KIA prodaja brez cenika

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
glej res mi dol visi ful če se ne pokvari popolnoma nič v pol mio km, raj enkrat ali dvakrat na leto neki dam popravit, pa da se vozim v lepem avtu not in zuni in da mi je všeč kot celota, kot pa da se vozim v avtu ki mi gre na jok ko ga pogledam noter al zuni..
uf-1.gif

Dol ti lahko visi le, če razmetavaš z denarjem, ki ga verjetno nisi zaslužil sam.
Lepota kot kaka je pa vedno zelo subjektivna zadeva, a kljub vsemu je cee'd pobral na račun svoje oblike več RED DOT nagrad kot verjetno celoten Volkswagen s svojimi golfi, kjer težko ločiš generacijsko enega od drugega. Gledano strogo z oblikovalskega stališča in števila nagrad, ki jih je dobil kakšen avto za oblikovanje, je cee'd za povrh eden izmed najbolj uspešnih avtomobilov nižjega srednjega razreda nasploh. Dovolj o vsemu skupaj pove že stric Google. Zdaj pa vsi dvomljivci veselo na net
hysterical-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
V dvojki bolj švoh. Vem da je bil ABS, mehanska klima, servo, pa GTi je imel une merilnike, podobno kot Kadett GSi (digitlne). To je to.
Ampak višek opreme na naših tleh so bile prezračevalne šobe na sredini armature, pepelnik z vžigalnikom, vzvratno ogledalo dan/noč, obe zunanji ogledali nastavljivi iz notranjosti in zgornja točka sprednjih varnostnih pasov nastavljivih po višini. Tu pa tam so imeli še varnostne pasove zadaj in neka posebna izdaja Europe ali kaj s toniranimi stekli. In to je to.
Takrat so imeli nekater japonci in korejci štrom navseh šipah, centralca, el. Šibedah, servo, tonirana stekla, radio, obratomer...
Renult pa še IR DCZ, športne sedeže, meglenke... Poleg naštetega v Golfu. Pa ogrevana in el. nastaljiva ogledala... Serijsko.
Potem pa doplačila, kot vsi...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.384
291
83
34
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Malo veselja bi mi lahko pustil no.
grin1.gif


Kakorkoli, še vedno se je dobila vsa oprema ki jo je naštel klemen, tako da je kia lover spet malo v prazno pihnil.
smile-1.gif

Laž ima kratke noge..

Tokrat sem "opeval" znamko Citroen, ti pa spet..vw lover pač.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:

Renult pa še IR DCZ, športne sedeže, meglenke... Poleg naštetega v Golfu. Pa ogrevana in el. nastaljiva ogledala... Serijsko.
Potem pa doplačila, kot vsi...

A Renault 5 je leta 91 imel vse to serijsko? Ali Safrana z Golfom primerjaš?
grin1.gif


Pa še ena zanimivost ko že iščemo iglo v senu. MK2 si lahko dobil 25 let nazaj s 4x4 pogonom. Lahko danes kupim Ceeda, i30, Megana, 308 ali C4 (navadno verzijo) s tem?
grin1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
R5 GTS, TXE, je vse to imel. 25 let nazaj si imel R25 in WV ni imel primerljivega voza. V6, turbo, masažni sedeži, avtomatska klima, Hi-Fi ozvočenje, govorni opozorilnik.
Mogoče je imel Audi. Pa če pomislim, ne v Golf klasi (R11 TXe Electronic). 4x4? Je bil, mislim da Nevada. Imennovali so se 'quadra'.
WW je imel dokaj bogo paleto takrat... Polo, Golf, Passat, Santana, Transporter/Caravella.
Po večini oskubljeni do konca.
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
ksz, Golf 2 je imel možnost doplačila za tempomat. V priponki je izpisek iz kataloga. Prav tako je imel Golf 2 že možnost avtomatskega menjalnika recimo. Tudi ogrevane sedeže se je dalo recimo doplačat.
 

Priponke

  • 2121072-01.pdf
    442,9 KB · Ogledi: 265

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
V dvojki bolj švoh. Vem da je bil ABS, mehanska klima, servo, pa GTi je imel une merilnike, podobno kot Kadett GSi (digitlne). To je to.
Ampak višek opreme na naših tleh so bile prezračevalne šobe na sredini armature, pepelnik z vžigalnikom, vzvratno ogledalo dan/noč, obe zunanji ogledali nastavljivi iz notranjosti in zgornja točka sprednjih varnostnih pasov nastavljivih po višini. Tu pa tam so imeli še varnostne pasove zadaj in neka posebna izdaja Europe ali kaj s toniranimi stekli. In to je to.
Takrat so imeli nekater japonci in korejci štrom navseh šipah, centralca, el. Šibedah, servo, tonirana stekla, radio, obratomer...
Renult pa še IR DCZ, športne sedeže, meglenke... Poleg naštetega v Golfu. Pa ogrevana in el. nastaljiva ogledala... Serijsko.
Potem pa doplačila, kot vsi...

