Letne pnevmatike kitajskih proizvajalcev...

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Glede zavorne poti, večina "družinskih" vozil na stock gumah ima zavorno pot nad 45m .. športne verzije civilnih vozila (mislim razne GTI, RS, M, ...) imajo zavorno pot pod 35m.
Kar razpolovi to razliko. Večina normalnih avtov (Golfi, Passati ipd ...) so okoli ali celo pod 40 metrov (več kot 42 pa že težko najdeš), špoerniki okoli 35 (krajše je redko) ... Skratka, ni tako velike razlike, kot si mislš. Je pa ot še vedno 10-20% ...
Ej, ne mu razbijat mita v glavi. Če pa pravi, da je na Vranskem 200% razlike to mora bit.
grin1.gif

Verjetno je dobil te cifre, ko se je igral v peskovniku z modelčki
grin1.gif
. Ker z realnim svetom nimajo tudi 1% skupnega.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Siroke gume so v prednosti predvsem ker so razvite za vecje hitrosti, tako da ze samo z zamenjavo gum avto pridobi na voznih lastnosti in to tudi pri zaviranju v mokrem.Ko je vecja kolicina vode pa do izraza najbolj pride simetricna guma
Torej, sedaj sta čigumija prišla do tega, da širše gume (običajno z višjim indeksom hitrosti seveda) so pa boljše, kot ožje (običajno z nižjim indeksom hitrosti).
cheer.gif

Čeprav, še vedno imam raje serijske dobre gume, kot ultra šik colarke čigumi. In sem prepričan, da bo mokri cesti bi bilo vseeno bolje s prvimi.

Sedaj pa še na Matiza nataknita 235 gume in sta zmagala. Se pa strinjam, da je Matiz z 235 gumami varnejši kot s serijskimi 145, saj tudi tistih 110km/h ne doseže, temveč se požene do enih 60 km/h.
grin1.gif
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Osebno dam kitajske gor za par krogov na Grobniku, ker je vseeno za tiste par 100km pol pa v kontejner
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
Kakšen bullshit od ljudi ki 245 gum še videli niso. Lahko vama osebno zaupam, da se z Nankangovo 245-ko čisto lepo pelje 250km/h (preverjeno, jo vozim že skoraj leto). Zavorna pot od tam do nule je isti crap kot na Goodyear - skratka predolgo pri veliki hitrosti. Prime dobro na suhem, tudi na mokrem ni posebno sranje. Obraba je raje nadpovprečna kot podpovprečna - beri širok profil in jih kar pobira.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik KarEn pravi:
Kakšen bullshit od ljudi ki 245 gum še videli niso. Lahko vama osebno zaupam, da se z Nankangovo 245-ko čisto lepo pelje 250km/h (preverjeno, jo vozim že skoraj leto). Zavorna pot od tam do nule je isti crap kot na Goodyear - skratka predolgo pri veliki hitrosti. Prime dobro na suhem, tudi na mokrem ni posebno sranje. Obraba je raje nadpovprečna kot podpovprečna - beri širok profil in jih kar pobira.

Sicer res ne vem kako so se obnašale tvoje gume,ampak par kolegov , je "eksperimentiralo" s Kitajskimi(različne firme, različni avti, različne dimenzije --- vsi predvsem zaradi hudo ugodne cene) in za suho cesto so vsi rekli da o dobre glede na ceno(...no katera sploh je zanič na suhi?), seveda so z istimi občutki potem nadaljevali na mokrem.....tam pa....
cheer.gif
......
Ko te prične na ozki , ovinkasti cesti vreteti in malo manjka(pač več sreče, kot pameti) da ne sesuješ avta hitro spremniš mnenje.

Problem dejansko nastane šele ko se nekaj "zgodi" (razbiješ avto, koga zbiješ,...), kajti v kritičnih trenutkih je pomemben vsak meter, vsaka dodatna milisekunda da ne zdrsneš,....takih situacij je običajno zelo malo ali nič, ko pa so, pa so posledice lahko
rolleyes-1.gif
... se ve kakšne.

No, vsem želim čim boljšo izbiro , ne glede na to kaj boste nataknili na avto, konec koncev lahko tudi jaz nastradam zato ker je nekdo prihranil 50€.


