Kje kupit rabljen avto?

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.259
4.841
113
Citat:
Pošten dealer bi sam preveril kilometre in avto priklopil na tester, potem se pa npr. odločil ali ga sploh uvozi in prodaja pri sebi ali ne.

Ko ma Slo dealer svež avto, se servisna vedno nekje zgubi in jo je treba počakat da pride po pošti ipd.
hysterical-1.gif

Večina avtov kupijo diler preko večjih leasingov/posrednikov v DE, FR, BE,... ki jemljejo nazaj vozila iz leasing pogodb, ali operativnega ali finančnega leasinga... in ti avti pridejo zelo različno ohranjeni, niso vedno zraven servisne knjižice, tudi kakšen ključ manjka, vozila
imajo sledove "obrabe" kot so popraskani odbijači, malo vdrt pleh, poškodovano steklo, umazana notranjost itd...

Dobi link kjer so podatki o vozilu, koliko ima km, slike, kjer so označene poškodbe itd...
na podlagi tega se odloči ali ga bo licitiral in kakšno ceno bo ponudil, avti so povprečno imeli med 120 in 180kkm, vmes pa tudi nekaj z 80kkm, vendar je bila posledično cena višja... (slike niso vidne, ker je to stara ponudba)

Če dobi licitacijo, torej če ponudi najvišjo ceno, je potem avto njegov... ko ga pripelje v SLO, pa sledi odpravljanje lepotnih napak in manjša servisna popravila... itd...

Seveda nekateri prevrtavajo km, ne pa vsi, zagotovo pa vsi delajo lepotne popravke, spucajo avto v piko itd... saj je včasih kakšen avto tako zanemarjen, da se niti vsedel ne bi notri...

So pa to avti, ki se jih kupi za delat in ne za ujčkat in prati vsako nedeljo dopoldan, zato jih kar nekaj pride pošteno zgonjenih, so potem polepšani in pripravljeni za prodajo...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kako je zdaj kaj stanje pri nabavi rabljenega avta?

Kater diler/prodajalec prodaje to, kar avto dejansko predstavlja (se pravi ni nategun)? Oz. da ti pripelje avto po tvojih željah.

Recimo...starost 2 leti, do 50 jurjev prevoženih, do 20 jurjev, karvan/enoprostorec, nemec.

Predlogi, nasveti?

Nobeden, ker preprodajalca NI poštenega. Tudi v švabariji ne. Kaj pa je glavni cilj trgovine, švercarja? Zaslužek !

Torej, kupi avto, ki ga poznaš, najprej pokliči vse v žlahti, potem pa naprej, v drugi kolen žlahte
smile-1.gif


Pa tud če ni točno tak, kot si ga žeiliš, bo pa vsaj avto.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
No, tudi kakšna fizična oseba se najde, ki prodaja in nima nič z dilerji. Je pa težka, tudi sam iščem in prodajam hkrati in je zabava.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Nisem mislil o dilerju, ampak to, da ni nujno, da je familija in vsa kolena, lahko je navadna oseba, ki prodaja avto ala jest in ti.
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
a vi vsi v tej temi pa svoje delo opravljate za đabe? ni mi jasna ta fama ... od drugih pričakujete delo opravljeno zastojn, ko pa vam kdo za vašo storitev reče če date 30 % pa takoj ogenj v strehi
grin1.gif
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Eno je delo in drugo je nategovanje. Jest svoje delo opravljam brez nategovanja in prikrivanja. Ti si zgleda na tisti drugi strani, kateri vidi službo v nategovanju, če tako na to gledaš? AJa, ne, samo na drugi strani Trojan
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
mislim, da čist preveč čustveno gledate na pleh, če maš občutek da te nekdo ne ponuja zadovoljive kvalitete za denar greš pač stran
smile-1.gif
ampak glede na število dilerjev pri nas jim zgleda prav nič ne manjka oz majo dovolj strank,

to je pač spet tista slovenska značilnost, ko noben nebi prevzel odgovornosti za svoja dejanja ... če se pustiš nategnit si si pač sam kriv, da si celjanu verjel da je avto odlično ohranjen
grin1.gif


Zdaj al porabiš svoj čas da zadevo naštudiraš, al pa plačaš nekoga ki to znanje že ima ... tukaj se pa spet zaplete, slovenec pač pričakuje vse zastojn
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Itak, da.

Jaz in ti veva, da ko bova prodajala avto, ki ga trenutni voziva, bova dodala vso dokumentacijo v kateri piše kaj, kdaj in zakaj se je nekaj menjalo, popravljalo itn.

Če pa ti na trgu avto kupiš z namenom prodaje, si avtomatsko diler. Kupit najceneje in ga prodati najdražje, kmečka logika.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
ti opisuješ trg kot tak, vsi probamo razvit/proizvest produkt ali storitev za čimnižjo ceno in potem jo čimboljše prodat, glede na stanje na trgu.

porka madona ... pa kaj ste vsi z risank prišli ?
smile-1.gif
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Zanimivo, da tega pri bmw, vw..., še niso pogruntal in začel s prodajo avtov, ki so ''novi'' in imajo 100k km iz salona ven. Pač si se pustil nategnit. Pri vas regiji 2 in 3 je pač tako, da biznis je nategovanje. Druge ni. Pošteni ljudje naj se znajdejo med množico nategunov, namesto, da bi se samo kak nategun našel med množico poštenjakov. Pač, tako je mišlenje. Sej vem, vidim že samo na avto.net.
 
