Kraja, tracker

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ti boš lahko pocasi že zaposlen pri njem
wink-1.gif
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.050
119
63
Doma
A ni sile, zdej sem se po dolfem casu ustavil pri njem pa je glih tvojga rihtal pa sva gledala kje bi puscala klima.
 

hja1

Pripravnik
30. mar 2016
185
2
18
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
IN je imeti prevezan OBD prikljucek in je problem resen

Edit: pri vecini... pri ostalih pa kljucavnica na volan in menjalnik

Ne bodi naiven no, se pa priključiš kjer koli mimo OBD konektorja na kable, to, da si prevezal kable te reši samo onih najbolj neumnih lopovov, ostali pa s testerjem najprej preverijo komunikacijo ..... BTW, ali veš kje vse je OBD kablovje lahko dostopno, pa ni neka znanost se priklopiti gor mimo konektorja.

Nisem jaz naiven ampak ti izhajas iz predpostavke, da jaz pisem na pamet.

V RS se najvec kradejo znamke Renault, VW, Audi in BMW. Bom samo zate razclenil celo zadevo pa lahko potem dalje o tvojih testerjih debatirava.

Najlazje in najhitreje se odpelje Renaulta. ce bos pozorno pogledal statistiko gredo vecinoma Clioti in Megani. Obcasno se Captur in Laguna. Trafica npr. ne znajo odtujiti brez originalnega kljuca. Kako poteka tatvina Renaulta? Storilec razbije eno od manjsih stekel na vozilu, z roko seze v notranjost in odpre vrata. Ko sedi za volanom, v rezo za kartice (novejsih modelov brez rez se ne kradejo, vendar bo postopek najverjetneje podoben, s tem da bo kartico drzal ob gumbu "start/stop") vstavi prazno kartico. Nato na OBD prikljucek prikljuci specialno napravo (in ne tester - se nihce nikoli ni imel testerja s seboj, ker ga ne potrebuje), ki mu preko led diode prikazuje kaj pocne. Ce led dioda v startu ne posveti, pomeni da nima na napajanja na OBD-ju kar pomeni, da je OBD ali prevezan ali pa nekje prekinjen. Ce se to zgodi, storilec zapusti vozilo in odide, ker ne ve ali je v vozilu morda tudi tihi alarm. zadeva je znak za "ABORT THE MISSION". Ga ni junaka, ki bi se nato s testerjem priklapljal in po vozilu iskal ostala mesta za priklop. Ce lucka posveti, zacne po nekaj sekundah utripati, kar pomeni da kodira novo kartico (kljuc). Ko spremeni barvo, je kartica nakodirana, storilec pritisne tipko start, avto vzge in zadeva je zakljucena. Ker ima renault elektronsko zaklepanje volana, se z novo kartico volan normalno odklene. Sama tatvina traja manj kot 1 minuto.

Pri VW sta dva nacina, ki sta odvisna od tipa motorja. En nacin je tak, da storilec najprej vstopi v vozilo. To pri golfu mk5 naredi npr s turbo decoderjem, ki je anmensko orodje za odklep kljucavnice vozila. Nato vstopi v vozilo, zlomi kljucavnico na volanu, na OBD prikljuci specialno napravo (te stvari so manjse od skatlice cigaret), ki v danem primeru v racunalniku izklopi blokado motorja (IMO OFF) ter takoj zatem z izvijacem vzge vozilo (kljucavnice na volanu ni vec ker je zlomljena in odstranjena) in se odpelje v noc. Pri nekaterih motorjih (konkretno golf mk6 in mk7) mora storilec zamenjati motorni racunalnik in ne potrebuje dostopa preko OBD (to je tisti EDIT, ki sem ga dodal v prvotnem sporocilu). Torej - vstopi v vozilo, zlomi kljucavnico volana, odpre havbo. Drugi storilec zunaj zamenja motorni racunalnik s prirejenim racunalnikom, ki ima izklopljeno imobilizacijo motorja. Nato se avto vzge na izvijac. Pri golfu mk6 je pri tem potrebno zamenjati se stevec vozila, ker drugace avto ne bo vzgal. Taka tatvina traja nekaj minut.

