LPP draži vozovnice za 50%

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
In tebi je to kar opisuješ, normalno? OK, potem se pa vozi ca pol ure iz enega predela v drugi predel, meni osebno je to nesprejemljivo, s tem, da gneča ni več samo do petih, ampak se je kar lepo podaljšala do šestih, tudi sedmih je na cesti še vedno veliko vozil.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dnevna relacija je po Tivolski na Vošnjakovo (tja lepo malo pred osmo, v največji gneči, nazaj v popoldnaski gužvi, če ne delam do
Huda relacija, ni kaj. Poskusi drugič še malo bolj proti središču.
Jaz če grem čez center ob kaki četrti uri, zna že samo od Bavarca do Linhartove (in izvoz proti Parmovi) trajat tudi 15 minut, zato izven počitnic v konici vozim okoli Ljubljane, čeprav naredim 2x več km. Škoda živcev za tistih par evrov prišparanega bencina.
 

Dinotti

Fizikalc
27. sep 2010
1.226
0
36
Ljubljana
Sm šofer LPP-ja, kar pomoje vsi že veste, in zdj upam da bojo tud plačo dvignl. Ker to je ratala že mizerija. Včasih je šofer meu gospodsko plačo, sedaj minimum, če odšteješ dodatke. Skupaj z dodatki, če napraskaš 1000 si dobr. No v to morte vzet, zjeban bioritem, ker je vsak dan drgačn delovnik, deljene službe, vikendi, prazniki itd...pa da ne sediš za računalnikom in visiš na fb-ju, ampak si dejansko vsako minuto na preži, vozoš 20 metrov dolgo kanto in imaš velko odgvornost.
No kar se tiče hitrosti, natančnosti prihodov in odhodov je pa sledeče. Dokler bojo busi pomešani z avtomobili bo tko! Špice so pač zjutraj in popoldne, in takrat je katastrofa! Ves vozni red se podre, zamujaš, prehitevaš itd...Vse pauze šoferjev pobere, tko da ni časa niti za sranje, malico, pauzo...
Rešitev bi bil metro, kar pa je prevelika investicija za tako mejhno mesto. Vse ostale oblike so v kurcu, razn če bi mogoče tramvaj z prednostjo obstajal. Kar se pa tiče cen, so pa podražil, zato, da ljudje kupujejo mesečne vozovnice.
Smrad v busih, je večina v ta starih, gretje naredi svoje in nafta. Novi so dokaj ok.Je pa res, da so dobil plinske buse in počasi končujejo plinsko pumpo, kjer se bojo polnili. Pravijo da bojo še to zimo zadržal klasike, ker so baje v Zagrebu plinski pozimi zmrzoval. Jz osebno upam, da čimprej klasike upokojiji, ker delo z njimi je res težko.
Slika klasika:
20111107145751.jpg

Novih 20 plinskih italjanskih busov
20111020115833.jpg
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Enkrat sem na tem forumu že vprašal, kako lahko obstajajo izrazi, kot je 'hodim/š peš'? Greš tudi z avtom peš? Z invalidskim vozičkom peš? S skejtom ali rolerji peš?
Zakaj tista, za moje pojme neumna besedna zveza 'hodiš/m peš'?

Nisem slovenist, imam pa kakšno idejo ali dve zakaj obstajajo taki izrazi...

1. Lahko je ostanek zgledovanja po kakšni drugi slovnici, kjer dosledno navajajo tudi način premikanja (recimo ruščina pozna različne izraze za slovenski "iti", ki se razlikuje, če greš peš, z avtom, letalom, ladjo...).

2. Nedovršnost zahteva svojo obliko in v tem primeru, bi jaz rekel, da je povedkovo določilo ("peš") včasih potrebno zaradi stilizma. Na primer: 'vsak dan hodim od Aškerčeve do Bavarca' označuje sprehajanje, pohajkovanje brez cilja. Izraz 'vsak dan hodim peš od Aškerčeve do Bavarca', pa v mojih očeh precej bolj določa smer in cilj gibanja.

