Kia Stinger

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Jaz bi tudi raje vzel N30 v primerjavi z Golfom. In Stingerja pred BMW/MB za isti denar.
Še vedno pravim da za BMW/MB rabiš vsaj 100k da dobiš avto vreden znamke.

Od "cenejših" novih BMW me prepriča edino čisti BEV i3s, pri čemer si takoj na 50k ko odkljukaš "nujne" stvari.
Ta je res poseben, tudi zabaven.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik ginek pravi:
Jaz bi tudi raje vzel N30 v primerjavi z Golfom. In Stingerja pred BMW/MB za isti denar.
Še vedno pravim da za BMW/MB rabiš vsaj 100k da dobiš avto vreden znamke.

Popolnoma pravilno razmišljaš, če imaš dnar ti tega pač ni treba (pravilno razmišljat), takrat pač daš in mir
evil.gif
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.503
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
N30 pa je raketa, oblikovni čudež ter čudež tehnologije?

Ne vem, moti me to, da ljudje branijo to vw zalego do konca in ne vem, na kateri osnovi drzi svojo ceno, razen na pripravljenosti ljudi, da placajo vec. Aja btw, tudi sam vozim nekaj iz vw grupe..
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
pubeci, vas bojo predsodki ja ubili
grin1.gif

S tem imamo v SLO dejansko izjemen problem. V ZDA in marsikje drugje se s tovrstnimi zadevami pri avtomobilih skoraj nihče ne ukvarja...razen, če gre za izbiro med recimo Rolls Roycem ali Bentleyem. Ne pa pri avtih za 60K. Je pa res, da se s časom zadeve spreminjajo. Če bi kdo pred recimo več kot 20 leti, napisal, da bo Kia imela kdaj avto premijskega razreda, za katerega bodo novinarji pisali, da je izjemno dober, bi se vsi smejali. Ali pa to, da bodo ljudje ob nakupu avta golfovega razreda pogledaš ali pa kupili ceeda. Ali pa med športnimi terenci izbrali Sportage. Pa je to danes del realnosti. Kot je recimo to, da v ZDA mirno zapišejo pri MotorWeek, da je Stinger "Best Sport Sedan of 2018"
https://globenewswire.com/news...ia-Stinger.html
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
N30 pa je raketa, oblikovni čudež ter čudež tehnologije?

Ne vem, moti me to, da ljudje branijo to vw zalego do konca in ne vem, na kateri osnovi drzi svojo ceno, razen na pripravljenosti ljudi, da placajo vec. Aja btw, tudi sam vozim nekaj iz vw grupe..

Te štekam ampak bodi malo bolj ekspliciten, npr. kot znalec za avtomatske menjalnike LeQuack, zakaj in čemu zalega? Misliš zaradi Dieselgate afere ali zakaj? Ter drugo vprašanje, zakaj nebi držali cene? Si ga imel v lasti, od novega dalje? Te je strašno razočaral ali zakaj oz. na kateri osnovi pa ti meniš da bi moral bistveno bolj izgubljati ceno? Poznam bogato familijo ki že generacije vozijo vsi VW, tudi na firmi imajo Transporterje in so vsi še danes izredno zadovoljni? Torej malo nas pouči v čem je problem. Pa ne zafrkavam te ampak vidim da nekateri izlivajo jezo ampak na koncu ne znajo argumentirati v čem je problem...?
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.503
113
Najprej zaradi afere ja. Hinavsko do amena, pa "ljudsko vozilo" fakof.

Potem pa berem na spletu, koliko je nekih tezav pa z injektori pa turbinami pa vztrajniki pa se pa se...pa tega na kiinem forumu ne more bit.
Hec pa je v tem, da sem pri nas kupil uvozen avto z 88k km brez da bii ga prej videl in nimam nobenih tezav, tako da o problemih iz prve roke (se) ne morem govorit. Kolega bmwjas rece za golfe: boring cars for boring people.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Poznam bogato familijo ki že generacije vozijo vsi VW, tudi na firmi imajo Transporterje in so vsi še danes izredno zadovoljni?

in kak bo taki merilo ki že skos vozi vw? Valda bo zadovoln in drugega ne pozna. Taki kot si ti mu pa potem razlagajo kak je renault in kia sranje ko skos crkuje. In si naredi neko sliko. Realnost je pač drugačna. Vw je leta 2005 nehal bit tisti vw ki si je nardil ime z zaneslivostjo
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Najprej zaradi afere ja. Hinavsko do amena, pa "ljudsko vozilo" fakof.

Potem pa berem na spletu, koliko je nekih tezav pa z injektori pa turbinami pa vztrajniki pa se pa se...pa tega na kiinem forumu ne more bit.
Hec pa je v tem, da sem pri nas kupil uvozen avto z 88k km brez da bii ga prej videl in nimam nobenih tezav, tako da o problemih iz prve roke (se) ne morem govorit. Kolega bmwjas rece za golfe: boring cars for boring people.

