Kolesarstvo 24

corsol

Guru
11. mar 2010
2.840
884
113
Sicer ne poznam vseh detaljev ampak kolikor berem sta dva različna sistema tubeless, Eden s 'hakeljcki' in eden brez.
Vsekakor imeti opcijo,.da na spustu oz. veliki brzini ostaneš brez sprednjega diska, ki se sesuje, je noro.
najprej povej o čem govoriš o zavornih diskih ali o obročih(feltnah) ?
Obroči so hookles in hooked ....oboji so lahko tubless,...in ja tubless guma se lahko sname z obroča(običajno je vzrok prenizek tlak).
Vem pa da na primorskem rečejo feltnam diski.....
 

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.796
382
83
Vipavska dolina
KSZ
a se je samo meni zdelo ali se je tisti varnostnik tik pred trkom vanj malce premaknil v levo?
Pa ne krivim nobenega, ne kolesarja ne varnostnika, samo...
Pa jaz tam ne bi stal za noben denar.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.122
1.170
113
www.adriamedia.si
Kot sem rekel, namesto da nabijaš o F1, povej konkretno kaj naj bi tehnologija naredila, da kolesar ne bi nagazil varnostnika. Kaj? Mu povedala naj gre počasneje, če pa je tam zato da bo šel hitreje kot vsi ostali?
Najprej: zamenjala varnostnika. Lahko bi postavili lahke, plastične pokončne utripajoče LED ali celo LED tabel z animacijo od sredine vstran.
Potem: opozorilo 200, 100, 50 ipd metrov prej s piskanjem v slušalki in animirano LED na balanci (GPS based ali lokani signal).

Nobena od teh dveh stvari ni posebna novost, v drugih hitrih športih že v uporabi.
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.410
-1.365
63
Tu
Najprej: zamenjala varnostnika. Lahko bi postavili lahke, plastične pokončne utripajoče LED ali celo LED tabel z animacijo od sredine vstran.
Potem: opozorilo 200, 100, 50 ipd metrov prej s piskanjem v slušalki in animirano LED na balanci (GPS based ali lokani signal).

Nobena od teh dveh stvari ni posebna novost, v drugih hitrih športih že v uporabi.
Tudi na kolesarskih dirkah se to že prakticira. Je pa malo težje označiti in zaščititi 100km+ traso.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

jello

Guru
22. sep 2008
10.003
3.774
113
Vuelta je dolga 3.200km, ne 100+. Preštejte nevarne točke. Kaj narediš z radar detektorjem, ki piska za vsak qrac, ca. trikrat od tisoč primerov pa res takrat ko je radar? Senzor za nevarnost bi piskal celi grupi na spustih, v šprintih in še večino časa vmes.