Citat:
Pošten dealer bi sam preveril kilometre in avto priklopil na tester, potem se pa npr. odločil ali ga sploh uvozi in prodaja pri sebi ali ne.
Ko ma Slo dealer svež avto, se servisna vedno nekje zgubi in jo je treba počakat da pride po pošti ipd.
Večina avtov kupijo diler preko večjih leasingov/posrednikov v DE, FR, BE,... ki jemljejo nazaj vozila iz leasing pogodb, ali operativnega ali finančnega leasinga... in ti avti pridejo zelo različno ohranjeni, niso vedno zraven servisne knjižice, tudi kakšen ključ manjka, vozila
imajo sledove "obrabe" kot so popraskani odbijači, malo vdrt pleh, poškodovano steklo, umazana notranjost itd...
Dobi link kjer so podatki o vozilu, koliko ima km, slike, kjer so označene poškodbe itd...
na podlagi tega se odloči ali ga bo licitiral in kakšno ceno bo ponudil, avti so povprečno imeli med 120 in 180kkm, vmes pa tudi nekaj z 80kkm, vendar je bila posledično cena višja... (slike niso vidne, ker je to stara ponudba)
Če dobi licitacijo, torej če ponudi najvišjo ceno, je potem avto njegov... ko ga pripelje v SLO, pa sledi odpravljanje lepotnih napak in manjša servisna popravila... itd...
Seveda nekateri prevrtavajo km, ne pa vsi, zagotovo pa vsi delajo lepotne popravke, spucajo avto v piko itd... saj je včasih kakšen avto tako zanemarjen, da se niti vsedel ne bi notri...
So pa to avti, ki se jih kupi za delat in ne za ujčkat in prati vsako nedeljo dopoldan, zato jih kar nekaj pride pošteno zgonjenih, so potem polepšani in pripravljeni za prodajo...