Pri AUDI-ju in BMW-ju se podobno kot pri Renaultu nakodira novi kljuc za vozilo, posebnost teh naprav je posebna "antena", ki vzpostavi EM polje, v katerega vstavis prazen cip. No ta cip se preko OBD nakodira, nato pa ga vstavis v "prazen kljuc" ter s tem kljucem zazenes vozilo.

Iz tega lahko sklepas, da bo pri vecini vozil, razen pri tistih kjer se menja motorni racunalnik, prevezan OBD preprecil tatvino vozila, ker bo storilec enostavno odnehal s tatvino, ko bo videl da njegova naprava ne deluje. Za razliko od tebe, ki to lahko sklepas, jaz to vem iz izkusenj in iz pogovorov z raznimi storilci, ki so bili dobljeni.

Sicer pa ce ze uporabljajo kake motilce, potem raje GPS, ker GSM signal potrebujejo saj so preko GSM v kontaktu s predhodnico. Predhodnica se pelje pred odtujenim vozilom z namenom zgodnjega opozarjanja na policijske patrulje na terenu. Avto premaknejo na neko parkirisce, kjer caka dan ali dva. S tem preverijo ali je slucajno v avtu tracker (ce je, bo avto najden v tem casu).

Preden avto ukradejo je avto "popisan". Storilci se stano vozijo po vecjih parkingih in si zapisujejo vozila primerna za krajo. Npr: bel golf 7 karavan, 2.0 TDI, lite feltne, LJ AA-333 - parking bratovzeva ploscad. In ko se pojavi "potreba" po belem golfu 7, pogledajo v zapiske in se odpravijo na lokacije kjer so taka vozila opazili. Ko avto najdejo, sledi ogled. Zanima jih kok je temno na kraju. ce je avto direkt pod lucjo, bodo raje vzeli tistega 3 km stran ki je v temi. Ce ima avto dodatno kljucavnico na menjalniku bodo raje vzeli tistega 5km stran, ki je nima. In tako dalje.

Tvoja trditev, da storilci s seboj vozijo testerje je resnicno iz trte izvita. Ker kot sem ti napisal - ne potrebujejo jih. Naprava sama zazna ali je z OBD vse ok ali ne.

Nekdo je vprasal kako potem avto na servisu porihtajo. Brez tezav - ko se OBD preveze, dobite zraven nastavek, ki ima PINe med seboj prevezane nazaj na normalne pozicije. Ko gre avto na servis, date ta nastavek gor in bo OBD normalno uporaben.

Ce zelis, se dobiva na kavi in ti prinesem pokazat eno tako napravo.


Pa brez zamere, sam res je bila mocna tale z mojo naivnostjo in tvojimi testerji =)

Zanima me par stvari ce lahko odgovoris.

Ko delajo 'popis' vozil, ce avto nima oznake TDI, TSI. Ali lahko preko VIN preverijo ce gre za dizla. Predvidevam da se kradejo predvsem dizli, ali se motim. Mam Golf 5 bencinar, pa me zanima kako 'varen' sem.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Lahko, če ima vezo na servisu.
Ampak je en enostavnejši način: pogledaš na obratomer, št. prestav in še par drugih "malenkosti" in je dilema več ali manj zaključena za profija.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik hja1 pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
IN je imeti prevezan OBD prikljucek in je problem resen

Edit: pri vecini... pri ostalih pa kljucavnica na volan in menjalnik

Ne bodi naiven no, se pa priključiš kjer koli mimo OBD konektorja na kable, to, da si prevezal kable te reši samo onih najbolj neumnih lopovov, ostali pa s testerjem najprej preverijo komunikacijo ..... BTW, ali veš kje vse je OBD kablovje lahko dostopno, pa ni neka znanost se priklopiti gor mimo konektorja.

Nisem jaz naiven ampak ti izhajas iz predpostavke, da jaz pisem na pamet.

V RS se najvec kradejo znamke Renault, VW, Audi in BMW. Bom samo zate razclenil celo zadevo pa lahko potem dalje o tvojih testerjih debatirava.

