hahahah navadna na 2 vijaka za vw t5 350€, pri SLO trgovcih z avtodeli imaš tako za 150€Drugače pa tukaj, KLIK
jaz sem imel na vw tako, da se je vertikalno nasadila, priklop za elektriko pa se je tudi dal "zavrtet" in porinit višje pod odbijač. Tako, da se skoraj ni nič videlo. razen en košček železa.Se da skriti enako kot če vzameš original, ki se skrije pod odbijač?
kako pa potem homologiraš, če sam montiraš?tako, jaz s kljuko BOSAL ORIS enako, J kljuka, pritrditev na gor, nosilec priključka se postrani skrije, montiral sam
Daš od svojega servisa račun/izjavo o strokovni montaži.kako pa potem homologiraš, če sam montiraš?
Ali lahko kot n00b ugotovim, ce ima moj avto (6 let star Sharan) "predpripravo za vlečno kljuko"?Vsaka se lahko zmontira. Samo kablov čez cel avto ni treba vlečt. Za vw vestfalia/oris.
V mb mate formula avtoshop v hočah.
če imaš reg. dejavnost, z lahkotokako pa potem homologiraš, če sam montiraš?
Ko so kolesa na kljuki, so sile precej drugacne, kot pri vleki (pravilno obtezene) prikolice.Varnostni faktor kljuke je precej visok, ne skrbi. Koneckoncev če vlečeš 2 tonsko prikolico imaš nihanja oz. občasne obremenitve ki so nekaj razredov večje kot je tistih 100kg biciklov. Pa tista z 2mi bicikli ali pa 3mi je tudi zelo fizikalna, je nekaj razlike ali daš 3 karbonske specialke ali pa 2 električna hard gorca. Jasno pa je da s stališča optimalne obremenitve daš lažji bicikel na konec oz. težjega na začetek (bližje osi kljuke).
kolega, sosed, je imel težavo, da je šel kampirat, s tovorno prikolico (mali gumenjak) in je hotel še peljati kolesa. Si je doma naredil tak nosilec s kljuko, na katerega je potem priklopil nosilec za kolesa, za na kljuko. Sem prav naredil skico, ker vem da ne bom mogel dobro razložiti.... skica je še slabša
V prikolico je vse spakiral, šotor, gumenjak,.... potem je na ta nosilec ruknil Thule in nanj normalno kolesa.