Tale "boring" lahko načeloma navežeš kar na vse Ljudske Vozove
tongue-1.gif


Kar se pa afere tiče pa jaz to takole vidim - tako kot so imeli pri VW kreativen tim za razvoj elektronike, ima KIA že od nekdaj izjemno kreativen PR oddelek - naprej tista zavajanja s povprečno porabo (1.4 benz motor pa kao 3,7l/100km porabe al kako je že bilo
aplauz.gif
), potem so bile neke fore z garancijami, zdaj to ko je Stinger kao boljši od BMW6 in Porscheja Panamere itd.
Ampak hej, če tako trdijo v reklami bo pa že držalo
cheer.gif


Splošno gledano pa je ta kreativa nekako razumljiva (to nikakor ne pomeni, da to podpiram) v kolikor upoštevaš v kakšni turbo-kapiralistično-potrošniški družbi živimo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Jp. Vsi šparajo in to se pozna na kvaliteti pri vseh. Ampak, če si imel prej Renaulta na nekem nivoju, BMWja na svojemu pa tako še MB in vse ostale znamke gor in dol po lestvici kvalitete, nato pa vsi brez izjeme začnejo šparat na materialih in se posledično vsi bolj kvarijo kot prej, to še vedno niti pod razno ne pomeni, da so pa zdaj vse avtomobilske znamke na istem in da jih ločuje zgolj še razlika v ceni.

Ja, BMWji od cca.2005 niti približno niso to, kar so bili in novejši so krneki v primerjavi s predhodniki. Ampak to potem pomeni, da tudi nek Renault ni več to to in da če na cesti opazujem renoje med letniki 1998 in 2010 in cel kup primerkom ne delajo luči, kot bi bilo to potrebno, potem bo sigurno z mlajšimi letniki najmanj enako, če ne še slabše, ko se ta vozila postarajo. Posledično bom še vedno raje kupil BMWja kot pa Renaulta pa čeprav se vsi kvarijo
smile-1.gif


V preteklosti sem pa vozil vse živo, tako da se mi ne more očitato opranosti z zgolj eno znamko
tongue-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Taki kot si ti mu pa potem razlagajo kak je renault in kia sranje ko skos crkuje. In si naredi neko sliko. Realnost je pač drugačna.

Realnost je takšna, da zanesljivost avta še zdaleč ni edino merilo za zadovoljstvo z le tem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.404
5.682
113
ampak to ljudje najraje primerjajo. Kak vw dela stoletja brez najmanjšega problema. DSG valda ni mel niti en problema. EGR na vw ne crkne nikolo. Tudi šobe ne. Reanult pa crkne 4x na dan po tamalem. in to tak da je treba generalko.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Pa saj taka glupa posploševanja ima raja povsod, evo ti iz mojega foha: Triglav uber alles, najugodnejši, vse krijejo brez izjem, super izplačila v primeru škod, medtem ko si pri vseh ostalih zavarovalnicah lahko nategnjen pri biločem na 1-2-3 oz. še preden rečeš keks. Ampak v kolikor imaš vsaj malo realen pogled se zavedaš, da lahko na vse pluse IN minuse naletiš pri prav vseh zavarovalnicah in enako je pri avtih - kvarijo se vsi. In Cizy je lepo napisal tisto o zadovoljstvu
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Poznam bogato familijo ki že generacije vozijo vsi VW, tudi na firmi imajo Transporterje in so vsi še danes izredno zadovoljni?

in kak bo taki merilo ki že skos vozi vw? Valda bo zadovoln in drugega ne pozna. Taki kot si ti mu pa potem razlagajo kak je renault in kia sranje ko skos crkuje. In si naredi neko sliko. Realnost je pač drugačna. Vw je leta 2005 nehal bit tisti vw ki si je nardil ime z zaneslivostjo

Saj to ni zdaj poanta kaj je njihovo merilo, očitno so skupno gledano zadovoljni, so vmes že presedlali na zvezdo in se potem po seriji določenih okvar in po "drek" servisni izkušnji vrnili nazaj, jebatga. Pa ne trdim jaz sploh da je VW (VAG) odličen ali taboljši ampak ravno zaradi takšnih izjav da nekdo bere forume in si ustvari sliko o znamki.... A res? Forum je merodajna informacija? Od kdaj pa?

Bi pa ti kot mehanik ali karkoli že si lahko vedal da merilo pri avtomobilu ni zgolj zanesljivost, imamo še druge faktorje, zanesljivost je zgolj eden izmed. Torej če nekomu pri avtu za 30.000€ crkne nekaj za 300€ še ne pomeni da je pa zdaj to sranje in drek in da te znamke ne bo več kupil. Zakaj pa ne. Če mu je všeč, če je renomirana znamka, če se v njej dobro in ugodno pelje in se dobro počuti zakaj pa ne. Koliko pa je takšnih ljudi ki jim okvara pomeni neko finančno ali kakršno koli drugo izgubo?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:

Potem pa berem na spletu, koliko je nekih tezav pa z injektori pa turbinami pa vztrajniki pa se pa se...pa tega na kiinem forumu ne more bit.

