Pri porabi ti vedno piše, da je merjena po določenem standardu in standarde določa na evropskem trgu EU regulativa, zato ne mešat zadeve s pripetljaji v ZDA, kjer so zadeve zakonsko bolj ohlapne in si jih razlaga tako rekoč vsak proizvajalec po svoje. Po tej plati je po mojem še najbolj realno, če si pogledaš porabo, ki jo dobiš na nemškem spritmonitor.de. Odstopanja od tovarniško zapisanih podatkov so tam v odstotkih več ali manj povsod približno enaka, se pa pozna, da vozijo nekatere avtomobile že v osnovi vozniki s težjo nogo. Med njimi ni Kie! To, da nekaj posameznikov, ki si še nikoli niso lastili Kije, vsakemu, ki napiše kaj pozitivnega iz lastnih izkušenj, takoj pripiše prizvok marketinga, je pa smešno. Preveč je pozitivnih zapisov o cee'du, da bi lahko vse to nekdo obvladoval. Morda pri VW, kjer imajo armado ljudi, ne pa pri neki Kii, Hyundaiu, Mazdi, Hondi ali pa kakšni manjši znamki.
p.s. Če bi si lastil električnega Soula, bi zlahka sprejel stavo. Dovolj sem prebral v tujem tisku, kjer jasno piše, da ima Soul trenutno največjo avtonomijo v svojem cenovnem razredu.