Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Pri porabi ti vedno piše, da je merjena po določenem standardu in standarde določa na evropskem trgu EU regulativa, zato ne mešat zadeve s pripetljaji v ZDA, kjer so zadeve zakonsko bolj ohlapne in si jih razlaga tako rekoč vsak proizvajalec po svoje.
Ne piši neumnosti, standard za meritve je tam enako natančno definiran kot v EU. Kia jih je tam fasala, ker se predpisanega standarda niso držali - šlo je, čisto preprosto, za goljufanje (čeprav so oni trdili, da se jim je to zgodilo nenamerno).
Kaj ne poveš - si pa res strokovnjak.
Currently, the European standards are more stringent than those of the US, so European cars meet the US market requirements easily, but American cars generally need to be amended to enter the European market. Further, the European standards are harmonised with the United Nations Economic Commission for Europe (UN/ECE) vehicle emissions standards[32], which aim for global harmonisation of vehicle standards.[33]
Pa še primer za enak avto iz Wikipedia:
Lexus IS 250 – petrol 2.5 L 4GR-FSE V6, 204 hp (153 kW), 6 speed automatic, rear wheel drive
Australia (L/100 km) – 'combined' 9.1, 'urban' 12.7, 'extra-urban' 7.0[17]
European Union (L/100 km) – 'combined' 8.9, 'urban' 12.5, 'extra-urban' 6.9[18]
United States (L/100 km) – 'combined' 9.8, 'city' 11.2, 'highway' 8.1[19]