Letne pnevmatike kitajskih proizvajalcev...

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Sicer pa so za vožnjo po (oziroma pod) strogih omejitvah dovolj že plastične gume, ne pa neke superduper lepljive slick gume.

grin1.gif

res je, se strinjam, ampak zakoni so velikokrat čudni in neživljenski
npr.zakonu zadostuje oznaka M+S za pozimi, ni važana kakšna je guma, važen je napis.
Pri zadnjem testu (AMZS) gum me npr.najbolj moti ker so zimske (M+S) Kitajske gume testirali skupaj z letnimi.
Glede na to da na njih piše M+S , pa naj bo še tako bizarno, bi jih morali preizkušati vzporedno z ostlimi zimskimi, v tem primeru pa so jim naredili veliko krivico...
smile-1.gif
, le katera zimska se bo dobro odrezala v primerjavi z letnimi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
se strinjam. na avtocesti se vse kvalitete gume pokažejo. :D

drugače pa folk vi kr vozite s3 al pa 530d bemfle in šparajte na gumah... samo boknedaj da mi en tak pacient v rit prileti, ker je htel 100€ prišparat na gumah in 50€ na bremzah. ker on nerabi dobre gume ker je pametn voznik že 20+let itd

al pa boknedaj da kdo povozi froca ker je [censored] šparal na gumah in je glih tista 2 metra zmankalo.
itd itd itd

malo dajte pogledat eni dalj iz avtoceste.

drugače pa 2m je razlika med živlenjem in smrtjo. 2m je pa tut razlike v zavorni poti. pa če si šumaher al pa 80 let stara oma.
in ko se ta "2m" zgodita je prepozno za dobre gum, ker je že kaj je.
dokler se pa ta "2m" ne zgodita so pa tudi stare tigarce dobre na bmw-ju
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
fukneš za s3, 530d, pathifinderja če je novo preko 100k€, pol pa daš gor nankang gume in prišparaš par stotakov
stupid-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ja in kaj bo potem. Ti bos pac "strokovno " ocenil da ce bi imel Michelinke ti ne bi priletel v rit? Te gume so slabe samo v tvoji glavi.
Cudno da ne boste sli podpisovat peticije da naj te gume prepovejo ker so preslabe in naj dovolijo prodajat samo tri najboljse na testu..smesne so mi pa izjave kako je nekoga z kitajskimi gumami zaneslo. A z katerimi drugimi pa te mogoce ne bi?...malo se umirite, a vsem reklamam za pralni prasek tudi verjamete....
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
fukneš za s3, 530d, pathifinderja če je novo preko 100k€, pol pa daš gor nankang gume in prišparaš par stotakov
stupid-1.gif






ja in kaj? Moj naslednji avto bo najverjetneje Aston Martin. To sedaj pomeni da si ga spet ne smem vec sam servisirat in na njem imet kaksih "slabsih" gum in avta brez kaska, ne smem vec nic delat pa da slucajno ne grem cesa kupit v Hofer...
Avto bom pac kupil zaradi drugih stvari,ostal bom enak kot sem sedaj in ga pac sel cez mejo natankat ce bo gorivo 10 centov cenej.....
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
[quote....smesne so mi pa izjave kako je nekoga z kitajskimi gumami zaneslo. A z katerimi drugimi pa te mogoce ne bi?...

[/QUOTE]

