ksz...
Točno tako, kakšna je guma se pokaže v kritični situaciji, da avto na mestu stoji so vsake gume dobre. Sam sem imel v desetih letih že marsikatere gume, še od študentskih časov ko so bile gor nalite od Alpetourja, Sava, nalite kar ene, Matador (bog pomagi), Lassa itd. itd., ko pa začneš voziti z dobrimi gumami, takrat šele vidiš kaj je dobra guma (takoj se vidi kakšne so razlike v mokrem in suhem, zavorna pot, takoj vidiš kdaj začne avto drseti, da ne govorimo o aquaplaningu itd.), tako da že kar nekaj let, tudi če je bil slabši avto v lasti, na gumah nisem šparal. Do sedaj so me najbolj navdušile GY F1 (res odlična guma, za po mokrem in suhem, slabost je da je pa obraba ogromna), letos pa da vidimo kako se bodo Dunlop Sport Maxx TT obnesle. Če dam 150 eur več za komplet, pa imam namesto čunga lunga, gume kot se zagre, res ni sploh za razmišljat kaj in kako.