Krožišča - zakaj se folk *****?

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Sem misli, da se je navezovalo na temo, ki se že vleče nekaj časa, da ne smeš voziti po zunanjem pasu, čeprav zakon to dovoli.

Za Francijo je pa to očitno star podatek, kar navajaš.

"Roundabouts
Vehicles on a roundabout ( sens giratoire or rond-point) usually have priority and not those entering it, who are faced with a ‘Give Way’ sign (‘ Cédez le passage’ or ‘ Vous n’avez pas la priorité’). While it used to be that drivers on the roundabout at times had to give way to vehicles entering the roundabout, this has slowly changed, and almost all roundabouts give priority to the vehicles on the roundabout. British drivers should note that traffic flows anti-clockwise round round­abouts and not clockwise."
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Tvoj podatek je kot kaze iz tega clanka >> https://www.justlanded.com/english/France/Articles/Travel-Leisure/Rules-of-the-road ki je po datumih pri komenatrjih sodec ze zelo star (2008, 2011, 2012) ...
grims-1.gif


"Moj" YT video je nalozen 15.2.2015 ...

Sicer pa niti ni tako vazno... Sam se nisem tam bil... tako da sem samo pobsrkal za informacijo, ki jo je napisal uporabnik Corvette
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pomaga, če človek prebere tudi na kaj se zapisano nanaša - sem citiral. Par postov pred tem pa sem tudi napisal da obvezen izvoz iz zunanje špure določajo prometni znaki pred krožiščem in/ali talne označbe, sicer je možno krožiti po zunanji v nedogled, pa se lahko to meni in še komu zdi butasto - tako pač je.

In še enkrat o slavoloku zmage v Parizu oz. krožišču tam. Po mojem spominu imajo tam vstopajoči prednost pred "krožečimi" na zunanji špuri, ker se predpostavlja (mogoče je celo kaka označba) da bodo zapustili krožišče pred vstopajočim. Predvsem pa z zagotovostjo trdim, da ni vožnja tam noben bav-bav, ker se velika večina voznikov obnaša prijazno do drugih.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
Uporabnik seba44 pravi:
Na zunanjem pasu lahko tako ali tako pelješ le do prvega izvoza, tako da ne moreš v bok nasaditi nikogar.
V resnici smeš na zunanjem pasu voziti cel dan, če ni polne črte, ki bi te pognala ven.
 

veracoche

Fizikalc
15. nov 2012
102
43
28
Polna črta, če že je narisana, je ponavadi zelo slabo vidna zaradi teh, ki krožijo po zunanjem pasu in tistih, ki malce presekajo. Sploh ko je še sneg na cesti...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik veracoche pravi:
Polna črta, če že je narisana, je ponavadi zelo slabo vidna zaradi teh, ki krožijo po zunanjem pasu in tistih, ki malce presekajo. Sploh ko je še sneg na cesti...

Za take primere so ponavadi postavljene tudi razvrstilne table pred vstopom v krozisce ...



Ampak od nekoga, ki niti ne ve, da je ob volanu ponavadi rocka za vklop smernikov, tezko priccakujemo to, da bo gledal se table ob cesti
grims-1.gif
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
S temi krožišči so zjebal vse, ena so logična, sam ena pa zakomplicirana, kako naj nekdo, ki je prvič v tistem zakompliciranem odreagira, bo pač odreagiral tako kot je vajen pri enostavnih krožnih.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.521
1.109
113
Kaj pa nova krožna pri letališču? Čemu se komplicira s takimi krožišči z vmesnimi robniki!? Navadno krožišče z enim pasom bi bilo še najboljše, predvsem ekonomsko. Se mi zdi brezvezno komlpiciranje projektantov... Kot bi bil močan stalen promet ven iz letališča...
bonk.gif
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
283
63
Ko bo tam nova poslovna cona Brnik, bo verjetno drugače.