PS: Nikoli nisem in ne bom razumel ljudi(in jih ni malo) , ki kupijo avto s ++++++KM, >16" kolesi potem pa na gumah šparajo.
confused-1.gif

 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Točno tako tudi jaz razmišljam.
Sicer pa je sedaj že jasno. Ali se colarji ne vozijo po mokrem ali pa imajo tako svinjsko srečo, da se jim takrat nič nepredvidenega ne zgodi. Lahko pa tudi, da se po mokrem vozijo 50 km/h.
Po suhem so pa tudi Tigarce dobre.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
sami teoretiki, kaj bi ce bi...imel sem ze kitejske 17ke sedaj imam korejske 19ke z avtom delam letno dobrih 50T kilometrov, sem vsaj enkrat mesecno v Nemciji in vsaj dvakrat Dunaj, Linz, glede hitrosti je tu na forumu verjetno malo takih ki ima vecje povprecne hitrosti voznje in do sedaj se nisem imel nobene nesrece, Zgleda da imam hudicevo sreco da se nisem koga ubil,...enostavno se mi ne da dat 500EUR vec za komplet gum ki imajo mogoce minimalno boljse vozne lastnosti, verjetno se to ne...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Tudi jaz sem imel Nankang na Audiju S3 in pa kasneje na BMW 530d... Povsod zelo zadovoljen, na suhem super, na mokrem pa nisem opazil, da bi bil oprijem kaj slabši, recimo raje da je bil boljši, kot pa s serijskimi pnevmatikami na Pathfinderju. Z njiim sem plesal po mokrem kot po ledu. Res pa je, da kot kaže ne spadam med dirkaško elito Alterja in ne vozim gorsko hitrostnih etap januarja na Vršič...
V praksi se pa pokaže, da vsaka guma postane trda ko je stara in večkrat pregreta. In potem adijo oprijem, še posebej v mokrem...
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
sami teoretiki, kaj bi ce bi...imel sem ze kitejske 17ke sedaj imam korejske 19ke z avtom delam letno dobrih 50T kilometrov, sem vsaj enkrat mesecno v Nemciji in vsaj dvakrat Dunaj, Linz, glede hitrosti je tu na forumu verjetno malo takih ki ima vecje povprecne hitrosti voznje in do sedaj se nisem imel nobene nesrece, Zgleda da imam hudicevo sreco da se nisem koga ubil,...enostavno se mi ne da dat 500EUR vec za komplet gum ki imajo mogoce minimalno boljse vozne lastnosti, verjetno se to ne...

Kakšni teoretiki??? A nekdo ki ga suče po mokri cesti je toretik??? In drugi katermu je malo manjkalo da ni zletel s ceste tudi ???

In ker imaš viskoke povprečne hitrosti (kdo jih pa nima če je stalno na AC)in narediš dosti km si expert za povedat da so kitajske gume dobre in ravno da ne trdiš da so vse gume enako dobre oz. slabe razlika je le v ceni.
confused-1.gif


Mislim jih je veliko že vozilo kdaj s slabo gumo in vedo povedat da JE razlika in to očitna.
In trditi da so med najslabšimi in najboljšimi le minimalne razlike je .......
bonk.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Tudi jaz sem imel Nankang na Audiju S3 in pa kasneje na BMW 530d... Povsod zelo zadovoljen, na suhem super, na mokrem pa nisem opazil, da bi bil oprijem kaj slabši, recimo raje da je bil boljši, kot pa s serijskimi pnevmatikami na Pathfinderju. Z njiim sem plesal po mokrem kot po ledu. Res pa je, da kot kaže ne spadam med dirkaško elito Alterja in ne vozim gorsko hitrostnih etap januarja na Vršič...
V praksi se pa pokaže, da vsaka guma postane trda ko je stara in večkrat pregreta. In potem adijo oprijem, še posebej v mokrem...

Kot sem že prej napisal nikoli nisme razumel ljudi ki imajo avte s ++++KM , velikimi kolesi.....kupujejo pa kutajski bulšit.

Glede na to da si lastiš avte ki spadajo v to kategorijo(in gume prav tako) mi prosim povej zakaj tako,,,,za avto daš mnogo € , za gume ti je vsak € odveč ?

Pa prosim ne enačit vožnje z limuzino in terencem in gumami ki so na njem(po vsej verjetnosti primerne za teren)
 
Nazadnje urejeno:

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:
Osebno dam kitajske gor za par krogov na Grobniku, ker je vseeno za tiste par 100km pol pa v kontejner

Zakaj te kupujete kitajski šit za dirkanje......res, da niso tak drage....ampak grip je pa za en k....., če jih res potem za par krogov vstran vržeš.