Najlazje in najhitreje se odpelje Renaulta. ce bos pozorno pogledal statistiko gredo vecinoma Clioti in Megani. Obcasno se Captur in Laguna. Trafica npr. ne znajo odtujiti brez originalnega kljuca. Kako poteka tatvina Renaulta? Storilec razbije eno od manjsih stekel na vozilu, z roko seze v notranjost in odpre vrata. Ko sedi za volanom, v rezo za kartice (novejsih modelov brez rez se ne kradejo, vendar bo postopek najverjetneje podoben, s tem da bo kartico drzal ob gumbu "start/stop") vstavi prazno kartico. Nato na OBD prikljucek prikljuci specialno napravo (in ne tester - se nihce nikoli ni imel testerja s seboj, ker ga ne potrebuje), ki mu preko led diode prikazuje kaj pocne. Ce led dioda v startu ne posveti, pomeni da nima na napajanja na OBD-ju kar pomeni, da je OBD ali prevezan ali pa nekje prekinjen. Ce se to zgodi, storilec zapusti vozilo in odide, ker ne ve ali je v vozilu morda tudi tihi alarm. zadeva je znak za "ABORT THE MISSION". Ga ni junaka, ki bi se nato s testerjem priklapljal in po vozilu iskal ostala mesta za priklop. Ce lucka posveti, zacne po nekaj sekundah utripati, kar pomeni da kodira novo kartico (kljuc). Ko spremeni barvo, je kartica nakodirana, storilec pritisne tipko start, avto vzge in zadeva je zakljucena. Ker ima renault elektronsko zaklepanje volana, se z novo kartico volan normalno odklene. Sama tatvina traja manj kot 1 minuto.

Pri VW sta dva nacina, ki sta odvisna od tipa motorja. En nacin je tak, da storilec najprej vstopi v vozilo. To pri golfu mk5 naredi npr s turbo decoderjem, ki je anmensko orodje za odklep kljucavnice vozila. Nato vstopi v vozilo, zlomi kljucavnico na volanu, na OBD prikljuci specialno napravo (te stvari so manjse od skatlice cigaret), ki v danem primeru v racunalniku izklopi blokado motorja (IMO OFF) ter takoj zatem z izvijacem vzge vozilo (kljucavnice na volanu ni vec ker je zlomljena in odstranjena) in se odpelje v noc. Pri nekaterih motorjih (konkretno golf mk6 in mk7) mora storilec zamenjati motorni racunalnik in ne potrebuje dostopa preko OBD (to je tisti EDIT, ki sem ga dodal v prvotnem sporocilu). Torej - vstopi v vozilo, zlomi kljucavnico volana, odpre havbo. Drugi storilec zunaj zamenja motorni racunalnik s prirejenim racunalnikom, ki ima izklopljeno imobilizacijo motorja. Nato se avto vzge na izvijac. Pri golfu mk6 je pri tem potrebno zamenjati se stevec vozila, ker drugace avto ne bo vzgal. Taka tatvina traja nekaj minut.

Pri AUDI-ju in BMW-ju se podobno kot pri Renaultu nakodira novi kljuc za vozilo, posebnost teh naprav je posebna "antena", ki vzpostavi EM polje, v katerega vstavis prazen cip. No ta cip se preko OBD nakodira, nato pa ga vstavis v "prazen kljuc" ter s tem kljucem zazenes vozilo.

Iz tega lahko sklepas, da bo pri vecini vozil, razen pri tistih kjer se menja motorni racunalnik, prevezan OBD preprecil tatvino vozila, ker bo storilec enostavno odnehal s tatvino, ko bo videl da njegova naprava ne deluje. Za razliko od tebe, ki to lahko sklepas, jaz to vem iz izkusenj in iz pogovorov z raznimi storilci, ki so bili dobljeni.

Sicer pa ce ze uporabljajo kake motilce, potem raje GPS, ker GSM signal potrebujejo saj so preko GSM v kontaktu s predhodnico. Predhodnica se pelje pred odtujenim vozilom z namenom zgodnjega opozarjanja na policijske patrulje na terenu. Avto premaknejo na neko parkirisce, kjer caka dan ali dva. S tem preverijo ali je slucajno v avtu tracker (ce je, bo avto najden v tem casu).

