LPP draži vozovnice za 50%

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
A se napoved prihoda ne posodobi na podlagi zastoja avtobusa? Če sem jaz prav razumel je to satelitski sistem ne?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Lej, dela se tam, kjer je infrastruktura. Hribovci niso krivi, da delajo v Ljubljani, krivi so, da se vozijo v Ljubljano. Je pa res, da trenutna infrastruktura ne bo prenesla vseh hribovcev na obvznici, tretji pas je nujen.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
In kako boš vse te službe decentraliziral? A tako kot v svetlem socializmu, ko je bilo geslo, fabrika v vsako slovensko vas? Kako se je ta "decentralizacija" končala, pa menda veš.

Določene stvari morajo ostati na kupu, je vseeno ceneje, če imaš 20 ljudi na kupu kot pa po 2 človeka po 10x nametana vsepovsod. Sicer pa večina "hribovcev" v LJ dela v privat firmah.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
problem ljubljane so večje firme v centru, to spada na obrobje mesta, zarad mene lahko vse v LJ ostane, samo nobena poslovna stavba nebi smela biti znotraj obvoznice
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Fajn bi bilo, če bi busi prihajali točno glede na napoved na telergu.
... dej nes razvetli mađioničare, koliko je odstopanja pa kdo je kriv da je!?!?!!!!

@goba; Kok je to LPP v pufih, razen za nove buse?
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.436
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Nimam pojma kdo je kriv za odstopanje. Večkrat so napovedi pravilne, kar je kul. Včasih stran ne dela. Včasih pa pogledam doma, kdaj gre npr. 5-ka mimo moje postaje. Grem od doma, da pridem 3 minute prej na postajo.., ko sem 200m od postaje, mi bus že pobegne. Potem pa čakaj... Ali pa pridem 3 minute prej, pa potem čakam še 10-15 minut.
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
A to ti mislš na TO ?
Lej, to naj bi držal 90% in se tud kdaj pa kdaj zgodi da zaradi kakega izpada (npr. okvara) gredo busi z končne v intervalih in ne po voznem redu da potniki nebi čakali 2X več kot je interval.
Če pa vse funkcionira so prihodi dokaj točni
wink-1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.777
6.553
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
- bo javni promet čist, moderen, predvsem pa v celoti klimatiziran
Kolikor vem poleti že nekaj let vozijo samo avtobusi, ki imajo klima naprave.

Na katerih progah si opazil nečistočo?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.777
6.553
113
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Nimam pojma kdo je kriv za odstopanje. Večkrat so napovedi pravilne, kar je kul. Včasih stran ne dela. Včasih pa pogledam doma, kdaj gre npr. 5-ka mimo moje postaje. Grem od doma, da pridem 3 minute prej na postajo.., ko sem 200m od postaje, mi bus že pobegne. Potem pa čakaj... Ali pa pridem 3 minute prej, pa potem čakam še 10-15 minut.
V centru so napovedi običajno zelo točne. Predlagam, da jim pošlješ sporočilo - mail@lpp.si (ob katerih urah in za katero postajo se to dogaja), mogoče morajo kaj prilagoditi.

Z mobilnega telefona sicer lahko uporabljaš tudi oskubljeno verzijo na http://wbus.talktrack.com/ .
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
- bo javni promet čist, moderen, predvsem pa v celoti klimatiziran
Kolikor vem poleti že nekaj let vozijo samo avtobusi, ki imajo klima naprave.

Na katerih progah si opazil nečistočo?

Poleti že ja, se pa nemalkorat zgodi, da klimatska naprava odpove ali pa je premalo naštimana, lahko tudi preveč. Da ne omenjam tiste malo višje in ožje avtobuse pa to je skoraj huje kot, da se peljem po makadamu.