Kar sem gledal poste za nazaj sem edino jaz to napisal.
Vse izjave so bile takorekoč iz prve roke in verjemi mi, da se nobenemu , ki mi je pripovedoval "dogodivščine" ni zdelo niti malo smešno.
In še to, niti 1 zdrs o katerih sem govoril se ni zgodil na neki cesti, ki jo omenjeni ne bi poznali, to se je zgodilo na cestah , ki jih poznajo že leta in se po njih vozijo takorekoč vsak dan,prav tako vozniki niso divjaki, še noben do sedaj ni imel nesreče, je pa tudi res da noben od njih ne vozi penzionersko.
Ali se jim z drugimi gumami ne bi zgodilo ? Ne vem. Vem samo to, da so bile v obeh primerih na avtu kitajske gume, in ne prej in ne pozneje niso imeli podobnih izkušenj.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Ne vem zakaj ne posežejo potem še po korejskih avtomobilih, tam bi šele prihranili.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
En kup otrok sedaj modruje, kaj se lahko kupi in kaj ne... nisem pa še nikjer videl, da bi morali lastniki več vrednih avtov tudi kilo kruha kupovati po 4€... ne moreš kupiti kruh za 1€, tako kot vozniki ceed-ov, zraven pa imaš vozni park za 100k€... to ne gre skup...
Vaše hipotetične budalaštine glede zavornih poti si pa lahko pospravite tja, od koder so prišle: nazaj na slamnato podsteršje. Zavorna pot pri recimo 40km/h je kolikšna: za super gumo in recimo nankang, ki jo omenjamo tukaj...? Ajde genialci... Potem pa še prosim reakcijski čas, da vidimo, koliko bi pri povprečnem vozniku ta vplival na zavorno pot...? Ta je sploh zelo zanimiv, glede na to, da smo zadnjič iz enega testa na Vranskem (če se ne motim...) videli, da sta imela dva moška po 1 litru vina boljši rekacijski čas kot pa trezna mamica...
Jebe se men za avto, kakšen zunaj zgleda, zato do sedaj v skoraj 20 letih nisem kupil niti enega kompleta felten (kar je gor, je gor...), niti enega spojlerja, niti ene nalepke, razen pred leti za registracijo in sedaj za vinjeto...Važno mi je, da se notri počutim udobno in da ob dobri klimi, izolaciji od zunanjosti, kvalitetnem ozvočenju z nasmeškom gledam frustracije dirkačov na super slick gumah, ki blendajo in trobijo, ker se nikjer ne morejo hitro peljati...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Jaz sem si ob nakupu novega avta sicer izboril feltne, poleg drugih stvari, ampak kjer je bil konec leta sem brez nadaljnjega kupil tudi odlične zimske gume in jih menjam tako kot letne na 3 leta. Med zimo so gor zimske, sicer letne. Na ta način se gume super ohranijo.
Skratka vzel sem tak avto, da imam tudi po nakupu dovolj denarja za redne original servise in vedno dobre gume.
Je pa žalostno gledati po parkiriščih sicer dobre avte, s čungalunga gumami in komaj kaj profila, to mi pove vse o lastniku.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
XXXL mode on: kaj pa ti to pove? a lastnik aston martina nima pravice vozit čingčang gume z 0,9mm profila? a ker ima denar mora vozit 6mm? 20 let vozim z čungalunga gumami, profil vedno na najgi, pa še nobene nesreče!
evil.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Zanimivo branje v glavnem. Če samo malo se osredotočim na tvoj prejšnji zapis.
Citat:
Uniroyalka je imela na boku še napis ''Rain Tyre'', ki ji je kot se je izkazalo odlično pristal... in ker so mi bile reklamirane kot odlične ''dežne'' gume, sem to tudi preizkusil. Pod ''strašljivo'' pa lahko povem odlična v mokrem, mogoče sama hitrost ni bila tako velika (konec koncev me ni nikjer odneslo...), le v dežju nimam navade voziti hitro po ovinkih. Po recimo pol leta pa enako ali slabše kot Nankang... Se pravi se ravno navadiš, da lahko malo bolj ostro zaviješ na mokri cesti, pa sledi... Z Nankang sem vozil vedno enako po mokrem, pa težav nisem imel, tukaj so pa nastopile same od sebe...
Torej, ti trdiš v tem sestavku dve stvari. Prvič, da je Uniroyalka, ko je bila izrabljena (25.000 km je kar v redu za gumo) zanič. Kar je verjetno res, hkrati jo pa primerjaš z Nankang, s tem, da si lepo napisal, da si pri Uniroyalki izrabljal do konca njeno superioronost po dežju in potem te je zajeb..., ko je bila izrabljena. Potem pa še trdiš, da si pri Nankang imel isti občutek celo njeno življensko dobo. Vsaj tako sem jaz razumel. Torej, si Nankang tudi tako ''strašljivo'' izrabljal ali si se po dežju vozil kot po jajcih z njo?
evil.gif
Poleg tega se da iz tvojega sklepat, da so Nankang bile enake tudi, ko so bile izrabljene. Looool, lažeš samega sebe. Še nisem videl take gume, sploh pa ne po dežju. Toliko o objektivnosti.
Aja, pa tukaj nekaj mečete ven različne avte, pa pijanost, itd. Evo podoben primer: Smarta sparkiram v katerokoli luknjo v mestu, z S klaso pa ne najdem parkinga, ergo S klasa je za en [censored] avto. Tako vi sklepate. Še enkrat: primerjaj pijanca z istim avtom v isti situaciji s čungalunga gumami in potem še s top gumami. Pa se potem smej...

Mah, brez veze. Sicer pa, naj dam namig, kje še bolj prišparaš kot pri gumah. Na bencinski tankaj kurjača, pa kaska ni treba vzet.
cheer.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
XXXL mode on: kaj pa ti to pove? a lastnik aston martina nima pravice vozit čingčang gume z 0,9mm profila? a ker ima denar mora vozit 6mm? 20 let vozim z čungalunga gumami, profil vedno na najgi, pa še nobene nesreče!
evil.gif

Seveda imaš pravico biti bedak, nihče ti ne brani. Tudi pijancu kar nekajkrat uspe brez nesreče domov pripeljat..