Raje kupiš kaj takega ( slika v nadaljevanju) pa je za na grobnik super.....lepijo se ko da po neostiku voziš, je pa res da pa so po enem dnevu "dinamične" vožnje čist zanič......

10420_1250500704108_1277201965_736035_1900499_n.jpg
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.252
328
83
mac77: se podpišem pod to. Jaz tudi delam po 40kkm na leto, 17 let brez prometne nesreče, pa so imeli (razen prvega) vsi avti v povprečju krepko čez 100 konjev (ok, med 136 in 300+).
Torej ali gume niso toliko bolj zanič kot ostale ali pa govorimo redki srečneži (ostali pa imajo nagrobnik na katerem piše Nankang). Če ostala jajca iz Kitajske niso tako zanič (no, malce kritično je treba pogledat naokoli, težko da se boš v sobi ozrl naokrog in ne videl česa kar je narejeno na kitajskem, pa se usedel v avto katerega 3/4 sestavnih delov ni narejenih na Kitajskem - VW-gnovcem se vnaprej opravičujem, njihove prevleke so po vsej verjetnosti naredile Preventove ex-yu delavke), potem tudi gume najbrž niso. Edina razlika ki sem jo jaz opazil med sedanjimi (poleg tega da jo dobro pobira) in prejšnjimi "brand" gumami je malček večja glasnost.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
Citat:
Uporabnik KarEn pravi:
mac77: se podpišem pod to. Jaz tudi delam po 40kkm na leto, 17 let brez prometne nesreče, pa so imeli (razen prvega) vsi avti v povprečju krepko čez 100 konjev (ok, med 136 in 300+).
Torej ali gume niso toliko bolj zanič kot ostale ali pa govorimo redki srečneži (ostali pa imajo nagrobnik na katerem piše Nankang). Če ostala jajca iz Kitajske niso tako zanič (no, malce kritično je treba pogledat naokoli, težko da se boš v sobi ozrl naokrog in ne videl česa kar je narejeno na kitajskem, pa se usedel v avto katerega 3/4 sestavnih delov ni narejenih na Kitajskem - VW-gnovcem se vnaprej opravičujem, njihove prevleke so po vsej verjetnosti naredile Preventove ex-yu delavke), potem tudi gume najbrž niso. Edina razlika ki sem jo jaz opazil med sedanjimi (poleg tega da jo dobro pobira) in prejšnjimi "brand" gumami je malček večja glasnost.

ločiti je potrebno med zmogljivostjo pnevmatik in pa prilagoditvijo vožnje z avtom kot celote(sem spadajo tudi gume , ki so montirane) voznim razmeram.
Ni problema , če imaš slabše gume in voziš temu primerno oz. da imaš pravi "feeling" za vožnjo. Torej zaradi tega ker nisi imel še nesreče nisi kar avtomatsko srečnež, vse skupaj je bolj odvisno od tebe kot voznika.
Je pa dejstvo, da v neki kritični situaciji (npr.mastna cesta v ovinku, na mokri cesti) lahko pomeni razlika med gumami , razlika med življenjem in smrtjo(skrajni primer).

KAr se pa tiče kitajske robe, če se ozrem po sobi je tega bore malo, da ne govorim o avtih kjer tudi sluæajno ni 3/4 kitajskih komponent.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Pa saj tega ljudje ne zastopijo..čist možno, da se "shity kitajska" guma čist oke vozi, ker povprečen uporabnik nikoli oz redko vozi na max........tu se gleda, na kritične situacije ko je vsak cm koristen....
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Zelo rad bi z vami delil navdušenje nad cheap gumami in posledično več denarja v žepu, a od izkušnje s Savo Effecta cheap gum enostavno več ne upam kupiti. Še za Savske sem takrat mislil da bodo v redu, pa me je v dežju odnašalo že iz najmanjših ovinkov in sem moral voziti kot po jajcih. Hvala lepa, nikoli več, oz takrat ko bo več verodostojnih uporabnikov teh gum zatrdilo da so ok.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Kot sem že prej napisal nikoli nisme razumel ljudi ki imajo avte s ++++KM , velikimi kolesi.....kupujejo pa kutajski bulšit.

Glede na to da si lastiš avte ki spadajo v to kategorijo(in gume prav tako) mi prosim povej zakaj tako,,,,za avto daš mnogo € , za gume ti je vsak € odveč ?