P.s. Če sem falil, naj me kakšen slovenist popravi.

P.p.s. Dostikrat je razglabljanje o slovnični pravilnosti stavkov oziroma uporabljenih glagolov povsem na filozofskem nivoju, tako da niti ni pričakovati absolutnega odgovora. Vsi jeziki se v praktično-uporabnem svetu spreminjajo in z njimi tudi slovnična in stilistična pravila.

Tudi jaz se opravičujem za off-topic. Če še koga ekstra zanimajo slovenistične teme, nas prestavite v en drug forum.
grin1.gif

Jaz pa mislim, da zadeva ni nič kaj komplicirana: Magazinovc hodi na sestanke, včasih z avtom, včasih s kolesom, včasih pa peš. Pač si vabljen ali dogovorjen za sestanek in greš na sestanek.
Način "gretja"
grims-1.gif
na sestanek pa potem vnaša zmedo med grammar nacije. Če bi rekel, da na sestanke hodi peš, je narobe, če bi pa rekel, da gre na sestanek peš, je pa v redu. Torej je problem samo na relaciji ednina/množina: Na sestanek grem peš/na sestanke hodim peš.
Pomojem.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
In tebi je to kar opisuješ, normalno? OK, potem se pa vozi ca pol ure iz enega predela v drugi predel, meni osebno je to nesprejemljivo, s tem, da gneča ni več samo do petih, ampak se je kar lepo podaljšala do šestih, tudi sedmih je na cesti še vedno veliko vozil.

Popolnoma normalno. Pojdi si v tujono pogledat, koliko časa se kam vozi o mestu, kljub metrojem in podobnem ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dnevna relacija je po Tivolski na Vošnjakovo (tja lepo malo pred osmo, v največji gneči, nazaj v popoldnaski gužvi, če ne delam do
Huda relacija, ni kaj. Poskusi drugič še malo bolj proti središču.
Jaz če grem čez center ob kaki četrti uri, zna že samo od Bavarca do Linhartove (in izvoz proti Parmovi) trajat tudi 15 minut, zato izven počitnic v konici vozim okoli Ljubljane, čeprav naredim 2x več km. Škoda živcev za tistih par evrov prišparanega bencina.

Uh, tudi na slovenski se dostikrat znajedem, pa proti bežigradu popoldne. Ampak kot rečeno, več kot pol ure ponucat je težko. S tem da lepo sedim v miru v avtu, poslušam muziko, ki jo hočem, se peljem udobno in imam mir.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Uh, tudi na slovenski se dostikrat znajedem, pa proti bežigradu popoldne. Ampak kot rečeno, več kot pol ure ponucat je težko. S tem da lepo sedim v miru v avtu, poslušam muziko, ki jo hočem, se peljem udobno in imam mir.
Zato pa grem jaz popoldne okoli Ljubljane, pa imam 16-17 minut za 16 prevoženih km, ne glede na vreme, razen v izjemnih primerih (nesreča, delo na cesti). Skozi center pa med 13 minut (poleti med dopusti) pa tudi do 45, čeprav je samo 8 km. Raje se vozim, kot pa da stojim pred semaforji.
 

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
ksz
Jah nč, tramvaj nazaj uvest, to je edina rešitev.
Bo Janko zrihtal (če ne bo za premieja izvoljen, jasno
grin1.gif
).
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še kadar se je zabasalo, se je od dalmatinove do tivolske, razlog so seveda avti, ustavljeni v križišču oz. v 90% primerov mestni bus, ki zapre celo križišče.
To je kretenom za volanom LPP busov itak najljubši šport ...
Pikec, dej ti nam malim ljudem razloži kdaj bi avtobus prevozil križišče če se nebi postavil v križišče in ga potem zapustil ko se pač premakne kolona!?!?! V vednost: zgibni bus ima 18m
priden.gif

postavi se na Aškerčevo v konici in opazuj po kolikih zelenih semaforjih bi lahko zavila 1ka al pa 6ca! Ti jst povem "brihta" po kakih 5-6 ko bi kolona bila že do Ilirije al pa tudi več
jezen.gif

