Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
To je normalno, ja. Če bi delal pri teh kilometrih generalko bi bilo pa malo čudno.
Se razume ja. V takem primeru bi jo verjetno kdo drug delal. Jaz se ne bi zajebaval
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
To je normalno, ja. Če bi delal pri teh kilometrih generalko bi bilo pa malo čudno.
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
To je normalno, ja. Če bi delal pri teh kilometrih generalko bi bilo pa malo čudno.
Se razume ja. V takem primeru bi jo verjetno kdo drug delal. Jaz se ne bi zajebaval
Citat:
Uporabnik SpEkTr pravi:
Ja maš prav. Jaz menjam olje in filter olja vsako leto oz. vsakih 15 tisoč pa je lepo mir. Vsaj do sedaj je bil
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Mislim da je 1.4 v Yarisu razvit skupaj z 1.4HDi (Peugeot, Citroen), ter 1.4 TDCi (Fiesta) tako da kar se motorja tiče je več ali manj isto, razlika je pa potem v ostalem - to pa najbolje da pelješ in vidiš v katerem avtu se bolje počutiš...
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Mislim da je 1.4 v Yarisu razvit skupaj z 1.4HDi (Peugeot, Citroen), ter 1.4 TDCi (Fiesta) tako da kar se motorja tiče je več ali manj isto, razlika je pa potem v ostalem - to pa najbolje da pelješ in vidiš v katerem avtu se bolje počutiš...
Od kje tebi to? Daj kakšen vir, ker jaz tega ne verjamem.
Če rabiš te gajbice za AC ali primestno vožnjo, potem je dizel 100x bolj neutrujajoč in nezahteven. Pokneš v najvišjo prestavo in to je to. Pri bencinarjih pa non stop nekaj šaltaš, itd. V mestu je situacija sicer obratna, sploh če je mrzel avto.Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Še vedno ne vem kje je fora v malih dizlih ki po večini pijejo 1l manj od bencinarja ob podobni vožnji, pri tišanji je rezlika najbrž večja.
Veš, obstajajo še kakšni drugi majhni dizli razen TDI-jev.Citat:
Uporabnik ggg pravi:
ne strinjam se. majhni dizel motorji imajo ponavadi veliko turbo luknjo in majhen razpon uporabne moci. do 2000rpm ponavadi nic ne dela, po 3500 se pa veselje ze konca.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
1.4 D4D je čistokrvni Toyota motor, tako stara izvedenka z 75 KM, kot nova z 90 KM. Tole dezinformacijo, da je reč PSA, se je širilo že 5 let nazaj, ko je motor prišel ven, pa niti pod razno ni resnična. Je pa takrat Toyota isti motor (75 KM varijanta) proizvajala tudi za BMW Mini. Motor nosi Toyota koncepcijo vseh Toyotinih motorjev zadnjih let - vsi imajo ketno in nimajo velikega servisa. Novejši ima tudi senzorje za kontrolo kakovosti olja in v osnovi podpira menjavo olja na 30.000 km. Na žalost v Sloveniji podaljšanih servisov ne poznajo in je tozadevna elektronika v motorjih bolj za okras. Shame on them ...
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
1.4 D4D je čistokrvni Toyota motor, tako stara izvedenka z 75 KM, kot nova z 90 KM. Tole dezinformacijo, da je reč PSA, se je širilo že 5 let nazaj, ko je motor prišel ven, pa niti pod razno ni resnična. Je pa takrat Toyota isti motor (75 KM varijanta) proizvajala tudi za BMW Mini. Motor nosi Toyota koncepcijo vseh Toyotinih motorjev zadnjih let - vsi imajo ketno in nimajo velikega servisa. Novejši ima tudi senzorje za kontrolo kakovosti olja in v osnovi podpira menjavo olja na 30.000 km. Na žalost v Sloveniji podaljšanih servisov ne poznajo in je tozadevna elektronika v motorjih bolj za okras. Shame on them ...