KIA prodaja brez cenika

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.039
1.127
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Pri porabi ti vedno piše, da je merjena po določenem standardu in standarde določa na evropskem trgu EU regulativa, zato ne mešat zadeve s pripetljaji v ZDA, kjer so zadeve zakonsko bolj ohlapne in si jih razlaga tako rekoč vsak proizvajalec po svoje.

Ne piši neumnosti, standard za meritve je tam enako natančno definiran kot v EU. Kia jih je tam fasala, ker se predpisanega standarda niso držali - šlo je, čisto preprosto, za goljufanje (čeprav so oni trdili, da se jim je to zgodilo nenamerno).
 

twinman

Fizikalc
17. jul 2012
1.172
16
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Temo lahko zapremo, saj so ceniki online
smile-1.gif


Cene so še kar. Ceed z 128ps dizlom in predzadnjo stopnjo opreme je 17k. Po moje je tak avto vreden te cene.



Miusliš da je topic na Alterju kaj pripomogel k temu?
grims-1.gif

Temu je bolj pomagal konec akcije, ki traja do danes.
shocked-1.gif
Zdaj je odprodaja zalog napisano na strani. Torej ubirajo svoje poti do kupcev - Alterju pogodu ali ne. Naj "prodajlaec" KIE pove, koliko vozil je šlo v tej zadnji akciji. To bi bil zanimiv podatek.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
! To, da nekaj posameznikov, ki si še nikoli niso lastili Kije, vsakemu, ki napiše kaj pozitivnega iz lastnih izkušenj, takoj pripiše prizvok marketinga, je pa smešno. Preveč je pozitivnih zapisov o cee'du, da bi lahko vse to nekdo obvladoval.

https://www.alter.si/tabla/dose...&fromprof=1

hysterical-1.gif


Pokaži en svoj post kjer ne nabijaš o KIA
bonk.gif
in ne ti nisi njihov.
 

twinman

Fizikalc
17. jul 2012
1.172
16
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
! To, da nekaj posameznikov, ki si še nikoli niso lastili Kije, vsakemu, ki napiše kaj pozitivnega iz lastnih izkušenj, takoj pripiše prizvok marketinga, je pa smešno. Preveč je pozitivnih zapisov o cee'du, da bi lahko vse to nekdo obvladoval.

https://www.alter.si/tabla/dose...&fromprof=1

hysterical-1.gif


Pokaži en svoj post kjer ne nabijaš o KIA
bonk.gif
in ne ti nisi njihov.

Jaz npr. tudi nisem njihov. Kot sem že napisal je Alter sindrom št. ena, da se tistemu, ki piše pozitivno o neki znamki ali izdelku po hitrem postopku pripiše titulo "prodajalec" ali "njihov". To slednjo še prenesem, saj vozim KIO in sem z njo zadovoljen. Tista prva pa je bolj primitivne sorte udarec pod pas, saj se s tem želi izničiti vsako informacijo, ki jo potem tak foumaš napiše. Kaj potem to pove o nasprotni strani je jasno. Nezmožnost sprejemanja česarkoli pozitivnega o znamki ali izdelku, ki je v obravnavi.

Moji grehi:

WEBER ŽAR
evil.gif

KIA
evil.gif


Verjetno še kaj, pa se ne spomnim....
Nivo komunikacije zaradi teh označevanj sogovornika hitro pade.
 
Nazadnje urejeno:

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Pri porabi ti vedno piše, da je merjena po določenem standardu in standarde določa na evropskem trgu EU regulativa, zato ne mešat zadeve s pripetljaji v ZDA, kjer so zadeve zakonsko bolj ohlapne in si jih razlaga tako rekoč vsak proizvajalec po svoje.

Ne piši neumnosti, standard za meritve je tam enako natančno definiran kot v EU. Kia jih je tam fasala, ker se predpisanega standarda niso držali - šlo je, čisto preprosto, za goljufanje (čeprav so oni trdili, da se jim je to zgodilo nenamerno).

Kaj ne poveš - si pa res strokovnjak.
bonk.gif

Currently, the European standards are more stringent than those of the US, so European cars meet the US market requirements easily, but American cars generally need to be amended to enter the European market. Further, the European standards are harmonised with the United Nations Economic Commission for Europe (UN/ECE) vehicle emissions standards[32], which aim for global harmonisation of vehicle standards.[33]

Pa še primer za enak avto iz Wikipedia:
Lexus IS 250 – petrol 2.5 L 4GR-FSE V6, 204 hp (153 kW), 6 speed automatic, rear wheel drive
Australia (L/100 km) – 'combined' 9.1, 'urban' 12.7, 'extra-urban' 7.0[17]
European Union (L/100 km) – 'combined' 8.9, 'urban' 12.5, 'extra-urban' 6.9[18]
United States (L/100 km) – 'combined' 9.8, 'city' 11.2, 'highway' 8.1[19]
 
Nazadnje urejeno:

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:

na netu najdeš zllahka poplavo testov, kjer pišejo, da so prevozili z Električnim Soulom več kot 200 km.