Pa prosim ne enačit vožnje z limuzino in terencem in gumami ki so na njem(po vsej verjetnosti primerne za teren)
V svojem skoraj 20-letnem vozniškem stažu sem probal veliko gum... od raznih Tigar na fičotih pa do Michelin in Continetal, ki so recimo na prvo vgradnji... Vsaka guma, ko je stara in večkrat pregreta, postane trda. In kot taka nevarna v dežju. Imel Uniroyal Rain Tyre, katera je bila fenomenalna na mokrem, Passat s TDI mašino mi na ovinku po mokrem sploh ni zakopal, izstopne hitrosti iz avtoceste v mokrem pa so bile že kar zastrašljive... ene pol leta kasneje (cca 25.000km...) pa plastika namesto gume. Stara in trda guma + dež = NO GO! Amen.
Nankang sem prvič nataknil na S3, ker je bila ravno 50% cenejša od ''renomiranih'' pnevmatik, izdelovali so ta model samo v večjih dimenzijah, se pravi ne nekega jajčka za twingota in podobno... ter prebral precej pozitivnih komentarjev po raznih forumih... Z gumo sem bil zadovoljen, tako da sem porabil kasneje še dva kompleta na BMW-ju. Res pa je, da ne iščem vsake izgubljene sekunde življenja med ovinki, še manj pa po mokri cesti...
Terenc tipa Pathfinder z 17 col kolesi original pa praviš da je itak samo za na teren, kajne...? In je vseeno, če so gor Michelinke (s cestnim profilom), ki nič ne primejo po mokrem, saj je namenjen terenu...
cheer.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.012
978
113
[quoteTerenc tipa Pathfinder z 17 col kolesi original pa praviš da je itak samo za na teren, kajne...? In je vseeno, če so gor Michelinke (s cestnim profilom), ki nič ne primejo po mokrem, saj je namenjen terenu...
cheer.gif


[/QUOTE]

Prehitro ali pa površno bereš.
Nikjer nisem napisal da je terenc samo za na teren, .... ne moreš pa primerjat kako se v ovinku(na asfaltu) drži limuzina in terenc....oz. primerjaš lahko, samo to ni ustrezen test za primerjavo gum.

Glede pregretja se tudi le delno strinjam s tabo.
Ja, nekatere lahko pregrejš in postanejo trde(čeprav to težko trdim saj ne vem ali postne trda zaradi pregretja ali pa morda zaradi starosti).

Prergretje se mi je zgodilo na enem kompletu, na pnevmatiki , ki je namenjana "običajno vožnji", na Potenzi npr.pa ne, bila je napovprečna do konca(do izrabe).
Ja pa res da sta pnevmatiki bili iz 2 različnih razredov(ena potovalna , druga športna).

Konec , koncev si sam napisal da so bile možne hitrosti z UNIROYALKO(, ki ne ponavadi ne spada med npr. TOP3 pnevmatike) - "strašljive", s čemer ne razumem nič drugega kot to je bila pnevmatika odlična v na mokrem.
Bi upal z istimi hitrostmi poskusiti z Wanli, nankang,... ?
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Konec , koncev si sam napisal da so bile možne hitrosti z UNIROYALKO(, ki ne ponavadi ne spada med npr. TOP3 pnevmatike) - "strašljive", s čemer ne razumem nič drugega kot to je bila pnevmatika odlična v na mokrem.
Bi upal z istimi hitrostmi poskusiti z Wanli, nankang,... ?
Uniroyalka je imela na boku še napis ''Rain Tyre'', ki ji je kot se je izkazalo odlično pristal... in ker so mi bile reklamirane kot odlične ''dežne'' gume, sem to tudi preizkusil. Pod ''strašljivo'' pa lahko povem odlična v mokrem, mogoče sama hitrost ni bila tako velika (konec koncev me ni nikjer odneslo...), le v dežju nimam navade voziti hitro po ovinkih. Po recimo pol leta pa enako ali slabše kot Nankang... Se pravi se ravno navadiš, da lahko malo bolj ostro zaviješ na mokri cesti, pa sledi... Z Nankang sem vozil vedno enako po mokrem, pa težav nisem imel, tukaj so pa nastopile same od sebe...
Wanli ne morem komentirati, ker jih nisem preizkusil...
Sicer pa so za vožnjo po (oziroma pod) strogih omejitvah dovolj že plastične gume, ne pa neke superduper lepljive slick gume.