Meni je sicer fascinantno, kako npr. v LJ okoli Tehnološkega parka NISO dali krožišč, temveč jebene navadne semaforje, še brez indukcijskih zank. Pa to je eno izmed novejših območij in v prometnih konicah je se je vključevati ali zavijati levo s stranske (nesemaforizirane) ceste misija nemogoče... Če ima kdo utemeljene razloge za tako ureditev jim bom z veseljem prisluhnil.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/60-clen-voznja-na-kroznem-kriziscu

Iz česa ti ne razumeš, da ima vstopajoči v krožišče prednost pred tistim na zunanjem pasu?
Veš iz česa se še razume,da ima vstopajoči prednost pred tistim na zunanjem pasu. Iz znaka in talnih oznak. Ko vstopaš na krožišče imaš znak da nimaš prednosti in talno oznako, Če bi že po defaultu imel tisti na zunanjem pasu prednost, potem ta znak nebi bil potreben. V krožišču brez znakov bi vozili tako kot v križišču brez znakov - po desnem pravilu - to pa pomeni da ima vstopajoči prednost.
Vstopajočemu v krožišče prednost odvzame šele prometni znak. po defaultu ima prednost.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik Yogi pravi:
Kaj pa nova krožna pri letališču? Čemu se komplicira s takimi krožišči z vmesnimi robniki!? Navadno krožišče z enim pasom bi bilo še najboljše, predvsem ekonomsko. Se mi zdi brezvezno komlpiciranje projektantov... Kot bi bil močan stalen promet ven iz letališča...
bonk.gif

Katastrofa ta nova krožišča pri letališču. Sem se včeraj peljal tam in sem se pri enem zaštrikal.
 

Fe3

Thinc
13. avg 2007
1.054
16
38
55
Vzhodna Gorenjska
Projektiranje krožišč je po moje eno večjih problemov. Če bi se kdo od projektantov ali naročnikov zapeljal vsaj do Poreča in videl kakšna so tam krožišča. Kaj šele na Fuerteventuri na obvoznici okoli glavnega mesta.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.497
1.659
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Citat:
Uporabnik Yogi pravi:
Kaj pa nova krožna pri letališču? Čemu se komplicira s takimi krožišči z vmesnimi robniki!? Navadno krožišče z enim pasom bi bilo še najboljše, predvsem ekonomsko. Se mi zdi brezvezno komlpiciranje projektantov... Kot bi bil močan stalen promet ven iz letališča...
bonk.gif

Katastrofa ta nova krožišča pri letališču. Sem se včeraj peljal tam in sem se pri enem zaštrikal.
In če ti ne znaš vozit so kriva krožišča?
grims-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Sem šel ravno ta teden tam skozi in so ta krožišča zares drugače zasnovana. Torej : "Nič na pamet" !
tongue-1.gif


Bi rekel, da je princip nekako tako moderen kot pri Windowsih: včasih je bilo vsaj 5 različnih poti, da si nekaj opravil, vsak laik ali otrok je bp. zvozil. Danes so Win 10 kot enosmerna ulica. Ko fališ, iščeš z baterijo izhod in ga v vsej zmedi teško najdeš.

Ta moderna krožišča so pa enaka. Vse čisto lepo sicer deluje, toda ne dovoli popravnih izpitov. Ko si enkrat na zunanjem pasu in te talne oznake odstrelijo ven, moraš pač iti ven
crazy1.gif
, nema druge!
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Če misliš mene, sem zase prepričan, da mi ne dela težav. Po 35 letih in vseh kilometrih in pripetijah do sedaj res ne. Opažam pa trend, kam vse skupaj vodi. V kalupe!

S tem se pa osebno ne strinjam. Vsak sistem mora biti skrajno enostaven za uporabnika, sicer se v uporabi zaštrika. In če načrtovalec krožišča ne zna problema rešiti na enostaven način, - pač ni sposoben za načrtovalca
tongue-1.gif
. Inteligenca se meri v enostavnosti, če se strinjaš.
 

su35

Pripravnik
8. jun 2013
39
0
6
Citat:
Uporabnik Corvette pravi:
Ko bo tam nova poslovna cona Brnik, bo verjetno drugače.

Meni je sicer fascinantno, kako npr. v LJ okoli Tehnološkega parka NISO dali krožišč, temveč jebene navadne semaforje, še brez indukcijskih zank. Pa to je eno izmed novejših območij in v prometnih konicah je se je vključevati ali zavijati levo s stranske (nesemaforizirane) ceste misija nemogoče... Če ima kdo utemeljene razloge za tako ureditev jim bom z veseljem prisluhnil.

Zanke so povsod.
Ampak se strinjam tisti, ki je tam projektiral in zgradil semaforje je [cenzura]. Krožišča bi tam bila nujna, zdaj pa je tako da 20 avtomobilov čaka na semaforj zaradi par avtomobilov ki se vključujejo.
 

Podobne teme