Si upaš iz Kopra do Ljubljane (okoli 100 km razdalje) po AC s stalno hitrostjo,tempomat na 130 km/h,s tem da "pozabiš" polnilni kabel v Kopru?
grims-1.gif

Povej za koliko gajb piva si upaš sprejet to stavo,da ne prideš do Ljubljane?
evil.gif

Kaj pa tole - iz domovine
cheer.gif

Citat:
RTV SLO MMC: Dovolj dosega za povprečnega uporabnika
Kar zadeva doseg so bili 200 kilometrov oddaljeni kraji v ne pretiranem hladnem novembru povsem nedosegljivi, a je hkrati mogoče reči, da je tudi pri vključeni klimatski napravi, ogrevanju stekel ter pretežno mestni vožnji mogoče zagotoviti realen doseg 130 kilometrov. Zelo dober podatek, še posebej ker se električni soul po voznih lastnostih, legi na cesti in iskrivosti svojih 110 konjev pelje nadvse živahno ter zaradi dobro zvočno zatesnjene kabine in podvozja tudi izjemno tiho.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.826
14.635
113
Hočeš povedati, da se zanašaš na članke slovenskih wannabe novinarjev s povzetki testov, ki so jih po možnosti prepisali od drugod?

Oziroma da te povprašam drugače - če ti priskrbim(o) to elektroKio, bi si zdaj, ko si prebral ta slovenski članek, še bolj pogumno upal sprejeti stavo o relaciji KP-LJ brez vmesnega polnjenja? In ker vem, da boš rekel ne, zakaj ne?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.039
1.127
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Pri porabi ti vedno piše, da je merjena po določenem standardu in standarde določa na evropskem trgu EU regulativa, zato ne mešat zadeve s pripetljaji v ZDA, kjer so zadeve zakonsko bolj ohlapne in si jih razlaga tako rekoč vsak proizvajalec po svoje.

Ne piši neumnosti, standard za meritve je tam enako natančno definiran kot v EU. Kia jih je tam fasala, ker se predpisanega standarda niso držali - šlo je, čisto preprosto, za goljufanje (čeprav so oni trdili, da se jim je to zgodilo nenamerno).

Kaj ne poveš - si pa res strokovnjak.
bonk.gif

Currently, the European standards are more stringent than those of the US, so European cars meet the US market requirements easily, but American cars generally need to be amended to enter the European market. Further, the European standards are harmonised with the United Nations Economic Commission for Europe (UN/ECE) vehicle emissions standards[32], which aim for global harmonisation of vehicle standards.[33]

Pa še primer za enak avto iz Wikipedia:
Lexus IS 250 – petrol 2.5 L 4GR-FSE V6, 204 hp (153 kW), 6 speed automatic, rear wheel drive
Australia (L/100 km) – 'combined' 9.1, 'urban' 12.7, 'extra-urban' 7.0[17]
European Union (L/100 km) – 'combined' 8.9, 'urban' 12.5, 'extra-urban' 6.9[18]
United States (L/100 km) – 'combined' 9.8, 'city' 11.2, 'highway' 8.1[19]

Brcaš v temo. Standard merjenje je v ZDA predpisan enako (ne)natančno kot v EU (ni pa enak standard kot v EU). In KIA je bila kaznovana izrecno zato, ker se ni držala standarda merjenja porabe.

Pa mimogrede: kalifornijski standardi so vsaj tako strogi kot EU ... CARB je bil od nekdaj strah in trepet proizvajalcev. Zakaj misliš, da so prvi EV ven prišli prav tam in zakaj so hibridi najprej postali mainstream prav tem?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.039
1.127
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:

na netu najdeš zllahka poplavo testov, kjer pišejo, da so prevozili z Električnim Soulom več kot 200 km.

Si upaš iz Kopra do Ljubljane (okoli 100 km razdalje) po AC s stalno hitrostjo,tempomat na 130 km/h,s tem da "pozabiš" polnilni kabel v Kopru?
grims-1.gif

Povej za koliko gajb piva si upaš sprejet to stavo,da ne prideš do Ljubljane?
evil.gif

Kaj pa tole - iz domovine
cheer.gif

Citat:
RTV SLO MMC: Dovolj dosega za povprečnega uporabnika
Kar zadeva doseg so bili 200 kilometrov oddaljeni kraji v ne pretiranem hladnem novembru povsem nedosegljivi, a je hkrati mogoče reči, da je tudi pri vključeni klimatski napravi, ogrevanju stekel ter pretežno mestni vožnji mogoče zagotoviti realen doseg 130 kilometrov. Zelo dober podatek, še posebej ker se električni soul po voznih lastnostih, legi na cesti in iskrivosti svojih 110 konjev pelje nadvse živahno ter zaradi dobro zvočno zatesnjene kabine in podvozja tudi izjemno tiho.
130 je koliko % man od obljubljenih 200+? In tu gre za pretežno mestno vožnjo. Dodaš malo AC in je ups ... Enako kot pri ostalih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.039
1.127
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Hočeš povedati, da se zanašaš na članke slovenskih wannabe novinarjev s povzetki testov, ki so jih po možnosti prepisali od drugod?

