Menjava vseh jermenov, napenjalcev, hladilne tekočine, pošlihtanje kolektorja, da je kot nov.
Delo 40 EUR. Kosi pa 183 EUR. Francoska škatla.
Pa vem, da je poštimano kot mora bit, ne pa kot na servisih, ko pripravniki šraufajo
.
Drugo pa, nemška jajčka: poštimanje puščanja semeringa med menjalnikom in motorjem: dela je bilo za 3 popoldneve, motor je bilo potrebno spustiti dol, da smo prišli do menjalnika. Poleg tega menjani še vsi filtri, olje, svečke. Cena dela 50 EUR
. Da jim j.... nekaj.
PS: Zelo pomagajo how to tovarniški programi, kjer imaš step by step korake
. Eni so sicer odlični (dum-proof), eni pa ne tako zelo, ampak pomagajo pa vseeno.
Sicer pa precej stvari naredim sam: vgradnja meglenk (en popoldan, cene ne vem, ker ne vem, koliko bi si računal
. Potem so še mali servisi (olje v motorju, menjalniku, svečke, filtri), to ni problem. Lepo si vzameš čas in je.
No, trenutno pa sam hidravliko štimam na mojem francoskem jajčku. Na netu se dobi milijon uporabnih stvari za ta jajček, tako da sem z dneva v dan bolj prepričan, da sem izbral pravo stvar, tudi če se kaj pokvari