LPP draži vozovnice za 50%

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
34.075
6.264
113
blizu močvirne prestolnice
Misliš da bi Virant kar prepustil mandatarstvo, pa čeprav bi imel Zoki 20% zaostanek? Zoki sigurno ne bi šel v to da ne bi bil mandatar ima prevelik EGO!
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Nisem mislil na Zokija. Samo en je zastareli fijaker v tej zgodbi pa še plešast je.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Javni promet ima itak po celem svetu izgubo. To se pač vzame v zakup. Kar pa ne pomeni, da ne bi bil ljubljanski lahko na malce bolj spodobnem nivoju.

A ker Ljubljana nikoli ni bila in nikoli ne bo taprava metropola, bo vse skupaj vedno po domače.

Da pa ne vidiš povezave med dražitvijo storitev v MOLu v korelaciji z enornim pufom občine, za katerega je kriv le in samo Jankovič, sem pa kar malce razočaran, glede na to kako pronicljiv si v drugih temah, ko se gre o financah
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Sej javni prevoz ni nikjer v plusu. Ne more bit. Ampak to je javno dobro, tako kot pitna voda in urejena kanalizacija.

LP,
PIC
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Lahko, da je povezano, ne bom pa trdil nekaj, kar sploh še ni potrejeno, je še v fazi predloga. Mi je pa bilo že prej jasno, da cena 80 centov ne bo obveljala dolgročno, je še dolgo zdržalo.Bi pa bilo pošteno, da se predlog vodstva LPP zavrne, sprejme se, da je cena vozovnice 1 EUR. To bi bilo politično korektno.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
34.075
6.264
113
blizu močvirne prestolnice
Vem da si mislil komunista Janšo, jaz sem te vprašal ali misliš da bo Zoki pristal na koalicijo brez mandatarstva, saj si tok realen človek in veš da ne bo dobil več kot 20%, pa še ta cifra je prenapihnjena!
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Lahko, da je povezano, ne bom pa trdil nekaj, kar sploh še ni potrejeno, je še v fazi predloga. Mi je pa bilo že prej jasno, da cena 80 centov ne bo obveljala dolgročno, je še dolgo zdržalo.Bi pa bilo pošteno, da se predlog vodstva LPP zavrne, sprejme se, da je cena vozovnice 1 EUR. To bi bilo politično korektno.

Se strinjam. Me tudi ne bi motilo, če se minus LPPju pokriva v nedogled, da je le javni prevoz:

a) hiter
b) učinkovit
c) čist

To je javna dobrina, kjer še kako vidiš, če gre tvoj denar za prave namene (poleg pitne vode, kanalizacije, zdravja itd itd)
smile-1.gif
.

P.S.: v tapravih metropolah se ljudem ne splača imeti avtomobila. Kdaj bomo to dočakali v Ljubljani?

LP,
PIC
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Ne, meni, da bo Zoki dobil okoli 15%, morda tudi 20%, če bo kampanja uspešna. Njegova volilna baza so Ljubljančani ter "uvoženi" po celi Sloveniji. Na svojo stran je pridobil tudi muslimane katerim je omogočil projekt džamija. To so njegove glavne točke. Zgublja jih zaradi priimka ter slabe zunanje podobe (govorica telesa, govorna napaka itd.), zunanja podoba ga stane ca 10% glasov po moji oceni. Ljudje volijo z očmi, ušesa ter razum pridejo na koncu, tukaj ga Virant in Janša šišata po dolgem in počez.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.156
1.252
113
42
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Sej javni prevoz ni nikjer v plusu. Ne more bit. Ampak to je javno dobro, tako kot pitna voda in urejena kanalizacija.

LP,
PIC

Nevem zakaj nebi v LJubljani naredili izjemo? Pa itak vsi vemo koliko je bil drag avtobus pa je bil LPP v minusu, zdej je pa pol cenej pa ni nič bolj v minusu kot je bil.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
34.075
6.264
113
blizu močvirne prestolnice
Glede muslijev ne biti tako prepričan, sem se s kar nekaj zelenkoti pogovarjal pa ga nihče ne mara, skar je zanimivo vsaj kar se tiče džamije. Po mojemi ga ravno oni ne marajo zaradi porekla!
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Sej javni prevoz ni nikjer v plusu. Ne more bit. Ampak to je javno dobro, tako kot pitna voda in urejena kanalizacija.

LP,
PIC

Nevem zakaj nebi v LJubljani naredili izjemo? Pa itak vsi vemo koliko je bil drag avtobus pa je bil LPP v minusu, zdej je pa pol cenej pa ni nič bolj v minusu kot je bil.

Ker to ne gre. Imeti kulski prevoz za prijazno ceno = ekonomsko nemogoče.

Verjemi, če Američani delajo minus pri javnem prevozu, verjemi, da mi ne moremo delati plusa. Nikoli in nikdar
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
off, PIC kaj se sekiraš ti boš šel itak na Tajsko!

T - 30
smile-1.gif
.

Itak pa za Ljubljano je edino kul - skuter. Pa avto za mrzle mesece
smile-1.gif
.

