Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Neglede na nekatere redke izjeme pa se mi dizajn novodobnih evropskih izdelkov zdi pretirano na silo "inovativen" v primerjavi z večino korejskih in japonskih izdelkov.
Saj korejcem drugo kot dizajn itak ne ostane.Ne smemo pozabit,da so nemški proizvajalci (predvsem tri premium znamke) gonilo napredka celotne avtomobilske industrije.Hočeš nočeš,tako je.
Ne smemo pozabit,da so se leta 1991,ko je hyundai izdelal svoj prvi motor,nemški konkurentje bahali z abs,asc,airbagi,motorji s preko 300KM,aktivnim vzmetenjem,skoraj neskončnimi možnostmi individualizacije,uspehi v motošportu,uporabo sodobnih materialov,pa še bi lahko našteval...
Prednost korejcev je to,da takšno tehniko po desetih letih,ko je že dodbra preizkušena,vgradijo v svoja vozila.Potem pa res ne more nič crknat,če so že veliki trije vse izpopolnili.Tudi ni vse v opremi,ogromno šteje razvoj,kvalitetni materiali,ugled znamke.
Zdaj pa izgubljajo še edino prednost,ki so jo imeli,ceno.
V glavnem,dohiteli jih še nekaj časa ne bodo (obstaja pa možnost,saj se razvijajo neverjetno hitro,kar pa je spet posledica zgoraj napisanega),prehiteli pa nikoli.Ne morem se otresti občutka,da so ta vozila narejena izključno z namenom ustvarjanja dobička,medtem ko nemci poleg tega upoštevajo tudi počutje v notranjosti (zato pa si lahko omisliš v avtu roza usnje,če ti je želja takšna),vozno dinamiko (vsak ki da nekaj nase,testira tudi na nuru)...
Range Rover je pa tudi biser svoje vrste,šele 4 leta po predstavitvi so uspeli zamenjati bmw-jeva stikala,ključ,navigacijo,motorje,sedeže,menjalnike...Sicer nič slabega,ampak samo potrjuje dejstvo,kako u kurcu je angleška avtomobilska industrija.