Ko sem še uporabljal bus, sem največ nečistoče videl na progi številka, 20, 7 in 11. Veliko jih je smrdelo tudi po nafti, kot, da so nekaj polili al kaj ti ga jaz vem velikokrat vidim na sedežu (blago) zaliman žvečilni gumi itd. Zanima me tudi zakaj so kamere na avtobusu,če jih očitno ne uporabljajo za kaznovanje (popisani sedeži, porezani sedeži, poškodovani sedeži itd.)
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Glede na to da nekateri avtobusi vozijo tud po 21-22h / dan in tako iz dneva v dan ni čudn da pride do okvar ki pestijo podjetje poleti ki pa so v večini primerov zaradi uporabe klime (obremenitve v zvezi z elektriko) pa tudi servisiranje klima sistemov to ni niti čudno, a ne?
Več številk imaš pa tu pa si poglej LPP
Citat:
Podatki o voznem parku (na dan 1.3.2011)

* 208 avtobusov
* povprečna starost 9,35 let
* 165 vozil s klimo

Btw: povprečje je dvignjeno zaradi dobave 20 plinskih busov ki pa naj bi zalavfal po 15.11.11
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Ja, sem slišal, da so dobili neke plinskek avtobuse. Ne vem, nekaj časa nazaj, ko se bil še dokaj redni uporabnik oz pogosti uporabnik, lahko rečem, da sem ga uporabljal zato, ker je bil poceni. Najbolj pa se mi je zameril, ker sem potreboval ob slabšem vremenu iz Bežigrada (Astra) do Šiške, tudi več kot 45 min. Najbolj pa mi je morilo, ko se mi je za vrat vsedel kakšen pijanec ali pa džanki, to je smrdelo do neba, premakniti se pa ne moreš, ker je gužva kot v konzervi za sardine.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
P.S.: v tapravih metropolah se ljudem ne splača imeti avtomobila. Kdaj bomo to dočakali v Ljubljani?

LP,
PIC

Ko Lj. ne bo več majhna vas, ki jo z avtom prevoziš v 20 minutah počez. Ali po domače: nikoli.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Javni prevoz ne bo špilal dokler:

- širši center se zapre za osebni promet, dovoljeno za LPP, dostavo, hotelski prevoz, intervencijska vozila, spodobne taxi službe ali
- se uvede dodatna letna vinjeta na mestno redišče (recimo 100 EUR na leto ali 10 EUR za enkratni vstop), lahko tudi kombinacija obeh predlogov
- bo javni promet urejen z ločenimi pasovi, vožnja osebnih vozil po ločenih pasovih pa bi se strogo sancionirala in implenetirala
- bo javni promet čist, moderen, predvsem pa v celoti klimatiziran
- se uvede lpp redarstvo, ki bo odstranilo moteče osebke (pijance, ki spijo na sedežih, tečno mularijo, ki galsno posluša glasbo, ima noge na sedežu itd.), redarje se opremi s telskopsko palico ter solzivcem za izredno težke primere, ki imajo čas groziti vozniku
- nekatere glavne linije bi morale vpelajti vozni red od 3 ali 4 zjutraj naprej

To bi bilo to za začetek.

Jutri moram:
- tamalo v šolo
- do službe (v centru)
- med službo skočit v Zagreb
- prit nazaj v službo
- skočit do BTC
- nazaj v službo
- po tamalo v šolo
- zelo verjetno še malo nazj v službo
- in domov

Kako že to naredim, če mkoram vmes skakat na javni prevoz, imet nekje na nekem parkirišlču avto (anmesto v garaži par nedstropij pod pisarno) ipd?
Ljubljana ne rabi nobenega večjega sran... Rabi zaprt oæji center (vključno z delom slovenske, amapk to mora večjati za vse, vključno z busi, tako kot je v stari Ljubljani, drugače je to bedarija), razširjene vpadnice in še par parkirnih hiš. In to je vse, poleg seveda hitrega in udobgega LPP (kar pomeni frekvenco na 3-5 minut, čiste in klimatizirane buse in uslužbence, ki bodo prešvicane smrdljivce in tiste, ki se ne znajo obnašati, metali z njih) in drugih alternaztiv, kot je Bicikelj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Zanima me tudi zakaj so kamere na avtobusu,če jih očitno ne uporabljajo za kaznovanje (popisani sedeži, porezani sedeži, poškodovani sedeži itd.)
Pravno gledano te kamere niso dokaz na sodišču.