Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Javni prevoz ne bo špilal dokler:
- širši center se zapre za osebni promet, dovoljeno za LPP, dostavo, hotelski prevoz, intervencijska vozila, spodobne taxi službe ali
- se uvede dodatna letna vinjeta na mestno redišče (recimo 100 EUR na leto ali 10 EUR za enkratni vstop), lahko tudi kombinacija obeh predlogov
- bo javni promet urejen z ločenimi pasovi, vožnja osebnih vozil po ločenih pasovih pa bi se strogo sancionirala in implenetirala
- bo javni promet čist, moderen, predvsem pa v celoti klimatiziran
- se uvede lpp redarstvo, ki bo odstranilo moteče osebke (pijance, ki spijo na sedežih, tečno mularijo, ki galsno posluša glasbo, ima noge na sedežu itd.), redarje se opremi s telskopsko palico ter solzivcem za izredno težke primere, ki imajo čas groziti vozniku
- nekatere glavne linije bi morale vpelajti vozni red od 3 ali 4 zjutraj naprej
To bi bilo to za začetek.
Jutri moram:
- tamalo v šolo
- do službe (v centru)
- med službo skočit v Zagreb
- prit nazaj v službo
- skočit do BTC
- nazaj v službo
- po tamalo v šolo
- zelo verjetno še malo nazj v službo
- in domov
Kako že to naredim, če mkoram vmes skakat na javni prevoz, imet nekje na nekem parkirišlču avto (anmesto v garaži par nedstropij pod pisarno) ipd?
Ljubljana ne rabi nobenega večjega sran... Rabi zaprt oæji center (vključno z delom slovenske, amapk to mora večjati za vse, vključno z busi, tako kot je v stari Ljubljani, drugače je to bedarija), razširjene vpadnice in še par parkirnih hiš. In to je vse, poleg seveda hitrega in udobgega LPP (kar pomeni frekvenco na 3-5 minut, čiste in klimatizirane buse in uslužbence, ki bodo prešvicane smrdljivce in tiste, ki se ne znajo obnašati, metali z njih) in drugih alternaztiv, kot je Bicikelj.