Citat:
Uporabnik Dinotti pravi:
Sm šofer LPP-ja, kar pomoje vsi že veste, in zdj upam da bojo tud plačo dvignl. Ker to je ratala že mizerija. Včasih je šofer meu gospodsko plačo, sedaj minimum, če odšteješ dodatke. Skupaj z dodatki, če napraskaš 1000 si dobr. No v to morte vzet, zjeban bioritem, ker je vsak dan drgačn delovnik, deljene službe, vikendi, prazniki itd...pa da ne sediš za računalnikom in visiš na fb-ju, ampak si dejansko vsako minuto na preži, vozoš 20 metrov dolgo kanto in imaš velko odgvornost.
No kar se tiče hitrosti, natančnosti prihodov in odhodov je pa sledeče. Dokler bojo busi pomešani z avtomobili bo tko! Špice so pač zjutraj in popoldne, in takrat je katastrofa! Ves vozni red se podre, zamujaš, prehitevaš itd...Vse pauze šoferjev pobere, tko da ni časa niti za sranje, malico, pauzo...
Rešitev bi bil metro, kar pa je prevelika investicija za tako mejhno mesto. Vse ostale oblike so v kurcu, razn če bi mogoče tramvaj z prednostjo obstajal. Kar se pa tiče cen, so pa podražil, zato, da ljudje kupujejo mesečne vozovnice.
Smrad v busih, je večina v ta starih, gretje naredi svoje in nafta. Novi so dokaj ok.Je pa res, da so dobil plinske buse in počasi končujejo plinsko pumpo, kjer se bojo polnili. Pravijo da bojo še to zimo zadržal klasike, ker so baje v Zagrebu plinski pozimi zmrzoval. Jz osebno upam, da čimprej klasike upokojiji, ker delo z njimi je res težko.
Slika klasika:
Novih 20 plinskih italjanskih busov