Misliš da bi Virant kar prepustil mandatarstvo, pa čeprav bi imel Zoki 20% zaostanek? Zoki sigurno ne bi šel v to da ne bi bil mandatar ima prevelik EGO!
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Lahko, da je povezano, ne bom pa trdil nekaj, kar sploh še ni potrejeno, je še v fazi predloga. Mi je pa bilo že prej jasno, da cena 80 centov ne bo obveljala dolgročno, je še dolgo zdržalo.Bi pa bilo pošteno, da se predlog vodstva LPP zavrne, sprejme se, da je cena vozovnice 1 EUR. To bi bilo politično korektno.
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Sej javni prevoz ni nikjer v plusu. Ne more bit. Ampak to je javno dobro, tako kot pitna voda in urejena kanalizacija.
LP,
PIC
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Sej javni prevoz ni nikjer v plusu. Ne more bit. Ampak to je javno dobro, tako kot pitna voda in urejena kanalizacija.
LP,
PIC
Nevem zakaj nebi v LJubljani naredili izjemo? Pa itak vsi vemo koliko je bil drag avtobus pa je bil LPP v minusu, zdej je pa pol cenej pa ni nič bolj v minusu kot je bil.
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
off, PIC kaj se sekiraš ti boš šel itak na Tajsko!
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Lahko, da je povezano, ne bom pa trdil nekaj, kar sploh še ni potrejeno, je še v fazi predloga. Mi je pa bilo že prej jasno, da cena 80 centov ne bo obveljala dolgročno, je še dolgo zdržalo.Bi pa bilo pošteno, da se predlog vodstva LPP zavrne, sprejme se, da je cena vozovnice 1 EUR. To bi bilo politično korektno.
Se strinjam. Me tudi ne bi motilo, če se minus LPPju pokriva v nedogled, da je le javni prevoz:
a) hiter
b) učinkovit
c) čist
To je javna dobrina, kjer še kako vidiš, če gre tvoj denar za prave namene (poleg pitne vode, kanalizacije, zdravja itd itd).![]()
P.S.: v tapravih metropolah se ljudem ne splača imeti avtomobila. Kdaj bomo to dočakali v Ljubljani?
LP,
PIC
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Glede muslijev ne biti tako prepričan, sem se s kar nekaj zelenkoti pogovarjal pa ga nihče ne mara, skar je zanimivo vsaj kar se tiče džamije. Po mojemi ga ravno oni ne marajo zaradi porekla!
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Zakaj bi zapiral center?
Zato, ker "hribovci" zabijejo središče zaradi dnevne migracije. Tukaj je največja, da avtobusi stojijo. Zapre se od Bavarca do filozofske fakultete in do Leva v smeri Gosposvetske. Večina garažnih hiš pa lahko zapolnijo stanovalci pa se zdaj ne odločajo zaradi tega, ker je enostavno predrago. Vse dnevne migrante pa na obrobje, kjer so velika parkirišča ter vpeljava posebnih linij brez prestopanja (naredi se raziskava, kje je največja dnevna migracija delavcev)
Predvsem pa študentom omejiti uporabo lastnega vozila v urbanih središčih, ker gospoda zdaj tudi na obroke hodi z avtom, plačuje pa z boni.
Strogi center je itak zaprt (enako je po ostalih metropolah), ostalo pa pustiš odprto. Parkirna hiša lepo 4 € na uro, odvoz s pajkom 300 €.
Se pa strinjam, busi rabijo svoj tir. Ampak spet., Ljubljana ni bila načrtovana kot metropola, zato je pomoje mega jeba uredit, da bi naveza širša ljubljana+ suburbs delovalo hitro in učinkovito.
Res je, ni bila, se pa da marsikaj narediti. Saj ni potrebe, da se naredi vse naenkrat, lahko se dela korak po korak.
Za Ljubljano so smiselni busi na štrom, pa uredit signalizacijo tako, da ima bus vedno prednost oz. če je le mogoče, svoj pas. Za kaj več je pa žal tole podalpsko selo premajhno.![]()
Zdaj prihajajo vozila na zemljsk plin, to je dober začetek, če mene vprašaš.
LP