Tale rezulatt od Kia in Macana je itak zanimiv.
Pri trčenju pri odraslih je Kia boljša za 2% (edina opazna razlika je bočni trk v steber), pri zaščiti otrok je boljši Macan.
Zaščita pešceb je na strani Kie, najbolj zanimiv je pa rezultat pri varnostnih sistemih, kjer ima Macan slabši rezultat, pa čeprav ima limiter serijsko (KIa le kot opcijo, oba pa imata prikazovanje omejitev kot opcijo), pri LDWS je isto. Poleg tega ima Macan MCBS, česar Kia ne pozna - a je Kia dobila več točk. Go figure ...
Meni sicer NCAP sistem, da testirajo avto z opcijsko opremo, itak ni všeč. Če nima serijsko, bi moralo šteti, kot da nima.
Je pa tako, da so sodobni avti izjemno blizu po rezultatih in tu in tam pač odločajo malenkosti. Zdaj smo tako daleč, da je pač treb apogledat seme razultate, ne le zvezdice ... Škoda je, da sistema resno ne predelajo: vsie, kar je zdaj spodnji rob 4 zvezdic, bi moralo postat 1 zvezdica, kar je sedaj zgornji rob 5 zvezdic največ pa spodnji rob 4 zvezdic. Pa dodat small offset, pa šteje le serijska oprema, pa zahtevat še AEB za 4 ali 5 zvezdic, za 5 pa še samodejno zaviranje na polno pri vseh hitrostih, lane assist (ne lane departure warning) enako, vse seveda serijsko.