Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
IN je imeti prevezan OBD prikljucek in je problem resen
Edit: pri vecini... pri ostalih pa kljucavnica na volan in menjalnik
Ne bodi naiven no, se pa priključiš kjer koli mimo OBD konektorja na kable, to, da si prevezal kable te reši samo onih najbolj neumnih lopovov, ostali pa s testerjem najprej preverijo komunikacijo ..... BTW, ali veš kje vse je OBD kablovje lahko dostopno, pa ni neka znanost se priklopiti gor mimo konektorja.
BMK, imam login kodo za motorni ECU zamenjano - ni šanse, da mi skineš WFS, razen z demontažo ecuja in BDM postopkom (varovalni vijaki)
Slabo, ali veš, da se po Italiji kradejo vozila tako, da ti na rdeči luči uleti tip z pištolo in .........
......... če je alarm v avtu zelo profi, samo dvigneš roke , ne narediš prav nič, da ne bi ofgrožal svojega življenja in izstopiš in vozilo prepustiš ...... no avto se bo pa vseeno po 200 m sam ustavil in sprožil alarme .......
..... dobri custom alarmi so tudi več stopenjski, celo GPS imajo lahko ne samo eden, je pa eden ki se res hitro najde ....
.
.... da ne omenjam tudi aktivnih alarmov, ko po vlomu fizično onesposobijo vlomilca, če je kak srčen bolnik lahko celo podleže in obvestijo lastnika, da uleti z enim kijem za basebal...., skratka koliko denarja toliko zaščite .......
Je pa pošteno, da so lopovi obveščeni .... npr modra led dioda z značilnim načinom utripa mnogim profičem pri nas pove, bejž dok še lahko......