Uf prosim pobriši to. Bereš po spletu a? Ti bom tako povedal, skoraj od vsega začetka sem na Audijih A6 (saj veš, tadražji našminkan VW), predzanji je bil 2007 letnik, ja ta že spada v drek serijo ki jo je omenil luka51. Ne bom se spuščal v detajle ampak s tem avtom sem naredil blizu pol miljona, dize? turbina? A res? Niti na prejšnjem nisem nič od tega menjal. Skratka s tistim avtom sem imel res 0 stroškov. Ja... Verjetno sem eden na 1000. Samo za informacijo da te ekonomist pouči, dvomasni vztrajnik je žal potrošni material, LUK ali Sachs v glavnem, in žal je tako, močnejši kot je motor, bolj je ta vztrajnik obremenjen. Te 50 60 70 konjske Kije ki pa jih imaš ti v "glavi" pa imajo verjetno neuničljive enomasne vztrajnike.. sicer pa nasploh Kije niso nekaj "močne"... Pač moje razmišljanje, ne dvomim pa da nas bo luka51 poučil. Konec koncev je majster, jaz pa ekonomist...
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.503
113
Ja koji Q se pa vglasujes tu ce si samo ekonomist?
evil.gif


Ma seveda da preberes. Pa ne poste tipa vw je qrac itd...ampak na forumu, ko komu kaj crkne in isce del ali resitev...tisto pa MENDA je merodajni podatek.
Cel vesel "kupil" E90 s 118 k km in imel sreco, da nisem na koncu res vzel. Forum je vir informacij, vsaj naj bi bil, menda si kdo ne izmisli, da je imel neko okvaro. Na koncu lahko iz prve roke povem, da je ford dober, vsaj mondei, kjer razen tovarniske napake nisem imel ene tezave, pa je dal skozi stvari, kateri trenutni "golf" ne prezivi, pa magari N/A.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik Denis pravi:

Potem pa berem na spletu, koliko je nekih tezav pa z injektori pa turbinami pa vztrajniki pa se pa se...pa tega na kiinem forumu ne more bit.

Uf prosim pobriši to. Bereš po spletu a? Ti bom tako povedal, skoraj od vsega začetka sem na Audijih A6 (saj veš, tadražji našminkan VW), predzanji je bil 2007 letnik, ja ta že spada v drek serijo ki jo je omenil luka51. Ne bom se spuščal v detajle ampak s tem avtom sem naredil blizu pol miljona, dize? turbina? A res? Niti na prejšnjem nisem nič od tega menjal. Skratka s tistim avtom sem imel res 0 stroškov. Ja... Verjetno sem eden na 1000. Samo za informacijo da te ekonomist pouči, dvomasni vztrajnik je žal potrošni material, LUK ali Sachs v glavnem, in žal je tako, močnejši kot je motor, bolj je ta vztrajnik obremenjen. Te 50 60 70 konjske Kije ki pa jih imaš ti v "glavi" pa imajo verjetno neuničljive enomasne vztrajnike.. sicer pa nasploh Kije niso nekaj "močne"... Pač moje razmišljanje, ne dvomim pa da nas bo luka51 poučil. Konec koncev je majster, jaz pa ekonomist...

uff jaz imam enako izkušnjo z FIATom,a to zdaj pomeni da je fiat odličen avto
evil.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Na Kia forumu je z izjemo splošnega, v podforumu "problemi in popravila" daleeeč največ postov.
grin1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Zakaj ekonomist? Zato ker očitno ti nisi mehanik in očitno nisi niti blizu branže saj ne poznaš osnov pa čeprav je to neka osnovna razgledanost (zdaj pa hitro pogooglaj enomasni in dvomasni vztrajnik
evil.gif


Poskusi razmišljat malo, vsa ta masa VAG-ov, kupljenih tukaj v SLO + tisti ki se privlečejo iz tujine ki se jim prevrtijo kilometri naprej in nazaj proti številu KIJ pri nas...? Logično, več je določenih več je problemov.

Kar se tiče forumov. Torej kdo bo šel na forum jokat? Tisti ki ima težave in jasno da je potem kr naenkrat en kup enih težav. A bom jaz šel na forum odpirat temo z naslovom: Juhuhu kako sem zadovoljen z Golfom? Jasno da ne, tam je pač na kupu "kup" ljudi ki imajo težave in si pomagajo. Bom pa te še nekaj vprašal, če primerjama maso VAG vozil v SLO v primerjavi z maso KIA vozil? Kakšno misliš da je razmerje? Kolik delež enih in drugih vozil pri nas je tehnološko napreden? Res je, zadnja leta ima Kia zelo lepa vozila nabasana z opremo, kaj pa prej? Skratka kaj ti hočem povedat, primerjaš jabolke in hruške saj bilo kakor koli že obrneš je sigurno 75% KIJ na SLO trgu še vedno jajc.

Skratka po teh atributih ne moreš primerjat določene znamke to ti hočem povedat.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz...

meni je pa še vedno zanimivo brati te debate, spominjajo me na začetke forumov ko smo bili stari 18 let in smo se prerekali, kdo ima boljši avto, sedaj vidim da 40 let stari troli še vedno isto počno
bonk.gif