LP
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Lahko, da je povezano, ne bom pa trdil nekaj, kar sploh še ni potrejeno, je še v fazi predloga. Mi je pa bilo že prej jasno, da cena 80 centov ne bo obveljala dolgročno, je še dolgo zdržalo.Bi pa bilo pošteno, da se predlog vodstva LPP zavrne, sprejme se, da je cena vozovnice 1 EUR. To bi bilo politično korektno.

Se strinjam. Me tudi ne bi motilo, če se minus LPPju pokriva v nedogled, da je le javni prevoz:

a) hiter
b) učinkovit
c) čist

To je javna dobrina, kjer še kako vidiš, če gre tvoj denar za prave namene (poleg pitne vode, kanalizacije, zdravja itd itd)
smile-1.gif
.

P.S.: v tapravih metropolah se ljudem ne splača imeti avtomobila. Kdaj bomo to dočakali v Ljubljani?

LP,
PIC

Javni prevoz ne bo špilal dokler:

- širši center se zapre za osebni promet, dovoljeno za LPP, dostavo, hotelski prevoz, intervencijska vozila, spodobne taxi službe ali
- se uvede dodatna letna vinjeta na mestno redišče (recimo 100 EUR na leto ali 10 EUR za enkratni vstop), lahko tudi kombinacija obeh predlogov
- bo javni promet urejen z ločenimi pasovi, vožnja osebnih vozil po ločenih pasovih pa bi se strogo sancionirala in implenetirala
- bo javni promet čist, moderen, predvsem pa v celoti klimatiziran
- se uvede lpp redarstvo, ki bo odstranilo moteče osebke (pijance, ki spijo na sedežih, tečno mularijo, ki galsno posluša glasbo, ima noge na sedežu itd.), redarje se opremi s telskopsko palico ter solzivcem za izredno težke primere, ki imajo čas groziti vozniku
- nekatere glavne linije bi morale vpelajti vozni red od 3 ali 4 zjutraj naprej

To bi bilo to za začetek.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Glede muslijev ne biti tako prepričan, sem se s kar nekaj zelenkoti pogovarjal pa ga nihče ne mara, skar je zanimivo vsaj kar se tiče džamije. Po mojemi ga ravno oni ne marajo zaradi porekla!

Ja, daleč jim je pa vseeno najbližji, če me razumeš.
smile-1.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.156
1.252
113
42
KSZ

Mislim meni je sramotno da se pritožuješ na ceno LPP glede na to da je še vedno zelo poceni...
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Zakaj bi zapiral center?

Strogi center je itak zaprt (enako je po ostalih metropolah), ostalo pa pustiš odprto. Parkirna hiša lepo 4 € na uro, odvoz s pajkom 300 €.

Se pa strinjam, busi rabijo svoj tir. Ampak spet., Ljubljana ni bila načrtovana kot metropola, zato je pomoje mega jeba uredit, da bi naveza širša ljubljana+ suburbs delovalo hitro in učinkovito.

Za Ljubljano so smiselni busi na štrom, pa uredit signalizacijo tako, da ima bus vedno prednost oz. če je le mogoče, svoj pas. Za kaj več je pa žal tole podalpsko selo premajhno
smile-1.gif
.

LP
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Ne vem, če je to name osebno letelo, ker si dal vmes KSZ, meni osebno dol visi, ker LPP ne uporabljam. Mi je nepraktičen.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Zakaj bi zapiral center?

Zato, ker "hribovci" zabijejo središče zaradi dnevne migracije. Tukaj je največja, da avtobusi stojijo. Zapre se od Bavarca do filozofske fakultete in do Leva v smeri Gosposvetske. Večina garažnih hiš pa lahko zapolnijo stanovalci pa se zdaj ne odločajo zaradi tega, ker je enostavno predrago. Vse dnevne migrante pa na obrobje, kjer so velika parkirišča ter vpeljava posebnih linij brez prestopanja (naredi se raziskava, kje je največja dnevna migracija delavcev)
Predvsem pa študentom omejiti uporabo lastnega vozila v urbanih središčih, ker gospoda zdaj tudi na obroke hodi z avtom, plačuje pa z boni.


Strogi center je itak zaprt (enako je po ostalih metropolah), ostalo pa pustiš odprto. Parkirna hiša lepo 4 € na uro, odvoz s pajkom 300 €.

Se pa strinjam, busi rabijo svoj tir. Ampak spet., Ljubljana ni bila načrtovana kot metropola, zato je pomoje mega jeba uredit, da bi naveza širša ljubljana+ suburbs delovalo hitro in učinkovito.

Res je, ni bila, se pa da marsikaj narediti. Saj ni potrebe, da se naredi vse naenkrat, lahko se dela korak po korak.

Za Ljubljano so smiselni busi na štrom, pa uredit signalizacijo tako, da ima bus vedno prednost oz. če je le mogoče, svoj pas. Za kaj več je pa žal tole podalpsko selo premajhno
smile-1.gif
.

Zdaj prihajajo vozila na zemljsk plin, to je dober začetek, če mene vprašaš.

LP