Nikoli več ne naročim pri njih.
Oktobra naročim gume in čakam. Mine 2 tedna, gum pa še ni. Preverim sledilne številke in en pake je obstal na Polskem. Jim pišem kaj se dogaja, mi odgovorijo da še niso poslali. Kako niste poslali, če sledilne številke drugače pravijo. Končno priznajo, da se je paket verjetno izgubil in me vprašajo, če hočem nov paket ali denar nazaj. Zahtevam denar, saj sem gume že nujno rabil in jih kasneje malenkost dražje kupil pri vulkanizerju.
Denarja niso hoteli vrnit, vedno ko sem vprašal, kaj se dogaja, so se izgovarjali, da postopek traja zaradi dostavne službe. Ko jih vprašam, kaj ima dostavna vezo z vračilom denarja, spet isti odgovor: Postopek traja zaradi dostavne službe.
Ker sem plačal prek Paypala, zahtevam tam denar nazaj, kot dokaz priložim tudi pogovor z Liderpnevmatik. Pri Paypal so zelo hitro rešili meni v prid in nakazali denar nazaj, saj so videli, me mi nezadovoljivo odgovarjajo na moja vprašanje. Vedno so podali odgovor, ki sploh ni imel veze z mojim vprašanjem.
Kasneje se paket najde in mi ga hočejo dostaviti. Sem pisal Liderpnevmatik, naj oni zahtevajo paket nazaj, pišem tudi dostavni, jih kličem in enkrat tudi na dvorišči zavrnem paket. Neuspešno, paket me je potem vseeno čakal na dvorišču in mi Liderpnevmatik pošlje dokaz, kot da sem jaz podpisal. Ne jaz, niti noben od domačih ni podpisal prevzema in jim to tudi napišem. Na srečo se tudi po sledilni vidi, da sem prvič zavrnil podpis. Od njih zahtevam tudi, naj organizirajo pošiljanje paketa nazaj in s tem tudi, da ga dostavna prevzame pri meni. Seveda neuspešno. Dostavna me je baje iskala in trdijo da me v tem času ni bilo doma, čeprav smo bili vsi doma (korona ukrepi, delo od doma). Sem se pozanimal pri dostavni službi, zakaj me niso našli, čeprav sem cel čas doma. Njihov odgovor je, da liderpnevmatik ni dal vseh mojih kontaktnih podatkov. Zdaj mi hočejo zaračunati gume, za katere niso bili sposobni pravilnega posredovanja in komuniciranja z dostavno službo. Denar so mi že hoteli trgati s kartice. Dobro da prek interneta nakupujem s predplačniško viso in nisem imel nič denarja gor.
Spor že traja več kot 3 mesece, zato sem naredil tudi prijavo na tržni inšpektorat. Zdaj čakam odgovor.
Baje pa ima zdaj dostavna zdaj moje komplet podatke, da bodo lahko prevzeli paket in ga poslali nazaj. Bomo videli koliko resnice je tudi pri tem.