Preden avto ukradejo je avto "popisan". Storilci se stano vozijo po vecjih parkingih in si zapisujejo vozila primerna za krajo. Npr: bel golf 7 karavan, 2.0 TDI, lite feltne, LJ AA-333 - parking bratovzeva ploscad. In ko se pojavi "potreba" po belem golfu 7, pogledajo v zapiske in se odpravijo na lokacije kjer so taka vozila opazili. Ko avto najdejo, sledi ogled. Zanima jih kok je temno na kraju. ce je avto direkt pod lucjo, bodo raje vzeli tistega 3 km stran ki je v temi. Ce ima avto dodatno kljucavnico na menjalniku bodo raje vzeli tistega 5km stran, ki je nima. In tako dalje.

Tvoja trditev, da storilci s seboj vozijo testerje je resnicno iz trte izvita. Ker kot sem ti napisal - ne potrebujejo jih. Naprava sama zazna ali je z OBD vse ok ali ne.

Nekdo je vprasal kako potem avto na servisu porihtajo. Brez tezav - ko se OBD preveze, dobite zraven nastavek, ki ima PINe med seboj prevezane nazaj na normalne pozicije. Ko gre avto na servis, date ta nastavek gor in bo OBD normalno uporaben.

Ce zelis, se dobiva na kavi in ti prinesem pokazat eno tako napravo.


Pa brez zamere, sam res je bila mocna tale z mojo naivnostjo in tvojimi testerji =)

Zanima me par stvari ce lahko odgovoris.

Ko delajo 'popis' vozil, ce avto nima oznake TDI, TSI. Ali lahko preko VIN preverijo ce gre za dizla. Predvidevam da se kradejo predvsem dizli, ali se motim. Mam Golf 5 bencinar, pa me zanima kako 'varen' sem.

Pogledajo auspuh, stevce pa je zadeva hitro jasna. Ne potrebujejo servisov. Ja, z bencinarjem si bolj varen ce se avto primarno potrebuje zaradi masine. Ce se ga rabi zaradi karoserijskih delov potem je glede masine vseeno. Ampak pri golfu 5 je trenutno cena ukradenega vozila cca 1000 eur, dizelski rabljen motor za ta avto je pa baje tudi cca 1000 eur. Tko da ce majo masino prodano so vsi ostali kosi cisti plus. Lahko da so masine cenejse...tko so meni pred kratkim rekli glede cene motorjev.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
432
83
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
IN je imeti prevezan OBD prikljucek in je problem resen

Edit: pri vecini... pri ostalih pa kljucavnica na volan in menjalnik

Ne bodi naiven no, se pa priključiš kjer koli mimo OBD konektorja na kable, to, da si prevezal kable te reši samo onih najbolj neumnih lopovov, ostali pa s testerjem najprej preverijo komunikacijo ..... BTW, ali veš kje vse je OBD kablovje lahko dostopno, pa ni neka znanost se priklopiti gor mimo konektorja.


BMK, imam login kodo za motorni ECU zamenjano - ni šanse, da mi skineš WFS, razen z demontažo ecuja in BDM postopkom (varovalni vijaki)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
432
83
Mahoney, šele sedaj sem prebral tvoj post
končno nekdo, ki ve, zakaj gre

No, v koraku "flashanja" ecuja preko OBD porta se zaplete, če imaš menjano ECU login kodo, saj so v teh napravah za krajo vnaprej programirane login kode
Postopek menjave login kode opravljajo nekateri SLO tunerji
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Apollo8, hvala za "brco v rit". Ker je moj avto med omenjenimi sem se tudi sam lotil tega posega. Prestavil sem večino pinov na obd konektorju in ga zatlačil globoko pod armaturo. Mislim, da sem s tem že veliko naredil...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Pri nekaterih motorjih (konkretno golf mk6 in mk7) mora storilec zamenjati motorni racunalnik in ne potrebuje dostopa preko OBD (to je tisti EDIT, ki sem ga dodal v prvotnem sporocilu). Torej - vstopi v vozilo, zlomi kljucavnico volana, odpre havbo. Drugi storilec zunaj zamenja motorni racunalnik s prirejenim racunalnikom, ki ima izklopljeno imobilizacijo motorja. Nato se avto vzge na izvijac. Pri golfu mk6 je pri tem potrebno zamenjati se stevec vozila, ker drugace avto ne bo vzgal. Taka tatvina traja nekaj minut.
.