Ker itak v 9/10 postih omenjaš Renoje, ti moram na tem mestu povedat, da to kar ti omenjaš drži. Tudi to, kar je imel Reno v 90ih.
No, vse to in še več ( pocinkano karoserijo, zadaj posamične obese itn ) je imela Lancia že v 80ih....
tongue-1.gif


Japonci niso nič bili v prednosti, vse so prekopirali. Edina stvar, ki so jo izpilili je bila mehanika ( motor, menjalnik ).

Govora je v srednjem rangu avtomobilov, v eksote se nisem spuščal....
grims-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne dlakocepi, tudi Golf ni imel tga serijsko nikjer. Samo mastno doplačilo. Golf je imel celo intervalne brisalce za doplačat...
Drugače pa ja, vseto se je dobilo v bogatejših paketih opeeme (recimo Baccara). Lahko si naročil in kupil. Za golfa pa vem da so bili na voljo samo J-X diesel. Bosanac... Še Kadett oz. Astra takrat sta imela več opreme.nlažem, kakšen CL syncro se je dobil, samo pasje drag...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Seveda se je dalo, samo ne pri nas. In doplačila so bila tudi v Nemčiji kar konkretna. Zadeva se je normalizirala koncem 80ih, ko si lahko sam uvozil (samo so bile dajatve ubijalske). Potem pa vzhodnjaški bum v 90ih. Še G4 se je ogromno prodalo z osnovno opremo (torej šipe na vinto, brez klime, 1.4 motor), vsaj v prvi polovici ciklusa. Z gumami 175/80x14.
Sosed je imel Passata, Comfortline, 2002, pa ni imel serijsko potovalnega računalnika. Koštal pa je... Mnogo več kot moj Scenic leta 2003 (ni bilo leto razlike), ki je imel poleg vsega še prostoročno zaklepanje, samozatemnitveno ogledalo, električno polavtomatsko ročno zavoro, Cabasse ozvočenje, dežni/svetlobni senzor...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.927
3.449
113
40
Lj
Nostalgiki so prevzeli temo. Dejmo še mal o Kia cenikih debatirat ne pa o serijski opremi Golfa 1 iz leta 75.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Res je. Samo eni vidijo samo 'das karjola', pa smo jim morali starejši mladinci razložiti da temu ni tako...
Dovolj off-a.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Nostalgiki so prevzeli temo. Dejmo še mal o Kia cenikih debatirat ne pa o serijski opremi Golfa 1 iz leta 75.

V vsaki temi si tečen kot muha. Skuliraj se malo prosim.

Kaj bi rad še o Kia cenikih? Saj je bilo že vse napisano 3x. Kaj se razburjate zaradi neke Kie in cenikov. Kupite kaj drugega in konec. Kot da ne bi mogli preživet brez Kie. Meni se ne zdi ne lepa, ne cool, niti se ne vidim v skupini ljudi, ki jo kupujejo. Avtomobilskih proizvajalcev je ogromno.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne dlakocepi, tudi Golf ni imel tga serijsko nikjer. Samo mastno doplačilo. Golf je imel celo intervalne brisalce za doplačat...
Drugače pa ja, vseto se je dobilo v bogatejših paketih opeeme (recimo Baccara). Lahko si naročil in kupil. Za golfa pa vem da so bili na voljo samo J-X diesel. Bosanac... Še Kadett oz. Astra takrat sta imela več opreme.nlažem, kakšen CL syncro se je dobil, samo pasje drag...

Kdo je rekel serijsko? Se pa popolnoma strinjam, zgolj JX Golf je bil na cestah, medtem ko se je R5 Baccara kar trlo, kakšna Campus ali Five pa je bila že pravi eksot.
crazy1.gif


Pa vag lover ki ne vidi čez "das karjolo" je zadnja 3 leta in pol vozil konkretno opremljenega in motoriziranega francoza.
tongue-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Več je bilo Baccar oz. TSE izvedb kot pa Golfov GL v tistem času pri nas. V nemčiji seveda Golfov, v Franciji petic. Menda sta bile obe opremi pri top.
Campus ba je bil v igri šele ob prenehanju proizvodnje v Franciji (ko je že prišel Clio in so delali v NM Campus za manj razviti trg).
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.115
9.357
113
40
MB
Kaj če ti rečemo da maš prav, boš nehal srat z renoji po vsaki temi ?
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.