Prosim ne pametovat pr zadevah o katerih nimaš blage veze!
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Dinotti pravi:
Sm šofer LPP-ja, kar pomoje vsi že veste, in zdj upam da bojo tud plačo dvignl. Ker to je ratala že mizerija. Včasih je šofer meu gospodsko plačo, sedaj minimum, če odšteješ dodatke. Skupaj z dodatki, če napraskaš 1000 si dobr. No v to morte vzet, zjeban bioritem, ker je vsak dan drgačn delovnik, deljene službe, vikendi, prazniki itd...pa da ne sediš za računalnikom in visiš na fb-ju, ampak si dejansko vsako minuto na preži, vozoš 20 metrov dolgo kanto in imaš velko odgvornost.
No kar se tiče hitrosti, natančnosti prihodov in odhodov je pa sledeče. Dokler bojo busi pomešani z avtomobili bo tko! Špice so pač zjutraj in popoldne, in takrat je katastrofa! Ves vozni red se podre, zamujaš, prehitevaš itd...Vse pauze šoferjev pobere, tko da ni časa niti za sranje, malico, pauzo...
Rešitev bi bil metro, kar pa je prevelika investicija za tako mejhno mesto. Vse ostale oblike so v kurcu, razn če bi mogoče tramvaj z prednostjo obstajal. Kar se pa tiče cen, so pa podražil, zato, da ljudje kupujejo mesečne vozovnice.
Smrad v busih, je večina v ta starih, gretje naredi svoje in nafta. Novi so dokaj ok.Je pa res, da so dobil plinske buse in počasi končujejo plinsko pumpo, kjer se bojo polnili. Pravijo da bojo še to zimo zadržal klasike, ker so baje v Zagrebu plinski pozimi zmrzoval. Jz osebno upam, da čimprej klasike upokojiji, ker delo z njimi je res težko.
Slika klasika:
20111107145751.jpg

Novih 20 plinskih italjanskih busov
20111020115833.jpg

Jurčka za slovenske razmere in vrsto dela je mega plača. Jaz na tvojem mestu ne bi jamral.

Če hočeš imeti več, pa pridi v gospodarstvo delat.

LP
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še kadar se je zabasalo, se je od dalmatinove do tivolske, razlog so seveda avti, ustavljeni v križišču oz. v 90% primerov mestni bus, ki zapre celo križišče.
To je kretenom za volanom LPP busov itak najljubši šport ...
Pikec, dej ti nam malim ljudem razloži kdaj bi avtobus prevozil križišče če se nebi postavil v križišče in ga potem zapustil ko se pač premakne kolona!?!?! V vednost: zgibni bus ima 18m
priden.gif

postavi se na Aškerčevo v konici in opazuj po kolikih zelenih semaforjih bi lahko zavila 1ka al pa 6ca! Ti jst povem "brihta" po kakih 5-6 ko bi kolona bila že do Ilirije al pa tudi več
jezen.gif

Prosim ne pametovat pr zadevah o katerih nimaš blage veze!

Preberi si, kaj piše v zakonu, pa bova videla, kdo nima blage veze. Če velja zame, bo tudi za kretena za volanom busa. Po koliko semaforjih? Se mi jebe, pravila so pravila. Doker v zakonu ne piše, da lahko bus zapira križišče, ga pač ne sme - in če misliš, da do zakon dovoljuje, potem ti nimaš blage veze. Niso nad zakonom in nimajo (razen vključevanja v promet s postaje) nobenih posebnih pravic v primerjavi z drugimi udeležeci.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.738
113
Kaj to ima že vsak jurja?
d055.gif


Na radiju sem pa tut slišal, da je je povprečna plača jurja, kot da je najbolj normalno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Če je tebi normalno se vozit pol ure 3 km, mogoče drugim ni. Mi je čas vse prej kot nepomemben.
wink-1.gif