Pa saj 130 KM pri +10 do +15 po mestu ni nič posebnega, Zoe ima uradno manjši doseg, pa naredi pri +10C cca 135 km, pa je pri tem 1/3 AC po omejitvi. Na zimskih gumah.
Vsi ti EV, ki imajo deklariran doseg okoli 200 km, bodo tudi v worst caese pogojih (temperatura, zimske gume ipd) naredili vsaj 100 kilometrov mešane vožnje.
Drugače pa ja, pri recimo 20C, na letnih gumah, bi po moje prišel po AC iz KP v LJ.
Spomladi bomo imeli še veliko dela ...
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi: Brcaš v temo. Standard merjenje je v ZDA predpisan enako (ne)natančno kot v EU (ni pa enak standard kot v EU). In KIA je bila kaznovana izrecno zato, ker se ni držala standarda merjenja porabe.

Zopet se motiš.
priden.gif
V ZDA lahko tovarna izvaja meritve porabe samostojno, v EU pa ne, saj se morajo izvajati meritve pod kontrolo za to pooblaščenih organizacij s strani EU. Manevrski prostor za goljufije je v ZDA večji, z navajanjem prenizkih številk so imele težave v preteklosti tam skoraj vse znamke, na čelu z veliko ameriško trojico.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Vendar ne za 50% napačno, tako kot kia ali bmw. Očitno so izumili 50 procentni perpetuum mobile.
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.039
1.127
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi: Brcaš v temo. Standard merjenje je v ZDA predpisan enako (ne)natančno kot v EU (ni pa enak standard kot v EU). In KIA je bila kaznovana izrecno zato, ker se ni držala standarda merjenja porabe.

Zopet se motiš.
priden.gif
V ZDA lahko tovarna izvaja meritve porabe samostojno, v EU pa ne, saj se morajo izvajati meritve pod kontrolo za to pooblaščenih organizacij s strani EU. Manevrski prostor za goljufije je v ZDA večji, z navajanjem prenizkih številk so imele težave v preteklosti tam skoraj vse znamke, na čelu z veliko ameriško trojico.

Standard je natančno predpisan. To je edino, kar šteje. Pomemben je standard, ne kdo meri - če se standarda držiš, bo izmerjeno OK, če se ga ne, ne bo. In kdor se ga ne drži, je kaznovan (kot je bila Kia).

Tudi v EU določene stvari tovarna izmeri sama. Organizacije, v katerih se meri v EU, so pa sploh ena sama siva cona, nič boljša od tega, da proizvajalec meri sam.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi: Brcaš v temo. Standard merjenje je v ZDA predpisan enako (ne)natančno kot v EU (ni pa enak standard kot v EU). In KIA je bila kaznovana izrecno zato, ker se ni držala standarda merjenja porabe.

Zopet se motiš.
priden.gif
V ZDA lahko tovarna izvaja meritve porabe samostojno, v EU pa ne, saj se morajo izvajati meritve pod kontrolo za to pooblaščenih organizacij s strani EU. Manevrski prostor za goljufije je v ZDA večji, z navajanjem prenizkih številk so imele težave v preteklosti tam skoraj vse znamke, na čelu z veliko ameriško trojico.

Očitno je KIJA delala test porabe takrat, ko so bili inšpektorji na malici. ( http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/0-Alle_Modelle.html?fueltype=1&powerunit=2 ).

Katera je Kijina ciza, ki ima porabo 3.9l/100 km...:? Iz zgornjega linka je ne najdem.

Ta korejski šrot bi morala fasati eno res orenk kazen, da se malo strezne.
uf-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.281
2.207
113
SV SLO
Pri Kii merijo porabo na 100 km z bližnjico in jim od tu taka poraba. Čist razumem. Ne razumem pa zakaj tega ne napišejo v reklamo.
Ali pa merijo porabo na 100 km tako da se 50 km zapeljejo z avtom 50 km pa tako, da avto naložijo na avto vleko. Korejci imajo pač drugačne navade kot ostali svet.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Cele 0.2 točke razlike
bonk.gif


Kupci Macana ki je razprodan za 1 leto vnaprej , se bodo zdej zgrinjali v KIA salone!
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.