Toyota motor, tako stara izvedenka z 75 KM, kot nova z 90 KM. Tole dezinformacijo, da je reč PSA, se je širilo že 5 let nazaj, ko je motor prišel ven, pa niti pod razno ni resnična. Je pa takrat Toyota isti motor (75 KM varijanta) proizvajala tudi za BMW Mini. Motor nosi Toyota koncepcijo vseh Toyotinih motorjev zadnjih let - vsi imajo ketno in nimajo velikega servisa. Novejši ima tudi senzorje za kontrolo kakovosti olja in v osnovi podpira menjavo olja na 30.000 km. Na žalost v Sloveniji podaljšanih servisov ne poznajo in je tozadevna elektronika v motorjih bolj za okras. Shame on them ...
bonk.gif

Ja sej, povezave med Fordom in PSA ni blo težko najdit, ampak takrat se je res toliko govorilo tudi o Toyotini povezavi pri 1.4 dizlu, ampak ne najde se pa nič razen aygo...