Tudi meni. AMpak taki so pač fakti in drugje je še slabše.
Zato se pa, če se le da, ob kritičnih urah držim čimdlje od kritičnih mest. Če se pa zatakne, se pa pač zatakne - za to itak ni kriva količina avtov na cesti, ampak nesposobnost šoferjev.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Če je tebi normalno se vozit pol ure 3 km, mogoče drugim ni. Mi je čas vse prej kot nepomemben.
wink-1.gif

Tudi meni. AMpak taki so pač fakti in drugje je še slabše.
Zato se pa, če se le da, ob kritičnih urah držim čimdlje od kritičnih mest. Če se pa zatakne, se pa pač zatakne - za to itak ni kriva količina avtov na cesti, ampak nesposobnost šoferjev.

A dej nehajo no že, nabijš pa že sam sebi počasi verjameš. Kot prvo, sva že ugotovil, da Ljubljana ni neko vele mesto, da bi potrebovala rush hour od dveh popoldne pa do sedmih zvečer.

Kako ni kriva količina, ko je pa dnevna migracija 100.000 vozil!, in ti boš potem razlagal, da je kriva izključno nesposobnost šoferjev. Infrastruktura enostavno ne požira takšno količino vozil, običajno z eno osebo v samem vozilu.
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še kadar se je zabasalo, se je od dalmatinove do tivolske, razlog so seveda avti, ustavljeni v križišču oz. v 90% primerov mestni bus, ki zapre celo križišče.
To je kretenom za volanom LPP busov itak najljubši šport ...
Pikec, dej ti nam malim ljudem razloži kdaj bi avtobus prevozil križišče če se nebi postavil v križišče in ga potem zapustil ko se pač premakne kolona!?!?! V vednost: zgibni bus ima 18m
priden.gif

postavi se na Aškerčevo v konici in opazuj po kolikih zelenih semaforjih bi lahko zavila 1ka al pa 6ca! Ti jst povem "brihta" po kakih 5-6 ko bi kolona bila že do Ilirije al pa tudi več
jezen.gif

Prosim ne pametovat pr zadevah o katerih nimaš blage veze!

Preberi si, kaj piše v zakonu, pa bova videla, kdo nima blage veze. Če velja zame, bo tudi za kretena za volanom busa. Po koliko semaforjih? Se mi jebe, pravila so pravila. Doker v zakonu ne piše, da lahko bus zapira križišče, ga pač ne sme - in če misliš, da do zakon dovoljuje, potem ti nimaš blage veze. Niso nad zakonom in nimajo (razen vključevanja v promet s postaje) nobenih posebnih pravic v primerjavi z drugimi udeležeci.
Me prov zanima če bi bil takega mnenja če bi bil odvisen od mestnega prevoza in ga vsak dan uporabljal za prevoz do doma! Pa da recimo hitiš v vrtec po otroka ki ga moraš prevzet do 16.30h in se šofer drži predpisev in čaka da zapelje v križišče 5,6,7 zelenih intervalov? Dej ne prbiji, prosm te!


Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Če je tebi normalno se vozit pol ure 3 km, mogoče drugim ni. Mi je čas vse prej kot nepomemben.
wink-1.gif

Tudi meni. AMpak taki so pač fakti in drugje je še slabše.
Zato se pa, če se le da, ob kritičnih urah držim čimdlje od kritičnih mest. Če se pa zatakne, se pa pač zatakne - za to itak ni kriva količina avtov na cesti, ampak nesposobnost šoferjev.

A dej nehajo no že, nabijš pa že sam sebi počasi verjameš. Kot prvo, sva že ugotovil, da Ljubljana ni neko vele mesto, da bi potrebovala rush hour od dveh popoldne pa do sedmih zvečer.

Kako ni kriva količina, ko je pa dnevna migracija 100.000 vozil!, in ti boš potem razlagal, da je kriva izključno nesposobnost šoferjev. Infrastruktura enostavno ne požira takšno količino vozil, običajno z eno osebo v samem vozilu.
zmaga.gif