Tole morem dodat da taka tatvina ne traja nekaj minut ampak kar konkretno več. Predn pride do ecuja je nekaj minut. Potem so pa ponavadi še tam kaki nosilci preko konektorjev in varovalni vijaki (zlomljena glava). Na novejših avtih niso več ecu-ji tak dostopni da bi blo rešeno v par minutah.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Lahko si nevem kak izurjen pa moreš še vedno vsega boga odšraufat da prideš zraven. To pa traja. Ne govorim da je ena ura dela, ni pa samo par minutk. Si ka opazn med tem postopkom
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Mogoče pa na plejs of fejs samo vzporedno konektorje priklopi na drug računalnik in se potem "doma" zajebava z ostalim.
wink-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Vidim da eni še niste vidli avta pod havbo.
Ko je glih govora o golfu 6 in parih minutah - > https://www.youtube.com/watch?v=gtiAPuqaWVQ Tole maš gladko 15-20 minut dela
Tak za predstavo kje je ECU in kaj je okoli konektorjev. Ni glih tak preprosto kot je apollo pisal.
In če je avto parkiran nekje kjer nisi glih 10 min stran od civilizacije s tem povzročil nekaj hrupa torej ni glih neopazno.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Golfa 7 sem od blizu opazoval in je trajalo tocno 10 min vse skupaj. Pri 6ki je se stevec. Pa upostevaj da se njim gladko fucka ce kaj polomijo. Ker bo cez 48 ur itak vse v kosih. Tko da sem kar tocne podatke podal. Tudi podat od samih storilcev je da je max 15min v primeru da ne gre gladko
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
ja saj pravim ampak s tem niso neopazni. To hočem povedat.
Sredi nekega dokaj prometnega parkinga nebojo šli tega delat.

Večja šansa je, da ti avto odpeljejo lepo z original ključi. Sploh če maš rablenega.
Že videl na dveh avtih. Na enem smo našli ključe pod odbijačem z vezico privezane na drugem pa pod plastiko od ogledala.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ampak res zanimivo da so avti s takimi ključi se bil pri lastnikih.
Razen če so "včeraj" namestili ključe in se malo počakajo da ne bo kdo posumil.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja saj pravim ampak s tem niso neopazni. To hočem povedat.
Sredi nekega dokaj prometnega parkinga nebojo šli tega delat.

Večja šansa je, da ti avto odpeljejo lepo z original ključi. Sploh če maš rablenega.
Že videl na dveh avtih. Na enem smo našli ključe pod odbijačem z vezico privezane na drugem pa pod plastiko od ogledala.
Am... oni delajo ponoci. Ko ti spis v bloku v 4 nadstropju. Ce je tvoj avto v temi, bodo raje tvojega kot enake na drugem parkiriscu ki je pod lucjo. Ce se bo na bloku prizgala luc, se bodo umaknili, ce bos jih presenetil bodo bezali, ce jim bos sledil te bodo naspricali s solzivcem. In verjemi, ko odmontiras ze dvajseti motorni racunalnik, mas ze precej nastudirano kako ga bos ven vzel. Ce si karierni kriminalec je pa to ze tvoj stoti npr...

Te zgodbice z rezervnimi kljuci sem ze slisal ampak se nikoli zares videl.

Tatvina z original kljuci se zgodi tako, da preko sasije narocijo kljuc pri drugi kriminalni zdruzbi, nekje v rusiji nekdo vdre v racunalnisko omrezje lokalnega uradnega servisa kjer narocijo kljuc, dobijo kode za izdelavo in kode posljejo nazaj narocniku. Tu se kljuc izdela in se avto odpelje z originalnim kljucem. Zascita pred tem je pa dodatna kljucavnica za menjalnik ali volan (vidna skozi okno, ker jih ze v startu odvrne) ali pa skrita visible VIN stevilka.