Nazadnje urejeno:

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
ne vem zakaj vam je to tak čudno, pa vam pride nekdo avto gledat pa reče 2 lepi besedi o hiši pol pa pribije nizko ceno pa ste užaljeni ko da bi vam najboljši kolega ženo butno, jaz sem enega celjana že "nagnal" oz sem mu povedal da pač, lahko on govori kaj vse je z avtom narobe, jaz vem kje sem ga servisiral mam tudi dokazila in da mi je žal da se je pripeljal od daleč ampak danes biznisa pač nebo
smile-1.gif


se mi zdi da eni pa nabijejo visoko ceno, pa pol ko pride nekdo končno gledat, se pa kr čutijo zavezane prodat ker kaj te veš kdaj bo naslednji prišo

smešna stvar vglavnem vse skupaj
grin1.gif
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Ne vem kakšne imaš izkušnje, jest se ne najdem v podobnih. Jest napišem vse podatke in zadnjo ceno in to vse povem po telefonu, tako, da je tistemu na drugi strani kristalno jasno. Ne mamim folk in nato prepričujem. Če se odloči pride, drugače ne. Za oba je tako manj sitnosti.
 
Nazadnje urejeno:

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Js zmer pod ceno prodam.
hysterical-1.gif
Komu se pa da jebat? Drgac pa nikol ne bom kupil pri prodajalcu avtomobilov....to so nateguni.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kako je zdaj kaj stanje pri nabavi rabljenega avta?

Kater diler/prodajalec prodaje to, kar avto dejansko predstavlja (se pravi ni nategun)? Oz. da ti pripelje avto po tvojih željah.

Recimo...starost 2 leti, do 50 jurjev prevoženih, do 20 jurjev, karvan/enoprostorec, nemec.

Predlogi, nasveti?

Jaz poznam dva za katera lahko garantiram, da ti iskrenk povesta kaj ti prodajata. A lahko iz uboza uredita pa ne vem. Ce bi kaj vec, zs
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.522
10.743
113
Ves ta uvoz od lizingov po poteku garancije, torej med 2 do 4 leta stari avti ki se potem pri nas prodajajo potem okol 11 do 12 k€ se dol pripeljejo za cca 6000 € ali manj. Plačajo se davki (če se še to je mutno, še dandanes) in pač kar se more, potem pa se avto pelje detaljeerju ki za 200 do 300 € avto spuče in spolira praske. Verjetno še kakšan malenskot in gremo akcija, prodat avto.

Zakaj je to tako? zato, ker se vsak ki ima 5 minut cajta in mu ni kaj drugega za delat, gre tole. Poznam z drug roke vsaj dva taka mojstra, ki jima ni bilo za delat za 1000 na mesec, pa se zdaj grejo to, pa sorelativni frajerji. Hec pa je, da je raja pripravljane bit "nategnjena" in plačat rečmo ena 2jurja več, kot pa je vse skup vredno. Pač odprti trg.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.701
6.720
113
pri taščici
Daj povej koliko imajo ti avti km preden pridejo k nam. Znanec kupil za 'pol cene' dve leti starega passata s 150kkm. Seveda v okolici Celja. Ima ga pol leta, nisem ga še vprašal če ima kakšne sitnosti z njim.
Za pol cene se mi zdi ok nakup 2 leti starega avta. Seveda pa ni dobro da tudi potem delaš 100kkm letno.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ti avti imajo MAX kilometrov kolikor je še bila ekonomska računica.
Zdej, lahko je to 120k km ( :devil: ), 180, 240k km, odvisno od avta.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
339
83
Kras
www.mtl.si
Kje?
Kjerkoli dobiš dober avto. Konkreten primer: stranka je kupila dober avto pri prodajalcu s slabim slovesom. Zakaj? Ker je bil dober
wink-1.gif
. Enako sem že imel primer, ko je bil avto v proizvajalčevem programu garantirano dobrega avtomobila (preverjenih miljaužnt točk, nekaramboliran, itd.), pa je bil avto komplet barvan.

Preverit servisno zgodovino (pri tako starem avtomobilu ne bi smelo biti težava, razen če bo iz Italije, Francije in podobnih češenj
evil.gif
), dokumentacijo, da ni bil karamboliran in stanje. To je to.
Pa naj bo to od privat osebe, trgovca ali pa iz uvoza.
Ker je trg v Sloveniji relativno majhen, bi sam šel v Nemčijo po avto. In ne bi spuščal zraven nobenega preprodajalca. Tam avto še enkrat detaljno preveriš, plačaš in greš domov.

Ne pa mislit, da boš dobil avto s 50 jurji ceneje kot z magičnimi 120 jurji pri nas. So sicer izjeme, ampak večinoma ne bo šlo.

Z mojega vidika je z avti iz Nemčije problem zgolj ta, da so večinoma na daljšem servisnem intervalu. Odnos, stanje avtomobilov in vse ostalo (pustimo Turke, itd.) se pa niti v sanjah ne more primerjat s ''pravljičarji'' pri nas.

Zgolj za primer: 14 dni nazaj, Sharan Highline, panorama, navigacija in še nekaj malenkosti dodatno, 100.000 prevoženih km, 2010 letnik, malo pod 20 jurjev cena v Sloveniji. Ni ''džabe'' je pa skoraj zastonj v primerjavi s primerki, ki se pri nas prodajajo pri preprodajalcih. Vse preverjeno in tip top, razen par praskic in ene malenkosti. Nič barvan, servisiran na pooblaščencu, pa še dodaten komplet z zimskimi gumami. Ko gledaš to sranje pri nas ti gre samo na bruhanje: kao barvan zaradi parkirišča, itak iz Francije, ko ne moreš preverit servisne, pa vprašaš za testno vožnjo, pa ti reče, da po parkirišču
hysterical-1.gif