Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
IN je imeti prevezan OBD prikljucek in je problem resen
Edit: pri vecini... pri ostalih pa kljucavnica na volan in menjalnik
Ne bodi naiven no, se pa priključiš kjer koli mimo OBD konektorja na kable, to, da si prevezal kable te reši samo onih najbolj neumnih lopovov, ostali pa s testerjem najprej preverijo komunikacijo ..... BTW, ali veš kje vse je OBD kablovje lahko dostopno, pa ni neka znanost se priklopiti gor mimo konektorja.
Nisem jaz naiven ampak ti izhajas iz predpostavke, da jaz pisem na pamet.
V RS se najvec kradejo znamke Renault, VW, Audi in BMW. Bom samo zate razclenil celo zadevo pa lahko potem dalje o tvojih testerjih debatirava.
Najlazje in najhitreje se odpelje Renaulta. ce bos pozorno pogledal statistiko gredo vecinoma Clioti in Megani. Obcasno se Captur in Laguna. Trafica npr. ne znajo odtujiti brez originalnega kljuca. Kako poteka tatvina Renaulta? Storilec razbije eno od manjsih stekel na vozilu, z roko seze v notranjost in odpre vrata. Ko sedi za volanom, v rezo za kartice (novejsih modelov brez rez se ne kradejo, vendar bo postopek najverjetneje podoben, s tem da bo kartico drzal ob gumbu "start/stop") vstavi prazno kartico. Nato na OBD prikljucek prikljuci specialno napravo (in ne tester - se nihce nikoli ni imel testerja s seboj, ker ga ne potrebuje), ki mu preko led diode prikazuje kaj pocne. Ce led dioda v startu ne posveti, pomeni da nima na napajanja na OBD-ju kar pomeni, da je OBD ali prevezan ali pa nekje prekinjen. Ce se to zgodi, storilec zapusti vozilo in odide, ker ne ve ali je v vozilu morda tudi tihi alarm. zadeva je znak za "ABORT THE MISSION". Ga ni junaka, ki bi se nato s testerjem priklapljal in po vozilu iskal ostala mesta za priklop. Ce lucka posveti, zacne po nekaj sekundah utripati, kar pomeni da kodira novo kartico (kljuc). Ko spremeni barvo, je kartica nakodirana, storilec pritisne tipko start, avto vzge in zadeva je zakljucena. Ker ima renault elektronsko zaklepanje volana, se z novo kartico volan normalno odklene. Sama tatvina traja manj kot 1 minuto.
Pri VW sta dva nacina, ki sta odvisna od tipa motorja. En nacin je tak, da storilec najprej vstopi v vozilo. To pri golfu mk5 naredi npr s turbo decoderjem, ki je anmensko orodje za odklep kljucavnice vozila. Nato vstopi v vozilo, zlomi kljucavnico na volanu, na OBD prikljuci specialno napravo (te stvari so manjse od skatlice cigaret), ki v danem primeru v racunalniku izklopi blokado motorja (IMO OFF) ter takoj zatem z izvijacem vzge vozilo (kljucavnice na volanu ni vec ker je zlomljena in odstranjena) in se odpelje v noc. Pri nekaterih motorjih (konkretno golf mk6 in mk7) mora storilec zamenjati motorni racunalnik in ne potrebuje dostopa preko OBD (to je tisti EDIT, ki sem ga dodal v prvotnem sporocilu). Torej - vstopi v vozilo, zlomi kljucavnico volana, odpre havbo. Drugi storilec zunaj zamenja motorni racunalnik s prirejenim racunalnikom, ki ima izklopljeno imobilizacijo motorja. Nato se avto vzge na izvijac. Pri golfu mk6 je pri tem potrebno zamenjati se stevec vozila, ker drugace avto ne bo vzgal. Taka tatvina traja nekaj minut.
Pri AUDI-ju in BMW-ju se podobno kot pri Renaultu nakodira novi kljuc za vozilo, posebnost teh naprav je posebna "antena", ki vzpostavi EM polje, v katerega vstavis prazen cip. No ta cip se preko OBD nakodira, nato pa ga vstavis v "prazen kljuc" ter s tem kljucem zazenes vozilo.
Iz tega lahko sklepas, da bo pri vecini vozil, razen pri tistih kjer se menja motorni racunalnik, prevezan OBD preprecil tatvino vozila, ker bo storilec enostavno odnehal s tatvino, ko bo videl da njegova naprava ne deluje. Za razliko od tebe, ki to lahko sklepas, jaz to vem iz izkusenj in iz pogovorov z raznimi storilci, ki so bili dobljeni.
Sicer pa ce ze uporabljajo kake motilce, potem raje GPS, ker GSM signal potrebujejo saj so preko GSM v kontaktu s predhodnico. Predhodnica se pelje pred odtujenim vozilom z namenom zgodnjega opozarjanja na policijske patrulje na terenu. Avto premaknejo na neko parkirisce, kjer caka dan ali dva. S tem preverijo ali je slucajno v avtu tracker (ce je, bo avto najden v tem casu).
Preden avto ukradejo je avto "popisan". Storilci se stano vozijo po vecjih parkingih in si zapisujejo vozila primerna za krajo. Npr: bel golf 7 karavan, 2.0 TDI, lite feltne, LJ AA-333 - parking bratovzeva ploscad. In ko se pojavi "potreba" po belem golfu 7, pogledajo v zapiske in se odpravijo na lokacije kjer so taka vozila opazili. Ko avto najdejo, sledi ogled. Zanima jih kok je temno na kraju. ce je avto direkt pod lucjo, bodo raje vzeli tistega 3 km stran ki je v temi. Ce ima avto dodatno kljucavnico na menjalniku bodo raje vzeli tistega 5km stran, ki je nima. In tako dalje.
Tvoja trditev, da storilci s seboj vozijo testerje je resnicno iz trte izvita. Ker kot sem ti napisal - ne potrebujejo jih. Naprava sama zazna ali je z OBD vse ok ali ne.
Nekdo je vprasal kako potem avto na servisu porihtajo. Brez tezav - ko se OBD preveze, dobite zraven nastavek, ki ima PINe med seboj prevezane nazaj na normalne pozicije. Ko gre avto na servis, date ta nastavek gor in bo OBD normalno uporaben.
Ce zelis, se dobiva na kavi in ti prinesem pokazat eno tako napravo.
Pa brez zamere, sam res je bila mocna tale z mojo naivnostjo in tvojimi testerji =)