Denarja pa očitno nimaš.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Uniroyalke so imele po pol leta več kot polovico profila, recimo 2/3... z gumami sem delal približno 80-100.000km, pa to ni bilo do ''platna''. Prijele v dežju so odlično, po parih mesecih močno padle in so potem ostale takšne do konca. Se pravi so dobro držale do približno 1/3 življenske dobe. Kaj je botrovalo temu, ne vem, obrabljenost sigueno ne, razen, če so deklarirane za samo 3mm obrabe, ostalo je pa za 1.maj za kres...
Vozim se normalno z vsemi gumami, racimo temu da grem do malo nad omejitve hitrosti... v avtu imam opozorilnik nastavljen na 140km/h, pa se v večini primerov po avtocesti vozim počasneje. Zelo pogosto uporabljam tempomat, tako v naseljih kot zunaj njih. Še bolj sem bil navdušen nad aktivnim tempomatom v CL500, ampak na žalost ne dam toliko za avto.
Pa nazaj k gumami: ne testiram skrajnih zmogljivosti gum, mogoče sem jih v mladih letih in ''GTI'' časih, sedaj imam pa dirkanje z drugimi zadevami, ki s cesto nimajo nobene veze. Svoje frustracije in odvečno energijo tako pustim tam, nekateri fantki pa to zvlečejo na cesto, potem se pa jezijo na voznike boljših avtomobilov, na ljudi, ki imajo večji dohodek od njih, na ljudi, ki nosijo zelene jakne namesto rjave,... Sicer pa, če je avto dobro uravnotežen, niti ni kakšne velike panike. Bolj nerodno je, če kar naenkrat odnese rit, oziroma bolj pogosto, gre sprednji konec kar naravnost... ampak kot sem rekel, skrajne meje me ne zanimajo, po dežju se ne vozim po jajcih, to prepuščam vam izkušenim dirkačem. Prilagodim pa hitrost razmeram na cesti, pa kljub temu opažam, da nisem pri počasnejših v dežju. Brez kakšnega poplesavanja. Kaj botruje temu ne vem, mogoče izpraven avto, mogoče šofer, mogoče gume, mogoče skupek vseh dejavnikov...
Glede šparanja pa, v svojih časih smo tudi cviček nalivali, pa se mi kmalu ni več dalo, na pumpi v kantice, doma v rezervoar,... glede kasko zavarovanja tudi nimam nekega pozitivnega mnenja, veliko zadev se da rešiti drugače, problem je recimo kraja, če je avto ''aktualen''. Tako da, povedal mi nisi nič novega, kar bi mi recimo pomagalo, se pravi za mojega finančnega svetovalca te ravno ne bi vzel.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
zanimivo da v motosportu tolko pozornosti namenjajo gumami. in da so lahko prav gume krivec za poraz. če pa je itak vse isto.
nekateri slovenski šumaherji so to že ugotovili da razlik ni. zakaj za vraga še loeb, rosi, fetl, alonso, hemilton, andreti in podobni tega ne ugotovijo, čeprav od tega živijo.
ali pa je vse skupaj en velik nateg, ko jamrajo da so izbrai napačne gume

zanimivo da sploh vlagajo tolko v razvoj gum priznani proizvajalci. če pa lahko iz gugla potegneš sliko, kopiraš profil nardiš neko črno gumjasto zmes nardiš gumo in je to to. zakaj sploh razvijajo nove in nove in izboljšane gume če pa ni razlik?

zakaj za raga na vseh jebenih testih slabše noname gume astojajo v zavornih poteh. čeprav so pogoji isti avti isti itd.

šit res ni mi jasno. ali se moti večina ali pa slovenski šumaherji ki niso sposobni plačevat lizinga potem pa na gumah šparajo da se izide
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
alter eksperti pravijo da so razlike na testih zato, ker so testi podkupljeni in se favorizirajo premium znamke
stupid-1.gif


samo moram priznat da odkar spremljam to debato, se resno sprašujem če sem malo "poseben" ker sem včeraj kupil mišelin energy saver v 14 coli. ker alter eksperti pravijo da če ne dirkaš, je itak vseeno
rolleyes-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Glede na to, da te zanima, zakaj v motosportu namenjajo toliko pozornosti gumam, zakaj te potem na zanima, zakaj te super izbrane gume, na katerih vozijo Loeb, Alonso in ostali, katere naštevaš, ne uporabljamo tudi ostali udeleženci v prometu...? Pa zakaj ostale dirkalne komponente, ma kar cel dirkalnik ne uporabljamo v prometu? Ne znaš prebrati mojega posta ali pač ne razumeš, da obstajajo določeni zakoni, po katerih se moremo ravnati in točno ti zakoni določajo, da se z Nankang gumo lahko vozimo v prometu, s super gumo, katero uporabljajo zgoraj našteti pač ne?! Ali pač vi (množina, da ne boš misli, da te vikam...), dirkaška elita Alter-ja, mislite drugače?
Ti je kaj bolj jasno? Al ti moram priložiti še en obrok kredita za kakega klijota?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
ampak še vedno zakaj so ene gume bolše kto druge v motorsportu?
če so pa vse enake. zakaj različni opremljevalci, testiranja različnih zmesi itd. če pa je itak vsaka guma enaka...

jaz sem že čutil razliko med crap gumo in dobro gumo. in rešila me je tudi samo sreča drugače bi bil avto totalka v jarku.vse skupaj pri normalni vožnji ne divjanju
pač to so dejstva. ko pelješ in avto naekrat brez vsakega opozorila zapleše boš vedel zakaj eni damo par evrov več za gumo.

kot je en gori napisal že. zakaj vozite s3 bmw 530d in podobno. zakaj ne raje poceni kitajskih kopij kot je oni ceo al kaj je že.
se pa strinjam jaz nisem šumaher.